LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - december 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
tenormin

Re: De Kletscorner - december 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

@Witte Angora, toch wel gerustgesteld: een teken van leven geven aan je vrienden. Dus maar 'lekker' uitzieken; ik heb geen virus maar nies me de hele tijd een ongeluk. Gaat wel weer over. Maar je hebt toch wel iemand die de sleutel heeft als er iets aan de hand is? Je moet niet onbereikbaar worden, hoor, dat is een enge gedachte. Hoef zeker niet te vragen of je trek in eten heb :mrgreen: ? Ben ik nog gemeen ook tegen je. Sorry. Beterschap hoor, en kruip maar weer fijn onder je dekbedje (of 2).

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Ik kan het hebben, tenormin. :wink: Niemand heeft hier in de buurt verder een sleutel, maar ik red me wel. Andersom was dat wel zo; op een gegeven moment had ik van 4 buren een sleutel, van de 8 woningen in totaal. Drie zijn inmiddels verhuisd, en ééntje woont tijdelijk bij zijn vriendin, tot ze samen hier komen wonen. De anderen in het portiek vertrouw ik geen sleutel toe. Sommigen ken ik simpelweg niet, die stellen zich nergens voor open, en degenen die ik wel ken willen niets liever dan met mij van woning ruilen, dat hoor ik telkens weer, en het houdt maar niet op. Laat maar zitten dan.

Eng is het niet; maar ik weet wel dat ik te zijner tijd (65+) naar elders ga waar ik wel de hulp kan krijgen die ik eventueel nodig heb. Heb geen zin om na mijn dood alsnog een BN-er te worden omdat ik jarenlang op mijn bed heb gelegen zonder dat iemand het door had.

Isabel1

Ongelezen bericht door Isabel1 »

hallo allemaal

Gelukkig een teken van leven van WA, en gelukkig niet de hele fles leeggedronken (anders had ie nou ook nog hoofdpijn) In elk geval, rustig uitzieken

@rozemarijntje: ik snap het wel, gewoon rustig doorgaan hoe je gaat en dan kom je er wel. Als mensen het niet snappen, tja dat kan gebeuren maar laat je niet uit het veld slaan.

Gisteren sinterklaas met de kindjes was weer super, dus veel blije kindjes en ook een blije isabel

Chocomelk

Ongelezen bericht door Chocomelk »

@ WA, hoop dat jij je snel weer wat beter gaat voelen al zal dat toch wel
een paar daagjes gaan duren helaas.
Je hoeft er niet meer uit voor boodschappen dat scheelt al, lekker je bed in,
kopje thee, rust is dan het allerbeste.

Sterkte

Chocomelk

Isabel1 schreef: Gisteren sinterklaas met de kindjes was weer super, dus veel blije kindjes en ook een blije isabel
Fijn dat de kindjes weer even blij konden zijn in het ziekenhuis :!:

Isabel1

ja was echt super, ook voor de ouders (die komen dan ook met broertjes en zusjes), dan ben als kind toch even meer dan 'alleen ziek'.

Voor ons is dat ook leuk want je bent toch even iets anders aan het doen dan dat kind pesten met naalden, medicatie etc. (alleen moet je de hele tijd opletten dat een kind met een specifiek dieet niet effe het snoepgoed van een ander kind jat of ruilt)

tenormin

Isabel1 schreef:ja was echt super, ook voor de ouders (die komen dan ook met broertjes en zusjes), dan ben als kind toch even meer dan 'alleen ziek'.

Voor ons is dat ook leuk want je bent toch even iets anders aan het doen dan dat kind pesten met naalden, medicatie etc. (alleen moet je de hele tijd opletten dat een kind met een specifiek dieet niet effe het snoepgoed van een ander kind jat of ruilt)
Kan me voorstellen dat even iets anders voor de kinderen natuurlijk een vrolijke belevenis is; maar ik denk dan, bij wat je schrijft, jullie wel 4 ogen in je hoofd moeten hebben om ook nog te letten of het snoepgoed wel in het juiste mondje terechtkomt. Fijn dat je in ieder geval hebt kunnen bijdragen aan hun avondje, Isabel.

Isabel1

hahah, nou het snoepgoed wordt streng bewaakt!

tenormin

Isabel1 schreef:hahah, nou het snoepgoed wordt streng bewaakt!
M.a.w. wij kanen lekker mee :lol:

Chocomelk

Fijn dat jij en andere collega's, etc die kinderen weer even hebt
kunnen laten lachen.
Super werk doe je !

Teunbosseman
Contacteer:

Ongelezen bericht door Teunbosseman »

K*lores......vandaag de eerste kerstkaart alweer gekregen.

Sommige vinden blijkbaar erg belangrijk om weer als eerste te zijn , belachelijk 1 dag na Sinterklaas.

Chocomelk

Hey Teun, leuk je hier weer te zien !

Die mensen hebben natuurlijk gedacht wie weet hoelang post.nl er weer over
doet om die kaart van A naar B te bezorgen. :wink:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@isabel

Dank je wel :wink: idd ik kom er wel hoor en dankzij mijn vriendenheb je ook een steuntje,dat sommige dat heel erg missen tja....
Maar ik weet nog goed dat personeel in de ok ( na operatie)!tegen me zei,nou meid je mankeert erg veel,maar je hebt een onzettend goed karakter en toen dacht ik....goh ja dat is waar.
Nou die kunnen sommige in hun zak steken...want sommige mankeren daar ook wat aan...im gelukkig niet :wink:

Oh wat leuk zeg die kinderen!! Ik genoot gisterenavond al van hiernaast,laat staan bij jullie,!! Mogen ouders erbij zijn neem ik aan toch.

Kerstkaarten net gelijk gekocht maar ik doe selectie dit jaar,gaat hem niet worden
En ik heb een sxhitterden boom gekocht :lol: nw ballen heel de mikmak,in kleinschalig deel nu...
Het is even niet anders dit jaar,..kerst zal er niet minder om worden...

Als je het om je heen maar gezellig hebt...met mensen die je aardig vinden,fam of je man of vrouw,vriendin.etc kinderen of in je eentje en wetende dat er mensen zijn die wel aan je denken...dan kan je het ook fijn hebben,hoef je niet perse flinke boom voor te hebben....

Ondanks alles de kerstspirit gaat nu in :lol: ik zei al deze maand houden we het gezellig...
Gaan wr ook doen

@ wa idd duik maar lekker je bedje in!!is het bezte
@ tenormin oh jee niessen meestal volgd dan loopneus ,hoop dat het erge aan je voorbij gaat..

Oh dit is wel mijn eerste kerst met gezinsuitbreiding...hummel :lol: leuk....

Teunbosseman
Contacteer:

Chocomelk schreef:Hey Teun, leuk je hier weer te zien !

Die mensen hebben natuurlijk gedacht wie weet hoelang post.nl er weer over
doet om die kaart van A naar B te bezorgen. :wink:

Was er wel maar bewust niet gereageerd :wink:

Nee joh, die mensen moeten perse altijd als eerste zijn. Die zien het als een wedstrijdje. Denk dat ik maar zeg dat ik nog niet hebt gehad hahahaha..........kunnen ze de post de schuld geven.

Chocomelk

Weet je wat je zou moeten doen Teun die mensen in juli ofzo al een
kerstkaart sturen met de tekst erop : haha ben ik dit jaar toch eerder. :P

Chocomelk

Teunbosseman schreef:
Toch jammer hoor.

tenormin

Weten jullie nu wat zo "leeg" is? Dat mijn adressenboekje steeds meer uitdunt. Zat er vanmiddag eens in te bladeren en de † achter de namen zijn echt heel hard gegaan het afgelopen jaar. Natuurlijk is dit een 'gewoon 'proces' in ieders leven; op enige uitzonderingen na, is het natuurlijk gegaan. Ook de eerste Nieuwjaarswens die ik 50 jaar lang prompt op 1 december ontving blijft nu uit. Dus Teun, zie het maar zo, van wie je het ontvangt, hij/zij leeft tenminste nog! Ach, moet niet gaan somberen, blij zijn met wat er nog wel is. Dus die Kerstkaarten die ik nog kan schrijven, doe ik met meer liefde dan vroeger het geval was. Ja, lijkt bijna een preek, niet zo bedoeld, gewoon even mijn gevoel delen met jullie. Mag toch wel? Of liever niet. Kan je rustig schrijven hoor.

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Teun leuk,dat je er bent!!!

Nou mijn adres boekje wordt dikker...

Teunbosseman
Contacteer:

Chocomelk schreef:
Teunbosseman schreef:
Toch jammer hoor.

Hoezo jammer ? Voor je het weet is het weer hommelus...snapez vous ?

tenormin

Trail46, bedankt, hoor :wink:

Gesloten