LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] C1000, geen fratsen????????

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
henk

Re: C1000, geen fratsen????????

Ongelezen bericht door henk »

helemaal mee eens,laat die supermarkt maar over de brug komen.

brenda

Ongelezen bericht door brenda »

Een belachelijke zet. GElijk aanpakken zoiets.

mathieu

Ongelezen bericht door mathieu »

C1000 is de aanbieder van de actie en daarmee direct verantwoordelijk voor nakoming. Het gaat hier immers om een overeenkomst met een voorwaarde vooraf. Bij genoeg gespaarde zegels zal C1000 de Revoy leveren tegen betaling van 29.95 euro. Door een aanvang te maken met zegeluitgifte en het "sparen" van de wederpartij is er gewoon een koopovereenkomst tot stand gekomen. Bij het vervullen van de voorwaarde "genoeg zegels hebben" is de winkelier dan ook verplicht tot levering. Het achteraf wijzigen van merk, type of kleur van het gekochte, in dit geval een ander merk,is niet toegestaan en daarmee is de C1000 in gebreke.

Jack

Ongelezen bericht door Jack »

Ik vind dit niet zo netjes van C1000.Eigenlijk moeten ze meteen het verschil crediteren zonder FRATSEN! en niet anders.Of de beloofde speler leveren toch?
Kopers ik ook van C1000 vertrouwen toch op hetgeen ze af hebben gesproken ? René ik sta pal achter je en reken erop dat iedereen die de speler hebben wil deze ook zal krijgen.GEEN FRATSEN VERDOMME!

Jan Groos

Ongelezen bericht door Jan Groos »

Dit noemt men bravoure ,bij het programma kassa komt C1000 goed uit de bus, dus draaien wij de klant maar even `n pootje uit.
Een advies: De winkelwagen flink volproppen en als je bij de kassa komt zeg je gewoon " och, ik heb eigenlijk niets nodig".

Francine

Ongelezen bericht door Francine »

Ik vind het belachelijk dat winkels dit soort aanbiedingen halverwege een actie aanpassen, tenzij het natuurlijk een verbetering is omdat ze klachten hebben gehad over het aangeboden apparaat, maar leveringsproblemen is echt iets wat je van tevoren goed had kunnen regelen en niet tijdens een actie een aanpassing op maakt, zeker niet als de aanbieding een nadelige is voor de klant.

marion bruurs

Ongelezen bericht door marion bruurs »

Ik vind het absurd dat ze hier mee dreigen weg te komen er moet onderhand maar eens een voorbeeld gesteld worden tegenover dergelijke groothandelaren,die denken dat ze de mensen ongestraft kunnen bedonderen.maar ja wie schuitema zegt weet genoeg die hebben zich nooit aan hun woord gehouden.nou overheid van mij mogen jullie ze keihard aanpakken en dwingen om het verschil terug te betalen rechtstreeks aan de klant.

Arnold Zegers

Ongelezen bericht door Arnold Zegers »

Het wordt toch eens tijd dat de Nederlander wakker wordt!!!
Er zijn winkelketens (erg veel) die denken dat wij klanten dom zijn,of hebben zij toch gelijk ?!
Boycot die handel zodat er geen klant meer komt, wie is er koning?
Jammer dat wij zo'n klootjesvolk zijn.
Wij lijken wel Belgische kasseien daar wordt ook overheen gelopen.

René Sijmons

Ongelezen bericht door René Sijmons »

Dit soort zegel-actie's zijn hier niet toelaatbaar indien er op deze wijze mee word omgegaan. Men zou wél kunnen zeggen"Ok beste klanten, dit model is op, maar u kunt gebruik blijven maken van de actie" Met een DUURDER model in de schappen. Dit is een heel lullige oplossing van de C 1000. Dit zijn geen fratsen maar RARE FRATSEN. Wij kijken dus nu ook wel uit voordat we gaan sparen bij deze winkelketen

Hannie Wijers

Ongelezen bericht door Hannie Wijers »

Belachelijk gedoe van de C1000. Doorzetten om je recht te halen. Weer zo'n (super)markt keten die op deze manier zijn machtspositie misbruikt en zal niet de laatste zijn.
Succes

roland

Ongelezen bericht door roland »

De cyberhome 402 is een perfecte dvd speler en kan alles afspelen ook jpeg,mpeg,mp3,vcd,svcd,dvdr,dvdrw etc.
Ook zijn er regelmatig update's te vinden,die je download,op een cd brand en in je dvd speler duwt en na +/-4 minuten is je firmware/software vernieuwt met nieuwe funtie's/verbeteringen enz.
In duitsland is dit een favorieten hobby dvd speler.

coba

Ongelezen bericht door coba »

Raar hoor, dan kan zo'n fabrikant wel failliet zijn maar dan vind ik dat C1000 op zijn minst met een gelijkwaardig alternatief moet komen van dezelfde prijsklasse.
En inderdaad we zijn net die kasseien, maar doen we dat zelf niet?
We doen tenslotte overal zelf aan mee. Dus in feite vragen we erom om bedonderd te worden. Want als je het goed bekijkt trappen we er met zijn allen gewoon in. En de fabrikant of supermarktketen lacht er wel om, om ons die domme hollanders. Want ons bin zunig ee.

Hans van Dijk

Ongelezen bericht door Hans van Dijk »

Samenvatting Kassa uitzending

Revoy spant een rechtszaak aan tegen Schuitema,......
maar daar schieten wij als consumenten niets mee op.
Die zaak draait enkel om de onderlinge financiële afwikkeling van beide partijen.
Immers beide partijen wijzen als kibbelende kinderen, met de vinger naar elkaar.
Schuitema onderkend nu wel dat de 402 minder mogelijkheden bied dan de Revoy.
Daarom is besloten over te stappen naar de Cyberhome 405
De nu beloofde speler kan in ieder geval ongeveer het zelfde als de Revoy,
(met uitzondering van de Karaoke), dus dat hebben we in ieder geval verdient.
Dinsdag word Kassa herhaalt, neem het op zou ik zeggen,
dan weet je exact wat er speelt.
Volgens Schuitema waren de inkoopprijzen van de Revoy, en de Cyberhome 402 gelijk. (60 Euro)
Persoonlijk geloof ik daar niet in, maar ze komen ons nu in ieder geval tegemoed.

Eigenschappen Cyberhome CH – DVD 405 :

- Disc Formats: DVD, CD, MP3, CD-R / RW, VCD, JPEGs
- AC-3 / dts Digital Output
- PAL / NTSC Dual TV System
- SCART Connector
- RGB Output over Scart
- YCC Connector
- Slide Show for JPEG pictuers
- Sound Key Control
- CD-Sound Effect Feature
- Program Menu for Audio-CD
- Bookmark Features
- 2-4,1/2-1/4 Zoom Function
- 2-16 x Quick back and forward
- 1/2 - 1/4 - 1/8 - 1/16 Slow-Motion
- MP3 Playlist
- Multi Language On Screen Display (OSD)
- Multi Language Operating Instructions

Ik heb begrepen van de meneer uit Almelo dat de C1000 filialen zelf de inkoop prijs voor de DVD spelers moeten neerleggen.
Ze schijnen nu allemaal te weigeren de zelfde inkoop prijs te willen betalen voor de Cyberhome, als voor de Revoy ( 60 Euro )
Dus het verhaal zou zo maar een staartje kunnen krijgen ?
Advies : wacht zo lang mogelijk met je aanschaf, tot er absoluut duidelijkheid is.

Verdere acties van onze kant zouden alleen nog de gang naar de rechter kunnen zijn, maar daar zijn kosten aan verbonden, en je loopt de mogelijkheid dat je met lege handen komt te staan wanneer de rechter de klacht ongegrond verklaard.
Dat word dus ook afgeraden.

Groetjes Hans van Dijk.

Groeten Hans

Wim Koene

Ongelezen bericht door Wim Koene »

het bericht over de dvd speler vind ik gewoon schadalig een ander woord kan ik er niet voor vinden tevens zou ik zeggen ga door met het eisen van wat je hoord te krijgen veel succes met je probleem (het gezegde klant is koning gaat ook weer niet in dit geval door)

ton

Ongelezen bericht door ton »

zegels,bonnen sparen bijz.acties het is allemaal naatje.Normaal sparen van geld en lekker zelf beslissen wat te kopen lijkt mij het allerbeste.Een algehele boycot van een dag of veertien lijkt mij het beste.

Hans van Dijk

Ook op het Kassa forum begind de discussie nu te ontstaan.

http://forum.vara.nl/list.php?f=64

De kassa uitzending is overigens on-line te bekijken vanaf de Kassa site, hierin komen wij, revoy en Schuitema aan het woord.

Hans van Dijk

----- Original Message -----
From: Revoy International b.v.
To: [email protected]
Sent: Monday, May 12, 2003 9:41 AM
Subject: Revoy

Beste Hans,

Bedankt voor je email van afgelopen vrijdag.

Wij zijn van mening dat de consument zaak bij de rechter wel zal winnen, want de spelers kan je niet met elkaar vergelijken, Zie de 20 punten op de advertentie van Schuitema.

Schuitema kan nog steeds de Revoy leveren, mits zij dat echt willen. Wel kan de C1000 Schuitema dwingen om de Revoy alsnog te leveren. Want zij zijn aansprakelijk voor de levering aan u.

Ook HDCD/SVCD/S-video/ betere zoom functie en Karaoke mis je in je nieuwe speler.

JPEG wordt bij ons ondersteund via VCD, beter dan JPEG kwaliteit.

En wat de garantie betreft, dit hoef je echt niet te accepteren, want europees is het 2 jaar wettelijk verplicht voor ieder geleverd elektronische apparaat, dus u moet 2 jr van Cyberhome afdwingen.

En mocht je behoefte hebben om de getekende contract met Schuitema te zien, dan mag je het bij ons komen lezen.

En zal je zien dat wij alles aan gedaan hebben om de levering tot staand te brengen.

Met vriendelijke groet,

Fidel Croeze

Revoy Internatinal b.v.

Nijverheidsweg Noord 60

3812 PM Amersfoort

Fax+ 31(0)33 4699891

[email protected]

www.revoy.com

www.autodvd.nl

Geachte heer Croeze

Door de redactie van Kassa zijn wij afgelopen zaterdag voorafgaande
aan de uitzending uitvoerig op de hoogte gebracht van de recente handelingen.
Onder andere van het voornemen van uw firma om een rechtszaak aan te spannen tegen Schuitema / C1000.
Dus wat betreft de eventuelle gang naar de rechtbank van onze zijde, zie ik weinig komen.
Het is dubbel op, met het risico dat wij overruled worden door de dure advocaten
die Schuitema ongetwijveld in de arm neemt, mocht het zover komen.
Wanneer het echter een gecombineerde aanklacht zou worden, namens Revoy,
en alle gedupeerden, dan ben ik daar persoonlijk wel voor te vinden.
Uiteraard geloof ik u wanneer u zegt dat de firma Revoy alles heeft ondernomen
om de levering tot een goed einde te brengen.
Het inzien van de contracten heeft op dit moment voor mij geen toegevoegde waarde,
en is alleen in juridisch opzicht van belang.
Als firma heeft u meer draagkracht dan de consument, dus lijkt het mij logischer
dat u deze juridische stappen onderneemt.
Mocht ik op een bepaalde manier, samen met andere gedupeeerden u van dienst kunnen zijn,
zonder dat daar hoge kosten aan verbonden zijn, dan horen wij dat graag van u.

Vast staat : ik zou nog steeds graag de Revoy speler in mijn huiskamer zien
i.p.v de oerlelijke Cyberhome.

Ik betaal u liever de inkoopprijs van de revoy, dan C1000 / schuitema 1 eurocent.
Misschien dat u op die manier mensen tegemoed kunt komen, en gelijk Schuitema
voor schud zet....zou een mooie relame stunt wezen voor uw firma Revoy.

met vriendelijke groeten Hans van Dijk

Hans van Dijk

Heren....ik heb informatie nodig WIE WEET...of kan een goede schatting maken van het aantal spaarders dat deelneemt aan de DVD spaaractie...ik leg later wel uit waarom deze info nu zo belangrijk voor mij is..(en voor jullie ook by the Way) Hans

Mark

Ongelezen bericht door Mark »

Ik zou het niet weten een gokje van mij is 5000

chris

Ongelezen bericht door chris »

Deze revoy zag ik begin dit jaar nog voor 45 euro op een computerbeurs. je kan het nog beter daar kopen dan via zo'n spaarsysteem wat ik altijd onzin vind omdat je altijd lang bezig bent en als je eindelijk al je punten hebt gespaard is ie toch niet veel meer waard omdat er dan al een veel beter opvolger van de dvd is. Advies: ga eens naar een pc beurs zoals de HCC. Want daar was ie maar 45 euro!!

Gesloten