| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Bezorgklacht TNT
-
Marian1959
Bezorgklacht TNT
Ik bestel dinsdag 1 december een pakje. Kies voor bezorgen in de avond. Woensdagavond wordt t aangeboden. Ik ben net niet thuis. Krijg een mail dat donderdag opnieuw wordt aangboden. Ik blijf expres thuis. Geen TNT. Wederom een mail vrijdagavond wordt t aangboden. Weer thuis maar krijg een mail dat t zaterdagmiddag wordt. Ik wil dus een klacht doen. Dit kan alleen telefonisch staat op de website a 45 ct per gesprek. Ik bel. Ja mevrouw we noteren de klacht. U hoort er verder niets meer van we communiceren klachten niet terug. Oke als ik dan niets meer hoor wat voor zin heeft de klacht dan? Ik vraag een formulier. Dit bestaat niet. Dan vraag ik mijn gesprekskosten terug. Dat kan niet. WT kan dan wel?? Ik kan t noteren en verder niet. Ik vind het het belachelijk. Je moet bellen voor een klacht, kost 45 cent en je krijgt niks boor. Heel vreemd. Vraag je waarom er gister en vandaag niet is bezorgd? Sorry maar t is te druk geeft ze als antwoord. Er kan niet bezorgd worden. Vreemd hoor.
-
mh73
Re: Bezorgklacht TNT
Het is deze week al een paar keer op TV geweest dat er recorddrukte is bij de pakketbezorgers. Het zou zomaar iets met Sinterklaas te maken kunnen hebben...
Re: Bezorgklacht TNT
ff veiligstellen.Marian1959 schreef:Ik bestel dinsdag 1 december een pakje. Kies voor bezorgen in de avond. Woensdagavond wordt t aangeboden. Ik ben net niet thuis. Krijg een mail dat donderdag opnieuw wordt aangboden. Ik blijf expres thuis. Geen TNT. Wederom een mail vrijdagavond wordt t aangboden. Weer thuis maar krijg een mail dat t zaterdagmiddag wordt. Ik wil dus een klacht doen. Dit kan alleen telefonisch staat op de website a 45 ct per gesprek. Ik bel. Ja mevrouw we noteren de klacht. U hoort er verder niets meer van we communiceren klachten niet terug. Oke als ik dan niets meer hoor wat voor zin heeft de klacht dan? Ik vraag een formulier. Dit bestaat niet. Dan vraag ik mijn gesprekskosten terug. Dat kan niet. WT kan dan wel?? Ik kan t noteren en verder niet. Ik vind het het belachelijk. Je moet bellen voor een klacht, kost 45 cent en je krijgt niks boor. Heel vreemd. Vraag je waarom er gister en vandaag niet is bezorgd? Sorry maar t is te druk geeft ze als antwoord. Er kan niet bezorgd worden. Vreemd hoor.
+1 Snuffel