| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] CB opleiding belastingconsulent zeer slecht. Wat nu?
CB opleiding belastingconsulent zeer slecht. Wat nu?
Ik ben bezig met de zeer dure opleiding belastingconsulent van het College van Belastingadviseurs. Helaas heb ik de pech een bar slechte docent te treffen die absoluut niet beschikt over enige vakkennis. En ja, als je de stof zelf al niet begrijpt kun je het natuurlijk ook niet uitleggen aan anderen. In de afgelopen 1,5 heb ik hierover meerdere malen contact gehad met het CB. Daar vertelde ze dat het erg moeilijk is om gedurende een cursus een docent te vervangen. Dat begrijp ik maar ik heb me ingeschreven voor een kwalitatief goede opleiding en hier ook voor betaald. Het kan naar mijn mening niet zo zijn dat omdat zij geen goede docent beschikbaar hebben zij zich niet dienen te houden aan hun gedeelte van de overeenkomst. Ik heb ze voorgesteld mij ter compensatie in 2007 kosteloos toegang te verlenen tot enkele colleges met wel een goede docent. Lijkt mij een reeel voorstel. Helaas is hun reactie kort samengevat: "Jammer dan" en weigeren ze iedere vorm van compensatie. Is er iemand die weet of ik nog ergens mijn recht kan halen want dit kan natuurlijk niet.
Re: CB opleiding belastingconsulent zeer slecht. Wat nu?
Hoe denken je medestudenten erover? Je staat sterker als je met 10 personen tegelijk klaagt.