LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BWT waterontharder :D

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
mausfox

BWT waterontharder :D

Ongelezen bericht door mausfox »

een goede dag

ik wil langs deze weg een goede reactie plaatsen over het bedrijf BWT.
ik heb 3 jaar geleden een waterontharder aangeschaft van het merk BWT.
het type is de aquaperla 5.het is een heel simpel systeem wat zorgt dat de hardheid van mijn water dat nu 10 is naar beneden gaat naar 3.
dit scheelt zowiezo veel ontkalken en is beter voor de gevoelige moderne huishoudelijke apparaten.
na 2,5 kreeg ik wat problemen met de plunjer in het systeem.contact op genomen met installateur die zij sorry buiten garantie en ik had geen onderhouds contract afgesloten dus jammer.zou zelf voor de kosten opdraaien.nu ben ik zelf redelijk handig dus ik een revisie set besteld en deze zelf gemonteerd.alles ging goed totdat systeem op een zeker moment veel zout ging gebruiken en de voorraad bak overliep.na een mailtje aan de service dienst van BWT kreeg ik voor garantie een nieuwe vlotter opgestuurd omdat daar wel eens wat probleempjes in zaten.na een tijdje weer problemen dat bak overlie met water en ontharder niet werkte.na wat op en neer gemail en wat dingen te hebben uitgeprobeerd kwam er een monteur van bwt langs (het probleem is bij mij in de omgeving zit geen gecertificeerd bedrijf wat aan deze apparatuur mag werken).deze meneer heeft 160 km moeten rijden is 2 uur bezig geweest en al de problemen zijn opgelost.echt super.
vraag ik vandaag netjes om de factuur want is geen garantie meer dus daar wil ik ook niet moeilijk over doen.
en wat krijg ik als antwoord :

Ik hoop dat het probleem nu definitief de wereld uit geholpen is.
We gaan geen factuur sturen, dit was service van onze kant.

dit vindt ik dus echte service van het bedrijf BWT die staan echt achter hun product.
vandaar dat ik dit bericht hier even wil neer zetten.
[namen verwijderd door de moderator] hartelijk dank hiervoor.

mvg m rijnart
Laatst gewijzigd door Radar op 20 jul 2017 14:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Namen verwijderd

Brahms

Re: BWT waterontharder :D

Ongelezen bericht door Brahms »

mausfox schreef:een goede dag

ik wil langs deze weg een goede reactie plaatsen over het bedrijf BWT.
ik heb 3 jaar geleden een waterontharder aangeschaft van het merk BWT.
het type is de aquaperla 5.het is een heel simpel systeem wat zorgt dat de hardheid van mijn water dat nu 10 is naar beneden gaat naar 3.
dit scheelt zowiezo veel ontkalken en is beter voor de gevoelige moderne huishoudelijke apparaten.
na 2,5 kreeg ik wat problemen met de plunjer in het systeem.contact op genomen met installateur die zij sorry buiten garantie en ik had geen onderhouds contract afgesloten dus jammer.zou zelf voor de kosten opdraaien.nu ben ik zelf redelijk handig dus ik een revisie set besteld en deze zelf gemonteerd.alles ging goed totdat systeem op een zeker moment veel zout ging gebruiken en de voorraad bak overliep.na een mailtje aan de service dienst van BWT kreeg ik voor garantie een nieuwe vlotter opgestuurd omdat daar wel eens wat probleempjes in zaten.na een tijdje weer problemen dat bak overlie met water en ontharder niet werkte.na wat op en neer gemail en wat dingen te hebben uitgeprobeerd kwam er een monteur van bwt langs (het probleem is bij mij in de omgeving zit geen gecertificeerd bedrijf wat aan deze apparatuur mag werken).deze meneer heeft 160 km moeten rijden is 2 uur bezig geweest en al de problemen zijn opgelost.echt super.
vraag ik vandaag netjes om de factuur want is geen garantie meer dus daar wil ik ook niet moeilijk over doen.
en wat krijg ik als antwoord :

Ik hoop dat het probleem nu definitief de wereld uit geholpen is.
We gaan geen factuur sturen, dit was service van onze kant.

dit vindt ik dus echte service van het bedrijf BWT die staan echt achter hun product.
vandaar dat ik dit bericht hier even wil neer zetten.
[namen verwijderd door de moderator] hartelijk dank hiervoor.

mvg m rijnart
Dus als ik het goed lees mag je zelf als amateur-doe-het-zelfer wel aan deze apparatuur werken, na aankoop van een revisiesetje, maar een "niet gecertificeerd bedrijf " mag dat dus niet .
Dat is toch wel opvallend te noemen.
Na je doe-het-zelf-geknutsel treden er problemen op en komt een gecertificeerd monteur 160 km rijden en twee uren knutselen, en ze sturen geen factuur. Dat is inderdaad enorme service !

kokka

Re: BWT waterontharder :D

Ongelezen bericht door kokka »

Dat is zeker een pluim waard. Wel leuk om ook eens goede ervaring op het forum te delen

Gesloten