LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] boycot albert heijn
Re: boycot albert heijn
beste momo,
het zal heus verschillen per winkel, ik winkel in Harderwijk en omgeving.
Als je daar een keer bij Dirk bent geweest, nou dan was het gelijk de laatste keer. De A.H. in Harderwijk is toppie, zo vriendelijk en ook klantvriendelijk. Ik ben heus geen moeilijke klant, in tegendeel, maar als je ergens komt, hoor je nog wel 's wat en sommige klanten zijn echt onredelijk, maar het A.H. personeel blijft kalm en vriendelijk.
Toen ik die ene keer bij Dirk was, kon ik iets niet vinden. Daarom sprak ik iemand aan, die wist 't niet en ik moest zelf maar iemand anders zoeken, deze wist het ook niet en ik kreeg als antwoord ' oh dat, dat hebben we niet' en hij deed niet eens de moeite om te kijken....
Verderop in de winkel zag het staan en ik liep weer naar die ene jongeman, om te zeggen dat ik het gevonden had, ondanks dat ze het niet hebben. " ohh, dan heeft u mazzel"
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk overkomen, zo nukkig en kort.
Maar Dirk kan dan volgens de consumentenbond de goedkoopste zijn, maar als ze hun klanten zo behandelen, betaal ik liever iets meer. En dan ook nog niet alle (a) merken in de winkel hebben staan.
Nee dan maar een deurtje verder....
het zal heus verschillen per winkel, ik winkel in Harderwijk en omgeving.
Als je daar een keer bij Dirk bent geweest, nou dan was het gelijk de laatste keer. De A.H. in Harderwijk is toppie, zo vriendelijk en ook klantvriendelijk. Ik ben heus geen moeilijke klant, in tegendeel, maar als je ergens komt, hoor je nog wel 's wat en sommige klanten zijn echt onredelijk, maar het A.H. personeel blijft kalm en vriendelijk.
Toen ik die ene keer bij Dirk was, kon ik iets niet vinden. Daarom sprak ik iemand aan, die wist 't niet en ik moest zelf maar iemand anders zoeken, deze wist het ook niet en ik kreeg als antwoord ' oh dat, dat hebben we niet' en hij deed niet eens de moeite om te kijken....
Verderop in de winkel zag het staan en ik liep weer naar die ene jongeman, om te zeggen dat ik het gevonden had, ondanks dat ze het niet hebben. " ohh, dan heeft u mazzel"
Dit vind ik niet echt klantvriendelijk overkomen, zo nukkig en kort.
Maar Dirk kan dan volgens de consumentenbond de goedkoopste zijn, maar als ze hun klanten zo behandelen, betaal ik liever iets meer. En dan ook nog niet alle (a) merken in de winkel hebben staan.
Nee dan maar een deurtje verder....
Zo zie je maar, dat het per filiaal kan verschillen. Ik ga hier naar beide en vind allebei goed . Alleen is het een feit, dat Dirk v/d Broek toch wel een stuk goedkoper is. Ik hoef er toch niet een deurtje voor verder, want ze zitten hier beide op het winkelcentum de Het Fort in a,doorn.
dirk. Is dat niet die moordzaak? Bij Albert Heijn voel ik mij sinds kort een stuk veiliger.
niet bij alle ah's hoef jeje veilig te voelen,als je het nieuws bekijkt.........................
maar je hoeft bij ah niet bang te zijn, dat als je de winkel uitloopt, dat je.......... de rest is bekend..
diep triest wat er bij dirk is gebeurd.............. en waarom............om niets!!!!! Ze had niet eens iets 'meegenomen'
diep triest wat er bij dirk is gebeurd.............. en waarom............om niets!!!!! Ze had niet eens iets 'meegenomen'
dat is omdat tegenwoordig niemand meer vertrouwd wordt, die vrouw kon er niets aan doen ,maar ik heb zelf jarenlang bij ah gewerkt en ik zal je 1 ding vertellen..........................je vaste en beste klanten ..............die jatten het meest!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou ik werk, vol tevredenheid, bij AH.
En Momo ik wil je best gelijk geven, want vaste klanten jatten het meest, maakt niet uit welke winkel, maar het meeste wordt gejat door personeel zelf.
Dus het personeel is zeer zeker niet te vertrouwen. Maar vertrouwen of niet, je hoeft niemand in elkaar te rossen, nergens voor. Wat er bij Ah gebeurd is keur ik ook niet goed en dirk, da's erger dan erg.
Als je je zelf niet vertouwd is het logisch dat je een ander al helemaal niet vertrouwd.
En Momo ik wil je best gelijk geven, want vaste klanten jatten het meest, maakt niet uit welke winkel, maar het meeste wordt gejat door personeel zelf.
Dus het personeel is zeer zeker niet te vertrouwen. Maar vertrouwen of niet, je hoeft niemand in elkaar te rossen, nergens voor. Wat er bij Ah gebeurd is keur ik ook niet goed en dirk, da's erger dan erg.
Als je je zelf niet vertouwd is het logisch dat je een ander al helemaal niet vertrouwd.
Wij hier in medemblik hebben niet eens de kans om A.H. te boycotten, hadden we maar een A.H. dan had de Deen supermarkt tenminste niet het alleenrecht . We hebben zelfs geen Aldi en Lidl om tegen te schoppen. Jammer.
Troost je, Deen behoort tot de goedkoopste supermarkten. Ik moet het doen met Super de Boer, welke ook het alleenrecht heeft in ons dorp. Regelmatig lege vakken en stervensduur. Een kartonnen pak volle melk scheelt 18 eurocent met Lidl.