LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dank je Heppie

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
angel68
Berichten: 28
Lid geworden op: 13 mar 2008 22:51

Dank je Heppie

Ongelezen bericht door angel68 »

Ook ik heb een vreemd gevoel bij die meneer R74 die contact met me wil.
Denk ook aan een insider van B of B zelf ja.

Ik kan ook totaal niet zeggen dat jij bot bent,of lomp overkomt,het is heel duidelijk wat je schrijft.
Ook ik heb de eerste keer al tegen R74 verteld dat hij eens fatsoenlijk moest lezen,ik heb het hele forum misschien al 10 keer nagelezen,zo dat ik er zeker van was dat ik geen feiten miste.
Met feiten kunnen we namelijk heel veel,dat is nu precies wat de rechter nodig heeft,feiten en bewijzen zwart op wit.

Ook een van de redenen dat ik de laatste maanden steeds de bij en afschrijvingen op mn persoonlijke site bij B heb opgeslagen op mn pc en die inmiddels bij de advokaat liggen.

Door het lezen van het forum en het reageren erop,voelen we ons allemaal niet alleen,we zijn met velen,er zijn een hele hoop mensen die niet eens weten dat het forum bestaat,jammergenoeg.

Met dreigementen mag Bus inderdaad komen,daarom zei ik ook liefst schriftelijk,komt ie me aan de deur wacht hem een hele dikke honkbalknuppel,kijken of die daar wel tegen kan.

Wat mij betreft mag hij inderdaad nog heel veel slapeloze nachten hebben,en eens nadenken welk voorbeeld dat hij aan zijn 2 kinderen geeft.

Zielig voor die kinderen,hun pappa doet aan oplichting van mensen die zijn hulp nodig hadden,du hij doet niet alleen ons allemaal een groot onrecht aan,maar ook zijn kindjes.

Wat ook iedereen dnk Heppie,ik heb veel aan e en haal veel wijsheid en steun uit je berichten.
Dank je wel.

Angel

MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Dank je Heppie

Ongelezen bericht door MLF »

Wat is uw probleem? Heeft u spam mail gekregen?
Wat is R74? Wat bedoelt u met B en B?
Waar gaat uw verhaal überhaupt over?


MLF
Berichten: 798
Lid geworden op: 20 okt 2005 13:43

Re: Dank je Heppie

Ongelezen bericht door MLF »

aha
waarom staat dit hier dan? heeft een mod de topic gesplitst?

Gesloten