| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] brievenbus BZH Den Haag Juliana van Stolberglaan
brievenbus BZH Den Haag Juliana van Stolberglaan
Ik ben kwaad over de postbezorging en klantenservice van post.nl in Bezuidenhout, Den Haag.
Begin mei heb ik drie brieven, onafhankelijk van mijn buurvrouw, op dezelfde bus gedaan, Juliana van Stolberglaan, en deze zijn nooit aangekomen.
Ik heb digitaal een klacht ingediend bij de post. http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... lacht.aspx
en werd vandaag teruggebeld.
Men gaaf aan dat ze niets konden doen omdat ze niet weten waar het mis is gegaan en omdat het geen aangetekend brieven waren. Moet ik soms voor een gouden huwelijkskaart nog 10 euro betalen aangetekend ? Belachelijk. Ook zei de man dat er weleens iets mis kan gaan, maar ook daar konden ze niets aan doen. In totaal hebben we ca 15 euro besteed aan de kaarten en de zegels maar dat restitueren zij niet.
De brieven waren voldoende gefrankeerd en voorzien van een afzender en tussen 2 en 4 mei op dezelfde brievenbus gedaan bij de Juliana van Stolberglaan in den Haag.
De klantenservice zij dat we de brieven maar op en andere brievenbus moesten gaan inwerpen als we deze niet meer vertrouwden maar meer kon hij niet doen. Onacceptabel!
Dit is geen oplossing! Ook geven ze geen geld terug, voor mij aanleiding om dit onderwerp hier ter sprake te brengen. Waarvoor hebben zij dan een klachtenlijn?
Restitutie doen ze niet aan maar ooh wee als je te weinig postzegels plakt dan weten ze jij te vinden.
Voor mij krijgt post.nl de koude douche!
Ik stuur geen brieven meer, zijn ze straks allemaal zonder werk omdat iedereen toch maar weer belt i.p.v. brieven sturen en kunnen ze de brievenbussen verwijderen.
Begin mei heb ik drie brieven, onafhankelijk van mijn buurvrouw, op dezelfde bus gedaan, Juliana van Stolberglaan, en deze zijn nooit aangekomen.
Ik heb digitaal een klacht ingediend bij de post. http://www.postnl.nl/voorthuis/klantens ... lacht.aspx
en werd vandaag teruggebeld.
Men gaaf aan dat ze niets konden doen omdat ze niet weten waar het mis is gegaan en omdat het geen aangetekend brieven waren. Moet ik soms voor een gouden huwelijkskaart nog 10 euro betalen aangetekend ? Belachelijk. Ook zei de man dat er weleens iets mis kan gaan, maar ook daar konden ze niets aan doen. In totaal hebben we ca 15 euro besteed aan de kaarten en de zegels maar dat restitueren zij niet.
De brieven waren voldoende gefrankeerd en voorzien van een afzender en tussen 2 en 4 mei op dezelfde brievenbus gedaan bij de Juliana van Stolberglaan in den Haag.
De klantenservice zij dat we de brieven maar op en andere brievenbus moesten gaan inwerpen als we deze niet meer vertrouwden maar meer kon hij niet doen. Onacceptabel!
Dit is geen oplossing! Ook geven ze geen geld terug, voor mij aanleiding om dit onderwerp hier ter sprake te brengen. Waarvoor hebben zij dan een klachtenlijn?
Restitutie doen ze niet aan maar ooh wee als je te weinig postzegels plakt dan weten ze jij te vinden.
Voor mij krijgt post.nl de koude douche!
Ik stuur geen brieven meer, zijn ze straks allemaal zonder werk omdat iedereen toch maar weer belt i.p.v. brieven sturen en kunnen ze de brievenbussen verwijderen.
Re: brievenbus BZH Den Haag Juliana van Stolberglaan
Dus jij zorgt in je eentje voor het voortbestaan van Post.nl ?wientgens schreef: Ik stuur geen brieven meer, zijn ze straks allemaal zonder werk omdat iedereen toch maar weer belt i.p.v. brieven sturen en kunnen ze de brievenbussen verwijderen.
Wat heeft je buurvrouw er mee te maken?
Ten eerste is het mij ook volslagen onduidelijk wat je buurvrouw er mee te maken heeft.wientgens schreef:Begin mei heb ik drie brieven, onafhankelijk van mijn buurvrouw, op dezelfde bus gedaan, Juliana van Stolberglaan, en deze zijn nooit aangekomen.
Ten tweede zou ik de niet op de bus doen, maar erin. Anders waaien ze vrij snel weg
En verder is dit helaas weer een voorbeeld van de 'perfecte dienstverlening' van PostNL. Als die eens wat meer tijd besteden aan het bezorgen van post en minder aan naamsveranderingen zou dat de dienstverlening misschien verbeteren. En dan de moed durven hebben om op korte termijn de portokosten te verhogen, zodat je nog meer gaat betalen voor deze dienstverlening.
Zou de buurvrouw van Wientgens de door haar in de bus
gedane brieven wel ontvangen zijn bij haar geadresseerde mensen? Of de buurvrouw hetzelfde verhaal. Anders weet ik ook niet wat 'buuf' in 't verhaal doet.
-
stofzuigertje
Het is nog steeds niet duidelijk, normaal komt deze buslichting in de auto bij andere brievenbussen.
Als er geen bus gekraakt of vernield is zou tenminste een deel bezorgd moeten worden.
Dat Uw straat bepaalde post niet krijgt is geloofwaardiger, maar de buslichting, dat moet niets uitmaken.
Er rijd een auto langs en alleen bij harde wind kan er iets verloren gaan, maar niet altijd.
Als er geen bus gekraakt of vernield is zou tenminste een deel bezorgd moeten worden.
Dat Uw straat bepaalde post niet krijgt is geloofwaardiger, maar de buslichting, dat moet niets uitmaken.
Er rijd een auto langs en alleen bij harde wind kan er iets verloren gaan, maar niet altijd.
Om eerlijk te zijn is het gewoon een puinhoop bij de post.
Werd Dinsdags gebeld door CBR dat er iets was fout gegaan
(na een klacht van mij)en dat ze het formulier meteen op de post
hadden gedaan.Kreeg hem dus vandaag de 24ste met als datum op
formulier 21ste. Hoop met al dat gedonder dat ik niet te laat ben met
nieuw rijbewijs aanvragen.
Werd Dinsdags gebeld door CBR dat er iets was fout gegaan
(na een klacht van mij)en dat ze het formulier meteen op de post
hadden gedaan.Kreeg hem dus vandaag de 24ste met als datum op
formulier 21ste. Hoop met al dat gedonder dat ik niet te laat ben met
nieuw rijbewijs aanvragen.
Lekker slim. Grappig doen over een taalfout van iemand en het dan zelf zo neerzetten.tenormin schreef:Zou de buurvrouw van Wientgens de door haar in de busgedane brieven wel ontvangen zijn bij haar geadresseerde mensen?
Zou ontvangen zijn?
bij haar geadresseerde mensen?
Kan het nog krommer?
O.T. Oh barman, wat zou Radar toch zijn zonder de Rechter. De zin 'loopt' inderdaad voor geen meter. Heerlijk, toch, terechtwijzen. Wees blij dat ik je ammunitie geef.
-
stofzuigertje
Dit is een forum voor consumenten, geen cursus Nederlands en niet iedereen heeft een goede opleiding.
Verder is het vooral voor iets ouderen zoeken naar de letters op toetsenbord dus ook die normaal foutloos schreven gaat het online omdat ze niet weten hoe spellingscontrole en fouten herstellen gaat vaak mis.
Dus ik veroordeel niemand, zelfs niet in de mooie Bezuidenhout.
Verder is het vooral voor iets ouderen zoeken naar de letters op toetsenbord dus ook die normaal foutloos schreven gaat het online omdat ze niet weten hoe spellingscontrole en fouten herstellen gaat vaak mis.
Dus ik veroordeel niemand, zelfs niet in de mooie Bezuidenhout.