LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] bezorging kerstkaarten TNT

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Ivonne66

bezorging kerstkaarten TNT

Ongelezen bericht door Ivonne66 »

Verschillende kerstkaarten zijn bij mij en bij buren van mij niet aangekomen. Het betreft kaarten binnen dezelfde regio. Ook heeft mijn dochter mijn kaart ( en meerdere kaarten ) niet gekregen ( buiten mijn regio ). Ik heb een mail gestuurd naar TNT of ik mijn kaarten nog wel zou krijgen en waar ze zijn. Ze boden wel excuus aan, maar konden helaas niets betekenen verder. Ik heb me voorgenomen om dit jaar maar de kaarten te geven aan mensen, want ik baal hiervan als een stekker!!
Hebben nog meer mensen hier last van gehad afgelopen kerstdagen?

GezondVerstand10

Re: bezorging kerstkaarten TNT

Ongelezen bericht door GezondVerstand10 »

Ivonne66 schreef:Verschillende kerstkaarten zijn bij mij en bij buren van mij niet aangekomen. Het betreft kaarten binnen dezelfde regio. Ook heeft mijn dochter mijn kaart ( en meerdere kaarten ) niet gekregen ( buiten mijn regio ). Ik heb een mail gestuurd naar TNT of ik mijn kaarten nog wel zou krijgen en waar ze zijn. Ze boden wel excuus aan, maar konden helaas niets betekenen verder. Ik heb me voorgenomen om dit jaar maar de kaarten te geven aan mensen, want ik baal hiervan als een stekker!!
Hebben nog meer mensen hier last van gehad afgelopen kerstdagen?
Hebben wij ook meegemaakt. Mijn vrouw stuurt ieder jaar een zooi van de dingen (waarom is mij een raadsel maar oke) Vele waren niet aangekomen of kwamen na de kerst. Wij sturen ze ook naar het buitenland en daar zijn ze pas aangekomen na 1 januari. Bij sommigen zelfs pas afgelopen zaterdag (oke het is dan wel Belarus, maar toch ze waren drie weken voor de kerst verstuurd)

Ivonne66

Inderdaad zou je toch verwachten dat 3 weken voor de kerst ruim genoeg was! Mijn kaarten zijn sinds 9 december onderweg en ook nog niet aangekomen! En TNT maar beloven dat ze binnen 24 uur bezorgd zijn. En dan de goedkope kerstzegels aanprijzen! Kan je rustig doen als ze toch niet aankomen!

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Dit kan de volgende oorzaken hebben:

1 Vastgelopen in sorteer machine en zwaar beschadigd.

2 Verkeerd bezorgd.

3 Bezorgd in oud papier bak van tijdelijke bezorger.

4 Onleesbaar door sneeuw in brievenbus door kinderen...

5 Onleesbaar geschreven en daardoor in verkeerde regio gekomen..

6 Gierige mensen die er zo onderuit proberen te komen als er gevraagd word waarom ze niets terug stuurden.......

Ja, zo kan het natuurlijk ook gegaan zijn.
De online verstuurde kaarten met Kerst, Nieuwjaar, Russische Kerst (7jan) en Russiche Nieuwjaar, nog een week later kwamen wel op tijd, en alle zijn aangekomen!

Frans75

Ongelezen bericht door Frans75 »

En TNT maar beloven dat ze binnen 24 uur bezorgd zijn
Tijdens de Kerst-periode is dat 72 uur.

brenda229

Ongelezen bericht door brenda229 »

bij ons zijn meerdere kaarten niet aangekomen, maar we hebben ook kaarten niet gehad waar ik normaal echt altijd kaarten van krijg. Ik heb er ook echt minder als voorgaande jaren.
En ik heb dit met een vriendin over en die had het zelfde.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Hier in het dorp wordt zoveel post verkeerd bezorgd, dat wil je niet weten. Spreek je TNT er op aan dan weet je zeker dat de post de dag daarna helemaal niet aankomt.

Heb vorig jaar een brief gehad voor de nieuwe bewoner van mijn oude adres, aan de andere kant van het land dus. (Ik liet de post 3 maanden nabezorgen.)

Ikke naar postkantoor, geef de brief netjes af, zeg dat het ding terug moet naar Nijmegen, maar niks, de brief ging retour afzender als zijnde onbestelbaar. Toen ik er wat van zei werd die vent nog kwaad ook.

TNT? Vroeger, toen het nog PTT was, was het toch echt stukken beter... Kan er niks aan doen... :roll:

Ivonne66

brenda229 schreef:bij ons zijn meerdere kaarten niet aangekomen, maar we hebben ook kaarten niet gehad waar ik normaal echt altijd kaarten van krijg. Ik heb er ook echt minder als voorgaande jaren.
En ik heb dit met een vriendin over en die had het zelfde.
Ik ben het dus ook aan buren gaan vragen en die beaamde ook dat ze kaarten miste en ze wisten zeker dat die verstuurd waren want het waren kaarten van familieleden.
Ik vind het wel jammer want er zit een kaart van mijn ouders tussen en die vind ik altijd nog specialer, die bewaar ik ook ieder jaar.
Ook de kaart die IK naar mijn dochter had gestuurd is nooit aangekomen.
Je zou er gewoon ruzie binnen de familie van kunnen krijgen :wink:
Er is dus blijkbaar landelijk iets goed mis gegaan met de kaarten. ( en wie weet wat voor post nog meer.)
Op de vraag of TNT nog ging zoeken kreeg ik als antwoord: " helaas kunnen wij dat niet doen" :lol: :lol:

Gesloten