| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] DHL-bezorger rijdt weg terwijl ik op straat loop
DHL-bezorger rijdt weg terwijl ik op straat loop
#Prutsers !
Bezorgtijd tussen 08.00 en 18.00u, hele ochtend en middag zitten wachten terwijl ik genoeg anders had te doen en om 14.45u de kids van school gaan halen met briefje op de deur dat ik 15.00u terug ben. Kom ik de straat inlopen en zie ik dhl voor mihn deur staan dus ik zwaaien ( dat heeft de bezorger met wegrijden zeker gezien ) maar reed gewoon weg!!! Op de mat een brief "we hebben u gemist" en komen eerstvolgende werkdag dus dan kan ik weer een hele dag gaan wachten!
Heb wel meteen klantenservice gebeld maar die zeiden dat ze de bezorger niet terug konden bellen.
WITHEET!!!!
Bezorgtijd tussen 08.00 en 18.00u, hele ochtend en middag zitten wachten terwijl ik genoeg anders had te doen en om 14.45u de kids van school gaan halen met briefje op de deur dat ik 15.00u terug ben. Kom ik de straat inlopen en zie ik dhl voor mihn deur staan dus ik zwaaien ( dat heeft de bezorger met wegrijden zeker gezien ) maar reed gewoon weg!!! Op de mat een brief "we hebben u gemist" en komen eerstvolgende werkdag dus dan kan ik weer een hele dag gaan wachten!
Heb wel meteen klantenservice gebeld maar die zeiden dat ze de bezorger niet terug konden bellen.
WITHEET!!!!
-
NeoDutchio
Re: DHL-bezorger rijdt weg terwijl ik op straat loop
Als u in een bus zit is het lastig naar achteren kijken. In de spiegels zie je echt iemand niet in de verte zwaaien. Dn natuurlijk gaat dhl niet voor iemands deur wachten tot diegene thuis is. Ook terug rijden doen ze echt niet, daarvoor is de planning te strak.
Niet echt netjes om ze voor prutsers uit te maken.
Niet echt netjes om ze voor prutsers uit te maken.
U veronderstelt dat maar u weet het natuurlijk niet zeker. Als daar uw woede op gebaseerd is dan is dat echt te weinig.#Steef01 schreef:( dat heeft de bezorger met wegrijden zeker gezien )
-
witte angora
Dus als jij om 14.45 weg gaat, en de bezorger komt om 14.48, dan verwacht jij dat die keurig tot 15.00 uur gaat staan wachten tot je er bent (als je er dan al bent)? Die ziet het briefje, leest dat je er niet bent, mikt een briefje in de bus, en gaat naar het volgende adres.#Steef01 schreef:#Prutsers !
WITHEET!!!!
Wat had je anders verwacht?
U was niet thuis op hèt bezorgmoment, het "niet thuis" kaartje lag in de bus, dus de taak van de bezorger zit wat uw pakketje betrof erop. En als hij uw zwaaien gezien heeft is nog de vraag, maar als hij het gezien heeft dan is het voor hem ook mogelijk dat uw zwaaien voor iemand anders bedoeld was.
U was volledig onterecht wit heet. (Als u niet wil wachten op uw pakketje, kunt u overwegen om het artikel in een ouderwetsche stenen winkel te kopen)
U was volledig onterecht wit heet. (Als u niet wil wachten op uw pakketje, kunt u overwegen om het artikel in een ouderwetsche stenen winkel te kopen)
Als ik op straat loop, dan rijdt er ook weleens een bezorger weg, die bij mijn huis staat.
Al weer een beetje afgekoeld ???#Steef01 schreef:#Prutsers !
WITHEET!!!!
De bezorger kan natuurlijk niet constant reageren op alle zwaaiende vrouwen die op straat om zijn aandacht vragen, hij heeft per ongeluk toevallig net even iets anders te doen, nl. zorgen dat zijn bestelbus zo goed en snel als mogelijk leeg is om een volgende lading pakketjes te kunnen gaan afleveren bij de klant die "wel" thuis is.
En ook voor morgen : Een briefje op de deur met "ben zo terug" zal ook dan niet helpen.
Je hebt nu een indicatie omstreeks welke tijd hij in de buurt is.
Afspraak maken met de buren als je even weg bent of daar pakje afgegeven kan worden en dan voor die korte afwezigheid briefje op de deur
svp afgeven op nummer ... Doen wij in onze flat regelmatig prima systeem. Briefje op de deur ik ben zo laat terug werkt dus niet als de bezorger
daar rekening mee moet gaat houden moet ie in zijn wagen overnachten.
groeten Henk
Afspraak maken met de buren als je even weg bent of daar pakje afgegeven kan worden en dan voor die korte afwezigheid briefje op de deur
svp afgeven op nummer ... Doen wij in onze flat regelmatig prima systeem. Briefje op de deur ik ben zo laat terug werkt dus niet als de bezorger
daar rekening mee moet gaat houden moet ie in zijn wagen overnachten.
groeten Henk
-
taxikemperman
Inbrekers zijn trouwens erg gelukkig met briefjes op de deur. Weten ze tenminste dat er niemand thuis is.
-
juliomariner
Serious, dit is een reele klacht die u op het Radar forum zet?. De koerier heeft niets fout gedaan.
Meld dit anders ook aan de collega's van het kassa forum en op klacht.ll kunnen die ook nog ff lachen
Meld dit anders ook aan de collega's van het kassa forum en op klacht.ll kunnen die ook nog ff lachen
Laatst gewijzigd door juliomariner op 23 mar 2018 20:12, 2 keer totaal gewijzigd.
Echt eentje in de categorie FWP...