BHsupport

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
vannidejo

BHsupport

Ongelezen bericht door vannidejo »

Op 17 juni 2025 mijn bestelling retour gezonden, nu op 28 juli nog mijn geld niet terug. Krijg wel opeens een mail dat ik een vuile BH heb geretourneerd, met een foto, van een BH is die ik nooit besteld heb en ook nooit hier gehad heb. Als ik daarop reageer en ook aangeef dat ik mijn gedl wil, krijg ik opeens een mail dat mijn zending, die ik dus een maand geleden geretourneerd heb, naar MIJ????, onderweg is. IK WIL MIJN GELD, geen nieuwe bestelling!

Reactie bedrijf:Ik zou wel een vuile BH hebben teruggestuurd.

Ik heb alle bewijzen dat ik die BH nooit gekocht heb, nooit gehad heb en dus ook niet vuil kan hebben teruggestuurd, aangeleverd, maar krijg mijn geld niet terug. Maar nog erger ze sturen de desbetreffende, voor mij onbekende BH, aan mij terug en laten mij daar ook nog bezorgkotsen voor betalen.
Is dit een soort vedienmodel voor dit bedrijf??

Thuiswinkel.org kan niks voor me doen, want daar zijn ze niet bij aangesloten.

DUS LET OP: je wordt opgelicht!!!!

vannidejo

Re: BHsupport

Inmiddels snap ik wel wat er gebeurt is. De BH is door een ander vuil geretourneerd en vervolgens gewoon aan mij doorgestuurd. Die heb ik er niet uitgehaald omdat die maat al niet paste. En nu ben ik de pineut.
Net gebeld, de eigenaresse weigert mij te geloven en zegt dat ze al genoeg tijd aan mij heeft verspild heeft met mijn valse?? beschuldigingen en zegt dat ik wsch in de war ben.

ECHT KOOP HIER NOOIT Want ik beschuldig niet vals, dat doen zij zelf!!!!!!

vannidejo

En nog erger, wsch heeft degene die de vuile BH heeft geretourneerd wel haar geld terug!!!

BL2

Ongelezen bericht door BL2 »

Bent je nou met jezelf in gesprek ?

Maar serieus, op elke straathoek zit wel een BH zaak. Waarom daar niet kopen, met goed advies erbij.
Veel vrouwen dragen een verkeerde BH, wist je dat ?
Verder, neem je verlies, wel of niet opgelicht. Dat geld ga je niet meer terugkrijgen helaas.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Huh? U bestelt een beha, al direct in de verkeerde maat? Aangezien u deze niet eens hoefde te zien, om te weten of ie past?

HandigeHarrie

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

In het eerste bericht van Ts staat "... een BH die ik nooit hier gehad heb..." en daarna komt het bericht dat die BH wel geleverd is geweest maar niet geopend want op de verpakking was al te zien dat het de verkeerde maat betreft.
Ik zou zeggen: maak voortaan een filmpje van het openen van de buitenste verpakking en je hardop uitgesproken constatering: "dit is niet mijn maat, ik stuur het terug". Tenmiste, als je weer iets online besteld. Het gat in de markt is, gezien de vele fouten en door dropshippers gestuurde rotzooi: stenen winkels.

BL2

HandigeHarrie schreef:
30 jul 2025 11:20
Ik zou zeggen: maak voortaan een filmpje
Inderdaad, waarin je duidelijk laat zien dat het niet je maat is.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

vannidejo schreef:
30 jul 2025 10:39
ECHT KOOP HIER NOOIT Want ik beschuldig niet vals, dat doen zij zelf!!!!!!
Begin eens met het bedrijf te noemen, want anders weet ik niet waar ik geen BH moet bestellen. :roll:

Verder kun je alle negatieve reacties negeren, want dat is de traditionele warme ontvangst op dit forum. Seksistische grappen kun je melden.

Volgende keer wel even nalezen, want dan kun je alle spel- en tikfouten aanpassen en een beetje samenhangend verhaal vertellen.

Had je wel de juiste maat besteld? Hoe heb je vastgesteld dat de maat verkeerd was? Het product niet uit de verpakking gehaald? Gewoon terug gestuurd? Bewust van de voorwaarde dat (onder)goed niet gedragen mag zijn?

Je zit nu in een welles-nietes situatie. Lastig op te lossen. je kan natuurlijk op diverse review-sites mensen aanraden om goed te checken of ze geen gedragen ondergoed toegestuurd krijgen. :wink:

Dagkoers

Ongelezen bericht door Dagkoers »

BL2 schreef:
30 jul 2025 10:56
Bent je nou met jezelf in gesprek ?

Maar serieus, op elke straathoek zit wel een BH zaak. Waarom daar niet kopen, met goed advies erbij.
Veel vrouwen dragen een verkeerde BH, wist je dat ?
Verder, neem je verlies, wel of niet opgelicht. Dat geld ga je niet meer terugkrijgen helaas.
Hier ben ik het niet mee eens.
In veel dorpen zijn geen winkels meer.
Dus het klopt niet dat op elke straathoek een BH zaak zit.

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Consumenneke schreef:
30 jul 2025 14:36
Begin eens met het bedrijf te noemen, want anders weet ik niet waar ik geen BH moet bestellen. :roll:
Lampje gaat branden! De naam staat in de titel. BH Support!

Check de reviews ook eens. :?

Speedy123

Ongelezen bericht door Speedy123 »

U heeft de bedrijsnaam keurig vermeldt in de titel.

U kunt troll reacties gewoon melden bij de moderatie.
Consumenneke schreef: Begin eens met het bedrijf te noemen, want anders weet ik niet waar ik geen BH moet bestellen. :roll:

NeoDutchio

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

vannidejo schreef:
30 jul 2025 09:24
DUS LET OP: je wordt opgelicht!!!!
Maar wat had u anders verwacht? Het adres is een woonhuis, ik mis de algemene voorwaarden, de recensies zijn bedroevend, levertijden langer dan normaal, niet verifieerbare reviews op hun eigen site en een KVK nummer die nergens te vinden is.
De site is geregistreerd in 2016, in 9 jaar tijd zouden ze meer dan 125.000 tevreden klanten hebben. Dat zijn 38 tevreden klanten per dag. Een droom voor elk eenmansbedrijf om zoveel te verkopen. En als je ziet hoeveel ontevreden klanten er zijn, dan zijn het een hoop orders die ze per dag moeten verwerken. Per werkdag 55 orders voor tevreden klanten en dan nog voor de klanten die klagen. Hoe hou je dat vol in je eentje?

Een wijze les voor de volgende keer waar al jaren voor gewaarschuwd word: kijk eerst wie de verkoper is. En ga dan heel snel naar een normale verkoper toe.

vannidejo

Nijogeth schreef:
30 jul 2025 10:57
Huh? U bestelt een beha, al direct in de verkeerde maat? Aangezien u deze niet eens hoefde te zien, om te weten of ie past?
Nee ik had deze BH in twee kleuren besteld. Dus...........

vannidejo

HandigeHarrie schreef:
30 jul 2025 11:20
In het eerste bericht van Ts staat "... een BH die ik nooit hier gehad heb..." en daarna komt het bericht dat die BH wel geleverd is geweest maar niet geopend want op de verpakking was al te zien dat het de verkeerde maat betreft.
Ik zou zeggen: maak voortaan een filmpje van het openen van de buitenste verpakking en je hardop uitgesproken constatering: "dit is niet mijn maat, ik stuur het terug". Tenmiste, als je weer iets online besteld. Het gat in de markt is, gezien de vele fouten en door dropshippers gestuurde rotzooi: stenen winkels.
Ja dat klopt, omdat ik de vuile BH niet herkende, want ik had twee kleuren besteld en die kleur (en dus die vuile BH) heb ik dus niet uitgepakt omdat ik de andere kleur al gepast had. En ik wist dus niet dat er een groene streep op zat!

Maar ik snap inmiddels wel wat er is misgegaan. Dit bedrijf heeft zelf, zonder controle, gewoon een vuile BH doorgestuurd naar de vogende besteller. Degene die de vuile BH heeft opgestuurd heeft dus wsch wel haar geld terug. Mij is nu bijna 100 eureo door de neus geboord.

En tja stenen winkels..... die moeten er dan wel zijn, met voldoende keuze en dat is helaas niet altijd zo!

BL2

Tsja, heel triest en vervelend. Van je medemens moet je het maar hebben.

Hoe ergelijk ook, ben bang dat er geen oplossing voor is. Daar wordt je niet vrolijk van.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Geef gewoon aan dat ze een non-conforme levering hebben gedaan. Je kan dat tot 2 maanden na de ontdekking nog doen.

Plaats reactie