LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] de Grote Hoeve te Breda

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Brahms

Re: de Grote Hoeve te Breda

Ongelezen bericht door Brahms »

Misschien kan de TS eens aangeven hoe de situatie nu is.
Leest wel mee, dus enige input over de actuele stand is dan wel prettig.

Bernold

Ongelezen bericht door Bernold »

All, dank voor jullie reactie.
Ik weet dat het inderdaad niet chique was van mij om via dit forum te proberen iets te forceren, ik kreeg echter geen enkele reactie op mijn mails en telefoons van mevrouw. Mede daarom vond ik het zo frappant dat ze hier wel wilde reageren, echter kan ik met die antwoorden natuurlijk geen genoegen nemen.

Momenteel is de stand van zaken nog altijd hetzelfde, mevrouw reageert nergens op en wij hebben ook nog altijd niet het voorschot terug ontvangen.
Ik probeer iedere keer weer te mailen, te bellen en zelfs via whatsapp (die ze wel lezen!) contact te krijgen.

Zij vindt dat met het aandragen van een andere ondernemer zij voldaan heeft aan haar verplichting, dit is natuurlijke pure onzin. DIt heeft zelfs deze andere ondernemer beaamt, hij geeft niet het voorschot terug. Let ... n van hem.

Aangezien ik geen adres meer heb, alleen maar een email en telefoonnummer en dat ze daar niet meer op reageren weet ik even niet meer wat voor vervolgactie ik zou moeten nemen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Van internet geplukt:
Burgstsedreef 13-15
4822 ZA Breda
[email protected]
Of via het contactformulier vd site.
U zou naar het Juridisch Loket kunnen gaan en daar advies kunnen inwinnen of samen met een jurist een brief opstellen en aangetekend opsturen?
Sterkte en succes!

Bernold

Ongelezen bericht door Bernold »

Het adres wat u geeft is juist de locatie waar zij uitgezet zijn, deze locatie is momenteel afgesloten en niet toegankelijk. Het emailadres is het adres wat ik reeds had en waar ik hen eerst op kon bereiken.

Ik ga inderdaad maar eens naar het juridisch loket toe.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Bedankt voor de terugkoppeling. Niet chique.... zou er niet te veel mee zitten. Juist prima dat je dit aangeeft op een consumentenforum.
Nergens op reageren noem ik niet chique. Zou zeker advies gaan inwinnen.

Veel sterkte, Brahms

NSettels

Ongelezen bericht door NSettels »

Beste allemaal,

Gewoon om te laten weten dat Bernold en zijn vrouw niet de enige zijn, wilde ik kort hierop reageren. Ik zou nu mijn ervaring van afgelopen zomer met de Grote Hoeve in geuren en kleuren kunnen vertellen, maar de waarheid is dat onze ervaring EXACT is wat Bernold heeft beschreven. Alleen de datum was voor ons nog dichterbij. Twee e-mails hebben we van de Grote Hoeve ontvangen, 10 weken voor onze trouwdatum! Verder geen communicatie meer mogelijk. De eigenaar van de voorgestelde trouwlocatie waar we zijn gaan kijken schoot eigenlijk in de lach toen we vroegen naar een eventuele korting i.v.m. de Grote Hoeve. En hij benadrukte dat er absoluut niet eens contact was geweest tussen hem en de Grote Hoeve!

Kortom, als je wilt dat mensen geen slechte dingen over je vertellen, zou ik ervoor zorgen dat je de mensen eerlijk behandeld.

Gesloten