LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] brievenbus vervuiling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.

Wordt u ook bekogeld door enquete formulieren en onnodige aanbiedingen van willekeurige bedrijven?

Peiling eindigde op 30 jun 2006 11:57

nee. ik gooi die rommel meteen in de blauwe kliko
4
67%
ja, ik wordt zo onderhand kriegel van die rommel
2
33%

Totaal aantal stemmen: 6

hikkepikkepauw

brievenbus vervuiling

Ongelezen bericht door hikkepikkepauw »

Beste collega brievenbus houders

Heeft u net zo als ik uzelf meerdere keren geergerd aan alle vervuiling in uw brievenbus?
Dan denkt u als eerste; "Dan plak je toch gewoon zo'n ja-nee sticker op de brievenbus!".
Goed idee, "denk ik meteen", maar realiseer me meteen dat dat niet de juiste oplossing is,
want dan krijg ik al die fijne supermarkt folders ook niet meer. Die heb ik tijdens de nog steeds voortdurende recessie nog steeds hard nodig! Dus dat is ook niet het de oplossing.
Nu weet ik dat er internetsites bestaan, waar je je huisadres kunt opgeven,
zodat je niet door een hele bubs bedrijven als kozijnen-boeren, beleggingsmaatschappijen ed.,
wordt bekogeld door enquetes en wereldwijd verspreide mailings. Van die mailings die verspreid worden naar opgekochte adressenbestanden van postorder bedrijven e.d..

Kunt u me aan een link of site helpen
waar ik per onmiddelijke ingang die bedrijven kan blokkeren!?????

Graag met spoed reactie,
.....want ik wordt zo onderhand kriegel van die vervuiling......

Groetjes en mooi weer
Karin :oops:

Dilbert29

Re: brievenbus vervuiling

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ik denk dat je www.infofilter.nl bedoeld, maar dan schakel je meteen alles uit. Je kunt niet zeggen, ik wil die folder wel en die folder niet. Het is alles of niets.

Ik donder al die folders meteen door de oud papier bak in, dus ik heb nergens last van.

hikkepikkepauw

Ongelezen bericht door hikkepikkepauw »

nou ehm nee, ik bedoel eigenlijk niet een betaald pakket.
Ik ben echt op zoek naar een site waar je je gratis kan aanmelden.
Thuis heb ik die al wel ingesteld en het helpt echt. Op die zelfde site kan je ook je telefoonnummer opgeven zodat je wordt geblokkeerd tegen ongewilde enquete dames en heren e.d.. Ook dat heb ik ingesteld en waarempel ik wordt echt niet meer gebeld onder etenstijd of tijdens een romantisch bank-hang-avondje voor de TV..... hihi....
Maar tja..... blond als ik ben..... ik ben simpelweg vergeten hoe die site heette...............maja......... :lol:

Groetjes en mooi weer
Karin

PS... ben het eigenlijk wel eens met weggooien ... ik werk nl als dtp-er bij een offset drukkerij.... en tja... het is toch mijn brood he......???!!! :oops:

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Maar Infofilter is bij mijn weten gewoon gratis, hoor. Je geeft aan wat je niet wil. Per soort reclame-uiting, dus. Dat gaat geloof ik op huisadres, en ook op telefoonnummer.

Kortgeleden verliep mijn inschrijving, en werd ik binnen 1 week een keer of 25 gebeld door ik weet niet wie allemaal. Prompt vielen ook de brieven van die Lening-boeren en nog wat van die ongein op de deurmat.

Ga er dus maar vanuit dat de bedrijven zeer reglmatig kijken hoe actueel de blokkeringslijst is, want ze staan te springen om nieuwe klandizie. Mij niet gezien, wanneer een bedrijf zich op deze manier aan mij presenteertt, ga ik er al niet mee in zee.

Sjors_B

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Wat een vervelend poll, ik vind het wel handig wat er in de aanbieding is.

bodejosm43

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Dus jou mogen ze tijdens een spannende WK-wedstrijd rustig bellen om hun leen-troep aan te smerenm of ongewenste abonnementen?

NAK

Ongelezen bericht door NAK »

De topic schrijfster laat ons het pure Nederlandse gedoogbeleid zien.

Eerst weken, maanden, misschien wel jaren accepteren, dus gedogen, dat er reclame etc in de brievenbus valt en dan in één keer is ze het spuugzat.

Daarnaast start ze ook nog een poll waarvan Sjors_B geeft met recht aangeeft dat het een ***** poll is.

Gesloten