LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Comsumptie munten bij evenementen

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
hansesser

Comsumptie munten bij evenementen

Ongelezen bericht door hansesser »

Ik ben vrijdag naar !Pink! geweest in het Ziggodome en het was fantastisch....

Enige "smet" is de manier waarop je schaamteloos wordt opgelicht bij het aanschaffen van de nodige consumptie munten.

Ik heb 'in principe' geen probleem voor de prijs van een biertje (omgerekend € 4,2857142 per glas), je krijgt op zich hier ook een flink glas voor, maar ze hebben het zo geregeld dat je in feite altijd minimaal meer muntjes moet kopen dan je nodig hebt voor welke consumptie dan ook en wat je overhoud is nooit genoeg voor een volgende consumptie.

Einde van de avond blijf je dus met twee keuzes over:

1. Je muntje(s) inwisselen tegen NB afgerond altijd een mindere waarde dan de aanschaf.

2. Je muntje(s) op zak houden en naar huis gaan.

Gezien de enorme lange rijen bij de service punten waar je je munten in kunt wisselen zullen de meesten kiezen voor optie 2 wat betekend dat hun voorbedachte plan heeft gewerkt. Met alle ethische bezwaren die ons vandaag uit alle hoeken voorgeschoteld worden begrijp ik niet waarom dit gedrag nooit aan de kaak wordt gesteld.

Ik heb achteraf toch van een bijzonder concert genoten; ik had dit niet willen missen en... de garderobe was gratis :-)

Chocomelk

Re: Comsumptie munten bij evenementen

Ongelezen bericht door Chocomelk »

hansesser schreef:Ik ben vrijdag naar !Pink! geweest in het Ziggodome en het was fantastisch....

Enige "smet" is de manier waarop je schaamteloos wordt opgelicht bij het aanschaffen van de nodige consumptie munten.

Ik heb 'in principe' geen probleem voor de prijs van een biertje (omgerekend € 4,2857142 per glas), je krijgt op zich hier ook een flink glas voor, maar ze hebben het zo geregeld dat je in feite altijd minimaal meer muntjes moet kopen dan je nodig hebt voor welke consumptie dan ook en wat je overhoud is nooit genoeg voor een volgende consumptie.

Einde van de avond blijf je dus met twee keuzes over:

1. Je muntje(s) inwisselen tegen NB afgerond altijd een mindere waarde dan de aanschaf.

Gezien de enorme lange rijen bij de service punten waar je je munten in kunt wisselen zullen de meesten kiezen voor optie 2 wat betekend dat hun voorbedachte plan heeft gewerkt. Met alle ethische bezwaren die ons vandaag uit alle hoeken voorgeschoteld worden begrijp ik niet waarom dit gedrag nooit aan de kaak wordt gesteld.

Ik heb achteraf toch van een bijzonder concert genoten; ik had dit niet willen missen en... de garderobe was gratis :-)
Waarom moet je meer muntjes kopen dan je nodig hebt ?

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Onzin topic, je kan toch ook minder muntjes kopen?

sjoegel

Ongelezen bericht door sjoegel »

Wat zul jij een gezellige uitjes gehad hebben ! Altijd weer die stress "wat kost het me". (tot 7 cijfers achter de komma).

Natuurlijk kost het zwaar geld maar je kunt er ook voor kiezen om niets te drinken.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

ciske schreef:Onzin topic, je kan toch ook minder muntjes kopen?
Niet altijd. Er is een minimaal bedrag waarvoor je muntjes moet kopen. Als je alleen of met z'n 2-en bent bent je het halve concert op en neer aan het lopen om drank te halen als je zo op wilt maken.

Jolijn

Ongelezen bericht door Jolijn »

hansesser schreef:

Bied nr 1,2 3, in de rij wachtenden tegen een x bedrag je overgebleven muntjes aan.

Gesloten