Ik kies voor een supermarkt die elke dag tot minstens 20.00u open is.
Maar DHL bezorgt deze zonder overleg bij een ander afleveradres die elke dag maar tot maar 17.00u open is.
En u raadt het al, dan kan ik niet. Wat denk je dat DHL aan hieraan doet? NIKS.
Ik moet een week wachten, voordat het product retour gaat naar de afzender, en het maar met de afzender oplossen.
"Het gemak van een afhaalpunt"... voor mij nooit meer.
Je chat met Felicia
Goeiedag, zo te lezen is je pakket op een verkeerd servicepunt geleverd
Jij
Hoi
Mijn pakket moest bezorgd worden bij Afleverpunt Lidl Buikslotermeerplein. Deze is elke dag tot minstens 20u open. Maar mijn pakker is blijkbaar bezorgd op een ander afleverpunt aan het andere kant van het winkelcentrum, welke elke dag maar tot 17u open is. Ik kan dan (elke dag) niet. Ik wil graag mijn pakket alsnog bij Lidl afhalen.
Het gaat om pakket JUN491599xxxxxxxxxxxx66
Je chat met Felicia
Ik zie het inderdaad. Eigenlijk had het bij Lidl geleverd moeten worden maar dat is helaas niet gelukt. Dat kan zijn doordat de pakketautomaat vol was. De zending is automatisch doorverzonden. Ik kan er niet voor zorgen dat de zending alsnog naar Lidl gaat. Indien het niet wordt afgehaald bij BCC, dan zal het na 5 werkdagen retour afzender gaan
Jij
Jullie kunnen dus wel een probleem veroorzaken, maar deze niet oplossen?
Je chat met Felicia
Ja precies