LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Boot wordt niet geleverd.
Boot wordt niet geleverd.
Woensdag 25 mei 2011 hebben we een bootje, de Liberty 360 besteld bij de Botenboet in Schagen. Dit bedrijf is de importeur van het merk Liberty.
Bij het bestellen werd gezegd, dat de boot op voorraad was en in de showroom lag er ook er ook één. We wilden 4 hijsogen gemonteerd hebben, daar we het bootje op een speciaal te vervaardigen aanhanger wilden vervoeren. Dit was geen probleem, maar de hijsogen moesten besteld worden en dus konden deze de maandag hierna gemonteerd worden en zou de boot dinsdag 31 mei geleverd worden.
Ik heb in de showroom de maten opgenomen om de aanhangwagen aan te kunnen passen voor het vervoer van de Liberty 360. De aanhanger werd voorzien van een op de Liberty 360 aangepaste hijsinstallatie. Dat dit zou gebeuren is duidelijk tijdens de bestelling besproken en de leverdatum staat ook op het koopkontrakt.
We spraken af, dat als de hijsogen gemonteerd zouden worden, ik er bij aanwezig zou zijn, daar dit op maat van de hijsinstallatie moest komen. Ik zou gebeld worden als ze er aan zouden beginnen. 's Maandags heb ik de hele dag thuis gewacht, maar niets gehoord. 's Middags om 4 uur ben ik naar de importeur gereden en daar kreeg ik te horen, dat men de sleutel van de heftruck niet kon vinden en de hijsogen nog niet geleverd waren. Een telefoontje was kennelijk te veel moeite om mij hiervan op de hoogte te stellen.
Daar de eigenaar niet aanwezig was zou ik terug gebeld worden. Dit gebeurde ook en ik kreeg een heel ander verhaal te horen. De hijsogen waren aanwezig, maar de monteur was er niet en zou pas woensdag komen. Ik zou woensdag gebeld worden om bij de montage aanwezig te zijn. Dit zou rond 9 uur gebeuren. Ik ben om 9 uur naar de dealer gereden, maar kreeg te horen, dat de monteur iets later zou komen en dat ik direct gebeld zou worden.
Ook nu weer geen reactie. 's Middags ben ik weer naar de importeur gereden en kreeg te horen, dat de monteur niet in staat was de hijsogen te monteren en dat hij wachtte op een andere monteur. Ik zei, dat ik het gevoel kreeg aan het lijntje te worden gehouden en vroeg mij gewoon te vertellen wat er nou werkelijk aan de hand was, daar ik steeds een ander verhaal te horen krijg. De vrouw van de importeur begon op een zeer onaangename manier te roepen, dat ik de leveringsvoorden maar moest lezen, daar ze bij overmacht niet hoefden te leveren. Na enig touwtrekken kreeg ik te horen, dat ze mij de boot niet konden leveren en ik mijn aanbetaling terug kreeg.
Ik maakte duidelijk, dat dit belachelijk was, temeer daar ze wisten dat ik een aanhangwagen had aangepast aan dit type boot en zij hiervan van te voren op de hoogte waren en gezegd hadden dat de boot op voorraad was. Ik stond er op dat de boot geleverd zou worden.
Toen onstond er een hevige ruzie, want ik kon "********" en zij wilden niets meer met mij te maken hebben. De aanbetaling werd mij toegesmeten en na aandringen kreeg ik een bewijs, dat de koop ongedaan was, waardoor ik me vrij voelde bij een van hun dealers dit type boot aan te schaffen, waardoor de aanpassingen aan de aanhanger gebruikt konden blijven worden.
Hierna heb ik met meerdere dealers kontakt gehad, maar niemand kon de boot leveren, daar er problemen waren met de importeur en ook zij bestelde boten niet geleverd kregen. Er werd mij geadviseerd naar een ander merk te zoeken.
We hebben derhalve van een ander merk en boot gekocht en hebben de hijsinstallatie op de aanhanger weer aan moeten passen.
We hebben dus veel onnodige kosten gemaakt, terwijl Liberty importeur de Botenboet van te voren al wist, dat hij niet zou kunnen leveren.
Wij gunnen iedereen z'n brood en hebben begrip voor onvoorziene omstandigheden, maar zoals de Boetenboet te Schagen in dergelijk omstandigheden met zijn klanten omgaat, ervaren wij als ronduit schandalig.
Bij het bestellen werd gezegd, dat de boot op voorraad was en in de showroom lag er ook er ook één. We wilden 4 hijsogen gemonteerd hebben, daar we het bootje op een speciaal te vervaardigen aanhanger wilden vervoeren. Dit was geen probleem, maar de hijsogen moesten besteld worden en dus konden deze de maandag hierna gemonteerd worden en zou de boot dinsdag 31 mei geleverd worden.
Ik heb in de showroom de maten opgenomen om de aanhangwagen aan te kunnen passen voor het vervoer van de Liberty 360. De aanhanger werd voorzien van een op de Liberty 360 aangepaste hijsinstallatie. Dat dit zou gebeuren is duidelijk tijdens de bestelling besproken en de leverdatum staat ook op het koopkontrakt.
We spraken af, dat als de hijsogen gemonteerd zouden worden, ik er bij aanwezig zou zijn, daar dit op maat van de hijsinstallatie moest komen. Ik zou gebeld worden als ze er aan zouden beginnen. 's Maandags heb ik de hele dag thuis gewacht, maar niets gehoord. 's Middags om 4 uur ben ik naar de importeur gereden en daar kreeg ik te horen, dat men de sleutel van de heftruck niet kon vinden en de hijsogen nog niet geleverd waren. Een telefoontje was kennelijk te veel moeite om mij hiervan op de hoogte te stellen.
Daar de eigenaar niet aanwezig was zou ik terug gebeld worden. Dit gebeurde ook en ik kreeg een heel ander verhaal te horen. De hijsogen waren aanwezig, maar de monteur was er niet en zou pas woensdag komen. Ik zou woensdag gebeld worden om bij de montage aanwezig te zijn. Dit zou rond 9 uur gebeuren. Ik ben om 9 uur naar de dealer gereden, maar kreeg te horen, dat de monteur iets later zou komen en dat ik direct gebeld zou worden.
Ook nu weer geen reactie. 's Middags ben ik weer naar de importeur gereden en kreeg te horen, dat de monteur niet in staat was de hijsogen te monteren en dat hij wachtte op een andere monteur. Ik zei, dat ik het gevoel kreeg aan het lijntje te worden gehouden en vroeg mij gewoon te vertellen wat er nou werkelijk aan de hand was, daar ik steeds een ander verhaal te horen krijg. De vrouw van de importeur begon op een zeer onaangename manier te roepen, dat ik de leveringsvoorden maar moest lezen, daar ze bij overmacht niet hoefden te leveren. Na enig touwtrekken kreeg ik te horen, dat ze mij de boot niet konden leveren en ik mijn aanbetaling terug kreeg.
Ik maakte duidelijk, dat dit belachelijk was, temeer daar ze wisten dat ik een aanhangwagen had aangepast aan dit type boot en zij hiervan van te voren op de hoogte waren en gezegd hadden dat de boot op voorraad was. Ik stond er op dat de boot geleverd zou worden.
Toen onstond er een hevige ruzie, want ik kon "********" en zij wilden niets meer met mij te maken hebben. De aanbetaling werd mij toegesmeten en na aandringen kreeg ik een bewijs, dat de koop ongedaan was, waardoor ik me vrij voelde bij een van hun dealers dit type boot aan te schaffen, waardoor de aanpassingen aan de aanhanger gebruikt konden blijven worden.
Hierna heb ik met meerdere dealers kontakt gehad, maar niemand kon de boot leveren, daar er problemen waren met de importeur en ook zij bestelde boten niet geleverd kregen. Er werd mij geadviseerd naar een ander merk te zoeken.
We hebben derhalve van een ander merk en boot gekocht en hebben de hijsinstallatie op de aanhanger weer aan moeten passen.
We hebben dus veel onnodige kosten gemaakt, terwijl Liberty importeur de Botenboet van te voren al wist, dat hij niet zou kunnen leveren.
Wij gunnen iedereen z'n brood en hebben begrip voor onvoorziene omstandigheden, maar zoals de Boetenboet te Schagen in dergelijk omstandigheden met zijn klanten omgaat, ervaren wij als ronduit schandalig.
Re: Boot wordt niet geleverd.
De dealer is "de Botenboet" te Schagen. Importeur van o.a. Liberty sloepen.
Laatst gewijzigd door linder op 05 jun 2011 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Botenboet is een dealer de importeur is deze.
Liberty Sloepen worden geïmporteerd door:
hier staat het logo van Loendersloot maar is hier niet zichtbaar.
Wij zijn nog op zoek naar nieuwe dealers!!
Loendersloot Watersport
Postbus 124
1860 AC Bergen NH
E. info@loendersloot-watersport.nl
T. 0224 212217
F. 0224 290469
Als die niet levert kan botenboet ook niets. Uit uw reactie verneem ik dat e.e.a. van beide zijden niet netjes is gegaan.
Liberty Sloepen worden geïmporteerd door:
hier staat het logo van Loendersloot maar is hier niet zichtbaar.
Wij zijn nog op zoek naar nieuwe dealers!!
Loendersloot Watersport
Postbus 124
1860 AC Bergen NH
E. info@loendersloot-watersport.nl
T. 0224 212217
F. 0224 290469
Als die niet levert kan botenboet ook niets. Uit uw reactie verneem ik dat e.e.a. van beide zijden niet netjes is gegaan.
Re: Boot wordt niet geleverd.
ronald g schreef:"Botenboet is een dealer de importeur is deze."
"Uit uw reactie verneem ik dat e.e.a. van beide zijden niet netjes is gegaan."
Als ik bij de kamer van koophandel zoek op Loendersloot, kom ik ook op de Botenboet uit. Dat maakt het alleen maar mistiger.
Als een verkoper, je bij de koop zegt, dat de boot op voorraad is, deze meerdere keren iets anders zegt, je 2 volle dagen aan de telefoon laat wachten, waar ik wel vrij voor moet nemen, je tijd en kosten laat maken voor de aanpassing van de aanhanger, en dan durft te roepen, dat het overmacht is en de boot niet kan leveren, is het dan zo gek dat je boos wordt. Na zo behandeld te zijn, kan ik me voorstellen dat er mensen zo over de rooie raken, dat ze veel verder gaan dan een heftige discussie. Het is de Botenboet, die niet netjes gehandeld heeft en niet ik. Het kontakt is steeds van mijn kant gekomen, terwijl er van hun kant geen reactie kwam.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2011 16:32
Re: Boot wordt niet geleverd.
Hierbij een reactie van de Botenboet.
Klant heeft in zijn bericht niet gemeld dat de boot gewoon voor hem klaar lag
maar dat het monteren van de hijsogen een dag uitgesteld waren omdat
de montageploeg pas woensdag weer aanwezig was.
De klant kon hiervoor niet zijn geduld opbrengen en begon mijn personeel
uit te schelden en te bedreigen, hierop heb ik aangegeven de koop maar
ongedaan te maken omdat wij met dit type klant geen zaken willen doen.
De Liberty sloepen hebben vanwege het mooie weer inderdaad levertijd
waardoor andere dealers dit type boot niet snel kunnen leveren.
Als de klant een dag geduld had gehad en niet met fysiek en verbaal geweld
gedreigd had dan had hij nu lekker gevaren in zijn Liberty 360 sloep.
Met vriendelijke groet,
Ernst-Jan Loendersloot
Botenboet
Schagen
Klant heeft in zijn bericht niet gemeld dat de boot gewoon voor hem klaar lag
maar dat het monteren van de hijsogen een dag uitgesteld waren omdat
de montageploeg pas woensdag weer aanwezig was.
De klant kon hiervoor niet zijn geduld opbrengen en begon mijn personeel
uit te schelden en te bedreigen, hierop heb ik aangegeven de koop maar
ongedaan te maken omdat wij met dit type klant geen zaken willen doen.
De Liberty sloepen hebben vanwege het mooie weer inderdaad levertijd
waardoor andere dealers dit type boot niet snel kunnen leveren.
Als de klant een dag geduld had gehad en niet met fysiek en verbaal geweld
gedreigd had dan had hij nu lekker gevaren in zijn Liberty 360 sloep.
Met vriendelijke groet,
Ernst-Jan Loendersloot
Botenboet
Schagen
Re: Boot wordt niet geleverd.
@
Zo zie je maar, er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Wél blijft dan het probleem: wat is waar en wat is niet waar? Voorshands kies ik toch de kant van de TS (Linder).
Maxiem.
Zo zie je maar, er zijn altijd 2 kanten aan een verhaal. Wél blijft dan het probleem: wat is waar en wat is niet waar? Voorshands kies ik toch de kant van de TS (Linder).
Maxiem.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Ik begrijp, dat de Botenboet een andere voorstelling van zaken geeft om hun manier van doen te rechtvaardigen. Als de boot werkelijk voor mij klaar had gelegen, had ik hem gewoon meegenomen. De werkelijkheid was een heel andere, zoals in mijn topic omschreven.
Ik heb inderdaad gezegd, dat hij nog niet klaar met me was na zijn manier van doen. Als dat als een bedreiging gezien wordt , is dat mijninziens een kleinzielige en bekrompen manier van denken. Misschien dat enig zelfreflectie van de eigenaar van de botenboet op z'n plaats zou zijn. Dat zou zijn zaken doen zeker ten goede kunnen komen.
Ik uit mijn grieven op een open manier en heb de Botenboet de inhoud van mijn topic dan ook gemaild.
Ik heb inderdaad gezegd, dat hij nog niet klaar met me was na zijn manier van doen. Als dat als een bedreiging gezien wordt , is dat mijninziens een kleinzielige en bekrompen manier van denken. Misschien dat enig zelfreflectie van de eigenaar van de botenboet op z'n plaats zou zijn. Dat zou zijn zaken doen zeker ten goede kunnen komen.
Ik uit mijn grieven op een open manier en heb de Botenboet de inhoud van mijn topic dan ook gemaild.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Wat was het nu? Was er wel of geen boot in de showroom?linder schreef:Ik begrijp, dat de Botenboet een andere voorstelling van zaken geeft om hun manier van doen te rechtvaardigen. Als de boot werkelijk voor mij klaar had gelegen, had ik hem gewoon meegenomen. De werkelijkheid was een heel andere, zoals in mijn topic omschreven.
Dat kan wel degelijk als een bedreiging worden opgevat. Niet uit kleinzieligheid, maar omdat het gewoon bedreigend is.linder schreef:Ik heb inderdaad gezegd, dat hij nog niet klaar met me was na zijn manier van doen. Als dat als een bedreiging gezien wordt , is dat mijninziens een kleinzielige en bekrompen manier van denken.
Na bovenstaand stukje zou dit voor jou ook zeker niet fout zijn.linder schreef:Misschien dat enig zelfreflectie van de eigenaar van de botenboet op z'n plaats zou zijn.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Ik kies voor loendersloot die een plausibel verhaal heeft.
Re: Boot wordt niet geleverd.
ronald g
Je mag kiezen voor wie je wilt, maar de klant had/heeft er geen enkel belang bij om deze zaak zo af te wikkelen. Nogmaals: linder zal wel fel zijn geweest (wie niet), maar dat is nog geen reden om de koop stante pede te ontbinden. Mijn konklusie is: deze verkoper kan niet omgaan met een terecht lastige koper.
Maxiem.
Je mag kiezen voor wie je wilt, maar de klant had/heeft er geen enkel belang bij om deze zaak zo af te wikkelen. Nogmaals: linder zal wel fel zijn geweest (wie niet), maar dat is nog geen reden om de koop stante pede te ontbinden. Mijn konklusie is: deze verkoper kan niet omgaan met een terecht lastige koper.
Maxiem.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Moet dit niet ongeduldige koper zijn?.deze verkoper kan niet omgaan met een terecht lastige koper.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Maxiem, daar ben ik het niet mee eens. De verkoper heeft aangegeven dat er sprake was van bedreiging en ook de woorden die TS heeft gezegd te hebben gebruikt geven aanleiding dit als zodanig op te vatten.
Ik geef de verkoper gelijk dat hij de koop alsnog ontbonden heeft.
Ik geef de verkoper gelijk dat hij de koop alsnog ontbonden heeft.
-
- Berichten: 280
- Lid geworden op: 15 dec 2009 19:21
- Locatie: Lelystad
- Contacteer:
Re: Boot wordt niet geleverd.
Zwaar ongeduldig.ronald g schreef:Moet dit niet ongeduldige koper zijn?.deze verkoper kan niet omgaan met een terecht lastige koper.
De verkoper zegt te bellen wanneer de hijsogen geïnstalleerd worden.
Wellicht niet zo netjes dat TS niet gebeld wordt dat het wat langer duurt, maar om binnen 3 dagen onaangekondigd langs te komen om het een en ander te eisen zou ik ook geïrriteerd van worden.
Overigens heeft hij zijn geld gewoon terug gekregen en staat het hem vrij om het ergens anders te kopen.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Ik heb het idee, dat mijn topic start niet goed gelezen is.
Bij het monteren van de hijsogen zou ik aanwezig zijn om de plaats te bepalen, daar ik op mijn aanhangwagen een hijskraantje gemaakt heb op maat van deze boot. De bestelling van de boot was de week hiervoor al gedaan. Het monteren zou 's maandags gebeuren, dus daar moest ik een dag vrij voor nemen. Het gebeurde niet en ik kreeg geen telefoontje, wanneer het wel zou kunnen. Dus ben ik langs de Botenboet gegaan.
Daar heb ik verschillende zich tegensprekende redenen gehoord, waarom het die dag niet gebeurd was. Er werd een afspraak gemaakt, dat het woensdag om 9 uur zou gebeuren. Dus weer een dag vrij nemen. Toen ik om 9 uur aanwezig was, werd ik weggestuurd omdat de monteur er nog niet was, maar ik zou rond 10 uur gebeld worden om de monteur bij te staan. Dit gebeurde niet. Toen ik 's middags weer langs ging, was het eerste wat ik te horen kreeg, dat ik de leveringsvoorwaarden maar eens na moest lezen, daar er bij overmacht niet geleverd hoefde te worden.
Nu begreep ik er helemaal niets meer van en vroeg mij uit te leggen wat er nu speelde, daar ik het gevoel had, dat het verhaal een zeer vreemde wending nam.
De eigenaar antwoordde, dat ik mijn geld terug kreeg omdat de boot niet geleverd kon worden. Dit is iets heel anders dan mij voorgespiegeld was, daar mij verteld was, dat de boot op voorraad was. Achteraf heb ik van diverse dealers gehoord, dat dit type boot al tijden niet geleverd wordt.
Het is dus niet zo, dat ik ongeduldig ben, maar de Botenboet zijn straatje probeert schoon te vegen door onwaarheden te vertellen. Dat ik na het maken van onnodige kosten en de mededeling dat de boot niet geleverd wordt dan mijn ongenoegen uit is dan toch zo gek niet. Als ik dan zeg, dat ze nog niet klaar met me zijn, lijkt mij dat normaal. Natuurlijk zijn ze nog niet klaar met me. Om deze opmerking te vertalen in een bedreiging, ervaar ik als ronduit kinderachtig.
Personeel heb ik er niet gezien. De eigenaar en naar mijn weten zijn vrouw heb ik gesproken. De ene keer is hij de eigenaar, de andere keer is hij de dealer, dan weer de monteur enz. Ja zo heb je veel personeel.
Wordt er dan van me verwacht, dat ik zeg, sorry mijnheer van de Botenboet, ik accepteer alle kletsverhalen, die u mij de afgelopen 1 1/2 week verteld heb en zal keurig mijn gemaakte kosten, door uw toezeggingen ontstaan, als niet bestaand beschouwen, mijn tijd, ach U heeft gelijk, die telt niet, dus daar zal ik niets van zeggen en sorry, dat U nu ook nog tijd moet maken om mijn betaling te retourneren. Enne !!!! ik zal uw mooie boten zeker bij anderen aanbevelen.
Nou, dat ging me nu even te ver.
Bij het monteren van de hijsogen zou ik aanwezig zijn om de plaats te bepalen, daar ik op mijn aanhangwagen een hijskraantje gemaakt heb op maat van deze boot. De bestelling van de boot was de week hiervoor al gedaan. Het monteren zou 's maandags gebeuren, dus daar moest ik een dag vrij voor nemen. Het gebeurde niet en ik kreeg geen telefoontje, wanneer het wel zou kunnen. Dus ben ik langs de Botenboet gegaan.
Daar heb ik verschillende zich tegensprekende redenen gehoord, waarom het die dag niet gebeurd was. Er werd een afspraak gemaakt, dat het woensdag om 9 uur zou gebeuren. Dus weer een dag vrij nemen. Toen ik om 9 uur aanwezig was, werd ik weggestuurd omdat de monteur er nog niet was, maar ik zou rond 10 uur gebeld worden om de monteur bij te staan. Dit gebeurde niet. Toen ik 's middags weer langs ging, was het eerste wat ik te horen kreeg, dat ik de leveringsvoorwaarden maar eens na moest lezen, daar er bij overmacht niet geleverd hoefde te worden.
Nu begreep ik er helemaal niets meer van en vroeg mij uit te leggen wat er nu speelde, daar ik het gevoel had, dat het verhaal een zeer vreemde wending nam.
De eigenaar antwoordde, dat ik mijn geld terug kreeg omdat de boot niet geleverd kon worden. Dit is iets heel anders dan mij voorgespiegeld was, daar mij verteld was, dat de boot op voorraad was. Achteraf heb ik van diverse dealers gehoord, dat dit type boot al tijden niet geleverd wordt.
Het is dus niet zo, dat ik ongeduldig ben, maar de Botenboet zijn straatje probeert schoon te vegen door onwaarheden te vertellen. Dat ik na het maken van onnodige kosten en de mededeling dat de boot niet geleverd wordt dan mijn ongenoegen uit is dan toch zo gek niet. Als ik dan zeg, dat ze nog niet klaar met me zijn, lijkt mij dat normaal. Natuurlijk zijn ze nog niet klaar met me. Om deze opmerking te vertalen in een bedreiging, ervaar ik als ronduit kinderachtig.
Personeel heb ik er niet gezien. De eigenaar en naar mijn weten zijn vrouw heb ik gesproken. De ene keer is hij de eigenaar, de andere keer is hij de dealer, dan weer de monteur enz. Ja zo heb je veel personeel.
Wordt er dan van me verwacht, dat ik zeg, sorry mijnheer van de Botenboet, ik accepteer alle kletsverhalen, die u mij de afgelopen 1 1/2 week verteld heb en zal keurig mijn gemaakte kosten, door uw toezeggingen ontstaan, als niet bestaand beschouwen, mijn tijd, ach U heeft gelijk, die telt niet, dus daar zal ik niets van zeggen en sorry, dat U nu ook nog tijd moet maken om mijn betaling te retourneren. Enne !!!! ik zal uw mooie boten zeker bij anderen aanbevelen.
Nou, dat ging me nu even te ver.
Re: Boot wordt niet geleverd.
linder
Prima aanvulling op jouw info tot nu toe. Ook ik krijg uit de post van dit bedrijfje sterk de indruk dat het eigen stoepje wordt geveegd. T'is in elk geval zaak voor een klant om bij deze shop vooraf goed te checken of een produkt leverbaar danwel niet leverbaar is. Ook zou ik bij een bestelling geen aanbetaling doen onder het motto "boter bij de vis".
Maxiem.
Prima aanvulling op jouw info tot nu toe. Ook ik krijg uit de post van dit bedrijfje sterk de indruk dat het eigen stoepje wordt geveegd. T'is in elk geval zaak voor een klant om bij deze shop vooraf goed te checken of een produkt leverbaar danwel niet leverbaar is. Ook zou ik bij een bestelling geen aanbetaling doen onder het motto "boter bij de vis".
Maxiem.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 08 jun 2011 16:32
Re: Boot wordt niet geleverd.
Hierbij geef ik nogmaals weer dat wij de Liberty 360 op voorraad hadden liggen en
dat de klant hier hijsogen in gemoneteerd wilde hebben, ondanks dat wij beloofd hadden dit maandag uit te voeren bleek dit onmogelijk en heb ik de levering naar woensdag verplaatst, dit is geen reden om mij te gaan bedreigen en mij uit te
gaan schelden in de winkel.
Ik kan best wel een stootje hebben maar voor beide partijen leek mij het handiger
om de koop te ontbinden en het geld terug te geven zodat de klant een andere
partij kon zoeken waar hij een bijboot kon aanschaffen.
dat de klant hier hijsogen in gemoneteerd wilde hebben, ondanks dat wij beloofd hadden dit maandag uit te voeren bleek dit onmogelijk en heb ik de levering naar woensdag verplaatst, dit is geen reden om mij te gaan bedreigen en mij uit te
gaan schelden in de winkel.
Ik kan best wel een stootje hebben maar voor beide partijen leek mij het handiger
om de koop te ontbinden en het geld terug te geven zodat de klant een andere
partij kon zoeken waar hij een bijboot kon aanschaffen.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Op het moment dat klanten gaan schelden en bedreigen, om wat voor reden dan ook, zou ik dat persoonlijk ook doen (en dat heb ik eens gedaan
) want met dit soort mensen wil ik geen zaken doen. Dan maar liever geld verdienen bij klanten die normaal doen en wel waardering tonen voor het werk/produkt dat je doet/levert.

Re: Boot wordt niet geleverd.
Ben meer geneigd ts te geloven daar zijn verhaal zeer gedetailleerd is. Het is natuurlijk zeer irri als er steeds beloofd wordt om te bellen en ze bellen niet.
Re: Boot wordt niet geleverd.
Ik ben geneigd de verkoper te geloven, de boot was op voorraad en koper had wat eisen zoals hijsogen en pas maken naar wens. Dit is niet gebeurt en de koop is ongedaan gemaakt m.a.w. geld terug. Wie is er nu een zeur de verkoper die niet wil leveren of de koper die absurde eisen stelt. Verkoper wil verkopen maar het houdt een keer op als klanten eisen stellen die eenvoudigweg niet haalbaar zijn.
Re: Boot wordt niet geleverd.
sephora30
Ik ben het (deze keer) met je eens. Hoewel, zoals zo vaak licht de waarheid meestal in het midden.
Maxiem.
Ik ben het (deze keer) met je eens. Hoewel, zoals zo vaak licht de waarheid meestal in het midden.
Maxiem.