LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] De Kletscorner - november 2013

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

Bob Schurkjens schreef:
Hij heeft gewon geen manieren. :twisted:
Daar verdient ie zijn poen mee. Geen ophef=geen publiciteit=geen werk

Dat zegt dan genoeg over de mensen, welke naar hem kijken een hem leuk vinden. :wink:

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

eleven schreef:
Bob Schurkjens schreef:
Hij heeft gewon geen manieren. :twisted:
Daar verdient ie zijn poen mee. Geen ophef=geen publiciteit=geen werk

Dat zegt dan genoeg over de mensen, welke naar hem kijken en hem leuk vinden. :wink:
Hun kenne der om lache :) http://www.youtube.com/watch?v=lyqdqUJxYYk

weetnietveel
Berichten: 1009
Lid geworden op: 25 dec 2012 12:51

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door weetnietveel »

Ik kan er echt niet om lachen.

Tijd voor wat kwaliteit, tijd voor Toon Hermans en Sinterklaas
Echt leuk!

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml

Hoe vinden jullie dit dan? Wordt steeds gekker in dit land. Ben geen fan van Gordon, maar alsnog ...
Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.

sjohie
Berichten: 11240
Lid geworden op: 29 okt 2011 10:36

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door sjohie »

Een andere kijk op het hele Gordon verhaal..

Los daarvan vind ik het een zwaktebod als je je alleen kan laten gelden over de rug van een ander. Denk die sneue opmerkingen eens weg bij Gordon, wat blijft er dan nog over?

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

sjohie schreef:Een andere kijk op het hele Gordon verhaal..

Los daarvan vind ik het een zwaktebod als je je alleen kan laten gelden over de rug van een ander. Denk die sneue opmerkingen eens weg bij Gordon, wat blijft er dan nog over?

Een misselijk mannetje. :twisted:

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door Jolijn »

tenormin schreef:
ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml

Hoe vinden jullie dit dan? Wordt steeds gekker in dit land. Ben geen fan van Gordon, maar alsnog ...
Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".
+1 !!!!!!!
Er wordt weer veel te veel ophef over gemaakt en juist dan krijgt het de aandacht en worden er - door Jan en alleman- grapjes over gemaakt.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door ciske »

Ach zoals met die oudjes, was gordon weer goed. Elk mens heeft wel iets goeds in zich.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Afbeelding

Wat is ie oud geworden hè?

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door ciske »

Bob Schurkjens schreef:Afbeelding

Wat is ie oud geworden hè?
:-)

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

Jolijn schreef:
tenormin schreef:
ciske schreef:http://www.ad.nl/ad/nl/1022/Celebs/arti ... rdon.dhtml

Hoe vinden jullie dit dan? Wordt steeds gekker in dit land. Ben geen fan van Gordon, maar alsnog ...
Ben een ja/nee fan van Goor: soms wel/soms niet. Maar vind het tegenwoordig de idioterie ten top, valt in het rijtje: zwarte pieten discriminatie. Ik draai de zaken maar even om: door Den Haag wordt men een oor aangenaaid op een in woord nette manier en Gordon naait iemand een oor(tje) aan op zijn plat Amsterdamse manier, gewoon omdat hij altijd al zo geweest is. Men is tegenwoordig veel te snel op een lichaamsdeel getrapt en overdrijven (vooral uit een puriteins land als Amerika - spuit elf geeft ook modder) is ook een vak. Eerst was de Chinese meneer okay met het geintje/giebeltje, maar na "samenspraak", tegen "nummer 39 met rijst".
+1 !!!!!!!
Er wordt weer veel te veel ophef over gemaakt en juist dan krijgt het de aandacht en worden er - door Jan en alleman- grapjes over gemaakt.

Als hij een kerel is, wat ik betwijfel, moet hij eens grappen maken over zijn geaardheid, maar niet over mensen waar hij een serieus oordeel voor hun talent moet afgeven.
Dit was niet de eerste keer, dat hij zoiets flikt.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Als hij een kerel is, wat ik betwijfel, moet hij eens grappen maken over zijn geaardheid, maar niet over mensen waar hij een serieus oordeel voor hun talent moet afgeven.
Dit was niet de eerste keer, dat hij zoiets flikt.
En dat doet hij volgens jou, niet? Nu mis je er niets aan, maar geloof het maar: naar mijn smaak doet hij dat juist teveel. Dat is pas echt irritant.

tenormin
Berichten: 6829
Lid geworden op: 31 okt 2011 21:29

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door tenormin »

Wat is ie oud geworden hè?
Ja, vind je het gek als je altijd zo te keer gaat, daar is de andere Gordon (de "onze") de Goedheiligman bij, als je spreekt over ongeoorloofde opmerkingen. :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Zo als,er eentje met zij geaardheid rondloopt is het gordon...

Oke ik zeg eerlijk,dat met het ouderenfonds perfect! Gage vier ton van rtl oke,( zeggen ze maar al,te vaak en graag)maar hij doet het leuk.
Laatste afleveringen zeg drie weer heel grof...

Verder,ja soms kan je er omlachen maar niet mijn mannetje,waarom niet,
Hijis altijd zielig,dan weer uit ket vriendje nr 37 ,die heeft er zoveel gehad. Iet te tellen en altijd dit is de liefde van me leven,2 dg gaan ze met elkaar,.,
Oke dat je op jonge jongens valt is tegenwoordig hip dus..ik val gewoon op mijn eigen leeftijds groep :lol:

En dan ,bij alles veel elk geval,ja ik mankeer genoeg reuma,psoriasses JOh welkom bij de club en nog iets...denk ik man zeur niet zo!!!!
Was bij een programma profiel heet dat...ofzo..
Ja dit moet ik slikken en dat..heel zielif erg bij doen...
Somser op zijn ergere mensen ,man als ik op tv moet zeggen wat ik slik is omroep ,,ax failliet aan zend tijd:lol: ja...

Ik heb echt respect voor mensen die wat mankeren,ziek zijn etc,zou wat zijn als ik dat niet had....
Maar je kan ook medelijden opwekkem om zieltjes te winnen dus als ik he. Hoor erover gaat tv om..hoppa

En idd het wordt opgeblazen en herhaald op tv 6000 keer en die chinees kon er eerst wel om lachen nu is het,ik heb formulier getekend bij rtl en weet niet of ik wat mag zeggen,zegt mij,ruikt geld...

Amerika pfff.
China niks aan de ha d,die kunnen er om lachen. Oh nou ja als hij dat bedoeld prima toch
Ministers ascher had ook commantaar las ik in de krant van,iddag,gordon moet beetje op woorden letten
Laat die zich nou maar bezig houden met echt belangrijke dingen

Het is niet mijn vriend maar overdrijven is een vak,andere kant misschien leert ie ervan....zal wel niet

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door plumber »

eleven schreef:Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.


Wat dacht je van Wim Kan-Freek de Jonge-Youp v/h Hek -Jan Jaap v/d Wal etc.

plumber
Berichten: 1738
Lid geworden op: 16 jun 2008 20:00

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door plumber »

Afbeelding

witte angora
Berichten: 31975
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door witte angora »

Afbeelding

Een hele goede morgen allemaal!

eleven
Berichten: 3045
Lid geworden op: 15 okt 2013 09:23

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door eleven »

plumber schreef:Afbeelding
Nog een keer, is niet alleen bedoeld voor mensen op de TV :lol:
eleven schreef:
Mensen die over de rug van andere mensen grapjes moeten maken, om in de belangstelling te staan, hebben een afwijking.

ciske
Berichten: 10820
Lid geworden op: 17 mar 2011 11:13

Re: De Kletscorner - november 2013

Ongelezen bericht door ciske »

plumber schreef:Afbeelding
:lol: :lol:

Gesloten