Forum,
Onlangs ben ik zo stom geweest om ja te zeggen! Op het aanbod om geheel vrijblijvend en zonder abonnement een boekje met cd van de Disney boeken club te bestellen. Nu krijg ik iedere maand geheel vrijblijvend een boek toegestuurd en word er € 7.90 van mijn rekening afgeschreven.
Help!!
Ik wil hier van af, mijn kinderen vinden er niets aan en ik wilde helemaal géén abonnement.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Disney boekenclub
Re: Disney boekenclub
Tsjah dit is een moeilijke zaak. Als het goed is heb je een overeenkomst met deze disney boeken club. Uit die overeenkomst zou je de mogelijkheden moeten kunnen halen.
Meestal is het zo dat je het opgestuurd krijgt en dan een aantal dagen hebt om op te reageren. Als je dat dan niet doet wordt je geacht te accepteren en zit je er meestal voor een jaar aan vast.
-
Lieske1958
Kijk eens op de site van de Disney Boekenclub:
http://www.disneyboekenclub.nl/voorouders/watisdisney
Daar staat nl:
Als je niet weet waar te zoeken, is Google je grote vriend.
De gemakkelijkste manier om de toezending te stoppen:
Succes, Lieske
http://www.disneyboekenclub.nl/voorouders/watisdisney
Daar staat nl:
Dus voortaan even eerst kijken voordat je begint te mopperen.Ieder boek mag u eerst rustig bekijken. Als het, om welke reden dan ook, niet bevalt, kunt u het gewoon binnen tien dagen kostenloos terugsturen. Daar komt bij dat u de toezendingen op ieder moment kunt laten stopzetten. De Disney Boekenclub doet niet aan verplichtingen.
Als je niet weet waar te zoeken, is Google je grote vriend.
De gemakkelijkste manier om de toezending te stoppen:
Is er een opzegtermijn?
Er is geen opzegtermijn. Het lidmaatschap kan op ieder moment geannuleerd worden. Het kan gebeuren dat het nieuwste boek op dat moment al verzonden is.
Opzeggingen graag schriftelijk doorgeven aan Sanoma Uitgevers b.v., Disney Boekenclub, Postbus 1605, 2130 JA Hoofddorp
Succes, Lieske