Bij Canal+ is mijn abonnement vanwege het stopzetten van de levering van het analoge signaal beëindigd per 31 januari 2006.
Wel stuurde Canal+ nog een rekening over het abonnement voor februari.
Zowel Canal+ (direct) als UPC (na retournering) gaven aan de waarborg voor de huur-decoder terug te gaan storten.
Dit leek op een nette afwikkeling, echter ruim twee maanden later nog steeds niets ontvangen.
Telefonisch contact blijkt niet mogelijk, CanalDigitaal verwijst met een telefoonbeantwoorder naar UPC, en UPC verwijst naar CanalDigitaal.
Ook zo tevreden over de service van Canal+ / UPC ??
Peter Verkerk
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Canal+ / UPC
Re: Canal+ / UPC
Wij zijn begin van het jaar ook overgestapt op digitale televisie (@ Home) en kregen ook een rekening van canal digitaal deze hadden we eigenlijk zonder erg betaald na een paar dagen was het bedrag dat we over hadden gemaakt netjes weer terug gestort en dat helemaal uit hunzelf. Ook kregen wij netjes een brief van canal plus dat we de borg ook terug gestort kregen. Dit hebben ze allemaal netjes gedaan.
Re: Canal+ / UPC
Wij zijn begin van het jaar ook overgestapt op digitale televisie (@ Home) en kregen ook een rekening van canal digitaal deze hadden we eigenlijk zonder erg betaald na een paar dagen was het bedrag dat we over hadden gemaakt netjes weer terug gestort en dat helemaal uit hunzelf. Ook kregen wij netjes een brief van canal plus dat we de borg ook terug gestort kregen. Dit hebben ze allemaal netjes gedaan.