Catawiki oplichters!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Speedy123

Re: Catawiki oplichters!

Ongelezen bericht door Speedy123 »

EenVandaag heeft verleden maand nog onderzoek gedaan naar Catawiki.

https://eenvandaag.avrotros.nl/artikele ... iki-160536

Hun conclusie liegt er niet om en is snoeihard:
Experts bij veilingsite Catawiki zijn vaak onervaren en maken regelmatig fouten. Ook verschijnen objecten van andere webshops op de site. Dat blijkt uit onderzoek van EenVandaag. Bij meer dan een derde van de experts zijn onregelmatigheden te vinden.

EenVandaag onderzocht 170 experts en 20.000 objecten op Catawiki. Van de experts hadden er 60 een twijfelachtige achtergrond en waren er negen überhaupt niet online te traceren.

Gecertificeerd taxateur Willem de Winter is snoeihard: "Bij Catawiki werken geen gecertificeerde registertaxateurs. 'Expert' klinkt leuk, maar het is geen beschermde titel. Het zijn coaches. Van de zaken zelf hebben ze vaak weinig verstand."

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Wat ik dus ook al zei zonder radar onderzoek…..
Al riep iemand toen wel gelijk dat het smaad was, dus die komt vast weer door. :mrgreen:

Consumenneke

Ongelezen bericht door Consumenneke »

Arizonakid schreef:
21 jul 2025 20:26
Wat ik dus ook al zei zonder radar onderzoek…..
Al riep iemand toen wel gelijk dat het smaad was, dus die komt vast weer door.
Als je beweert dat Catawiki foto's van Google haalt ga je veel verder dan EenVandaag die constateert dat enkele experts onvindbaar zijn.

Maar nu haal je EenVandaag en Radar ook al door elkaar, dus ik denk niet dat die beschuldiging ooit gaat staven met bewijs. :roll:

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

En verdomd, daar is hij. :|

Plaats reactie