LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Collectief Voordelig B.V. of Utility: ongewild contract

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
wimtan

Collectief Voordelig B.V. of Utility: ongewild contract

Ongelezen bericht door wimtan »

Weer inhoofdzaak of nu Collectief voordelig B.V. of Utility, voor mij een pot nat. Ze hebben mij een contract aangesmeerd op 6 december maar we hebben niemand aan de deur gehad. Ze heeft de gegevens overgenomen van een bezoek in febr 2017 incl. handtekening. Ze willen het contract niet cancelen. We hebben een contract bij Engie voor 3 jaar. wie weet wat we moeten doen.

Brahms

Re: Collectief Voordelig B.V. of Utility: ongewild contract

Ongelezen bericht door Brahms »

wimtan schreef:Weer inhoofdzaak of nu Collectief voordelig B.V. of Utility, voor mij een pot nat. Ze hebben mij een contract aangesmeerd op 6 december maar we hebben niemand aan de deur gehad. Ze heeft de gegevens overgenomen van een bezoek in febr 2017 incl. handtekening. Ze willen het contract niet cancelen. We hebben een contract bij Engie voor 3 jaar. wie weet wat we moeten doen.
Het komt wat onduidelijk over.
Vraag: waarvoor, waarop en waarom heb je getekend in febr. 2017 ? Was dit soms een contract welke pas in dec. 2017 in ging ?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als ze met contract van feb 2017 nogmaals proberen gewoon deze overeenkomst ONTBINDEN!

Betaal niets en blijf bij je huidige aanbieder.
Die melden dat je niets hebt afgesloten in Dec 2017 en bij hun blijft.

Ik vermoed dat een verkoper per handtekening betaald word en zo probeerde makkelijker te verdienen.
Er is geen geldig contract en dus weiger deze aanbieder.
Doe ook nooit meer zaken aan de deur van dit soort verkopers, ze beloven alles en na provisie hard weglopen!

FVWP

Ongelezen bericht door FVWP »

Ik heb ook een ongewild contract door een gladde verkoper aan de deur van 'in Hoofdzaak', zit er voor 5 jaar aan vast!!!
Nu nog maar 4. Maar onlangs mijn jaarnota gekregen, echter kloppen de bedragen niet met het contract.
Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op hun website geven ze aan het overgedragen te hebben naar 'Collectief Voordelig'.
Nu wil ik deze website bekijken, ligt de website eruit al een paar dagen en zijn ze ook telefonisch niet te bereiken.
Mijn acties in de afgelopen tijd:
3x gemaild naar Total om het op te lossen, GEEN REACTIE!!
3x gemaild naar In Hoofdzaak om het op te lossen, GEEN REACTIE!!
2x gemaild naar Collectief Voordelig om het op te lossen, GEEN REACTIE!!
3x gebeld op verschillende tijden en data naar Collectief Voordelig, ONBEREIKBAAR!! Ofwel, het nummer doet het niet eens.

Ik wil van mijn contract af wegen contractbreuk, daar er duurdere tarieven gehandhaafd worden dan waar ik voor getekend heb in het contract.
(Ik heb het niet over de door de overheid vastgestelde bedragen, maar de gas en energie tarieven.)
Maar waar moet ik nu heen om dit te regelen? Wie kan mij helpen??

Hoop dat er iemand is, die dit voor mij/ons kan regelen.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Maar waarom sluit u aan de deur een contract af? En dan nog wel voor vijf jaar. Verschrikkelijk dom.

Als het tarief in de afrekening niet klopt met het contract, ga dan naar het Juridisch Loket en laat u helpen.

Voortaan aan de deur en door de telefoon. NEE DANK U, GEEN INTERESSE.

FVWP

Ongelezen bericht door FVWP »

Waarom ik zo dom ben is de vraag niet, u weet precies hoe die verkopers zijn. Normaal trap ik er ook nooit in, maar deze heeft het zo gepraat dat ik het wel moest geloven. Dat stuk heb ik nu geaccepteerd, maar niet dat ik nog meer betaal dan waarvoor ik heb getekend.
Dus dat was mijn vraag, niet heel raar toch?
Ik weet niet van een juridisch loket af, dus zal ernaar zoeken. Bedankt alvast.

Gesloten