LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dit is echt ongeloofelijk....

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
orion
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jan 2005 06:51

dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door orion »

Van der zotte gewoon! om kotsmisselijk van te worden dat er een politieke partij bestaat voor PEDOFIELEN ,die als hoofditem ruimte voor pedofielen bepleit,dus "" ruimte voor pedofielen BEPLEIT..??? ag nee he..? dit kan gewoon niet he..? zo'n partij?? ongeloofelijke gewoon,kinderverkrachters moeten helemaal geen ruimte hebben!!!

En terecht dat die Nijmeegse universiteit die pedofile student alias de kinder-neuker dus,verwijderde die lid is van deze niet te geloven kotsmisselijk makende walgelijke horror partij PNVD .

En dan zegt die kinder-fukker ook nog: Ik wil onafhankelijk onderzoek doen en nu word ik wegens gevoelens die er spelen van mijn studie afgehaald. Dit is pure haat tegen ons", aldus de 28-jarige De Jonge.

Dit is echt niet te geloven,lijkt wel of hij probeert nog om het goed te praten ook en wij moeten maar accsepteren en begrip te tonen voor zijn 'gevoellens' die hij heeft voor kleine kinderen. Hij wil het liefst horen "jaaa wat vreselijk he? dat Nijmeegse universiteit de pedo heeft weggestuurd he? alleen maar wegens dat hij lust gevoellens heeft voor kleine kinderen en dat die de neiging heeft om ze te willen fukken,daar kan hij toch niets aan doen..? want hij kan die lust-gevoellens niet beheersen dus laat um lekker rustig studeren ....Hij zit de boel nu gewoon te manipuleren want daar zijn de pedos erg goed in!
HAAT ja,dus hij vind het nog gek ook??? natuurlijk haat iedereen kinderverkrachters! dus die pedofielen gaan straks ook nog eens EISEN stellen!! zijn ze nu al mee bezig,lijkt wel alsof ze de zielepooten gaan uithangen "ik kan er nix an doen dat ik kleine kinderen wil fukken!" en dat we maar begrip moeten gaan tonen voor hun smerige walgelijke lust gevoellens voor kleine kinderen! lustgevoellens die ze niet kunnen beheersen! "wegens gevoellens die er spelen..zegt de pedo..
wat een ongeloofelijke en gewoon een BRUTALE stelling van een PEDOFIEL!! dus gewoon van een kinder-neuker! wegens 'deze' gevoellens??? LUST -GEVOELLENS voor kleine kinderen zul je bedoelen! smeerlap! lijkt wel of hij ook nog iets wil goedpraten! nee daar heeft niemand begrip voor,vind die het nog gek ook!

Wat een WALGELIJKE kerel zeg die student en die hele partij voor PEDOFIELEN!

Ik heb hier gewoon geen woorden voor, dit is echt ONGELOOFELIJK,dus dit kan al ook in NEDERLAND?!! een pedofiele politieke partij??? dit moesten ze verbieden! omdat er helemaal niets goed te praten valt en geen ruimte voor pedofielen GEOORLOOFD is!

Dit is gewoon niet goed te praten! :

Flipher
Berichten: 66
Lid geworden op: 29 mei 2006 09:23

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Flipher »

Hello Orion ! Als het zo verschrikkelijk is ?! Vergeet je (in dàt geval !) dat het echt àllerverschrikkelijkste is... dat er draagvlak gecreëerd wordt voor die zaken... o.a. doordat men óók hier... dit topicje wel snel zal laten doen verdwijnen ! Alles moet kunnen immers in Nederland ?!, tóch ?
Flipper

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

De ideeen van de partij zijn walgelijk dat ben ik volledig met je eens. Maar ook leven we hier nog steeds in een democratie en mogen mensen dus een mening verkondigen of een politieke partij oprichten.

Het pedofiel zijn op zich is niet verboden, alleen het uitvoeren ervan is verboden. Je kan nu eenmaal geen verbod leggen op gevoelens, dat is voor ieder persoonlijk.

Om te suggereren dat er draagvlak wordt gecreerd door het verwijderen van topics, slaat natuurlijk nergens op. We kunnen er op een volwassen manier over spreken, maar zodra het uitloopt in schelden en dergelijke zal dit topic inderdaad snel verdwijnen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door inxsnl »

Juist Dilbert

Als dit cluppie door gaat,heeft dit volgens mij grote gevolgen voor ons land.
Er zijn toch ook grenzen aan democratie??

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Joyce R »

het is verschrikkelijk dat zoiets kan in dit land, maar ja we hebben nu eenmaal een democratie. het valt ook niet goed te praten, het enige wat wij kunnen doen is in opstand komen tegen deze partij. Ik heb een link voor jullie, daar kunnen jullie de petitie tegen deze partij tekenen, kunnen we alvast een begin maken!
[/url]http://www.skatespots.be/nvd/[url]
[/url]

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Ja ik denk wel dat er grenzen aan de democratie moeten zijn, maar wie gaat die grenzen bepalen? Wat zijn de grenzen van democratie? Wat geeft iemand het recht om de vrijheid van een ander in te perken?

Bovendien denk ik dat deze partij weinig kans heeft, er zal geen zinnig mens op stemmen mag ik hopen.

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door inxsnl »

Volgens mij kunnen wij zelf die grenzen bepalen.
De verkiezingen staan volgend jaar weer voor de deur


Tim

orion
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jan 2005 06:51

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door orion »

Nou ik ben het er helemaal mee eens dat er nu langzamer hand een verrmd 'draagvlag' een soort ' bedje' wordt gecrieerd voor die pedos! het is al bekend dat het een groot groep miljoenen mannen over de hele wereld kleine kinderen willen fukken,het is een STIKUME netwerk echt TOP SECRET over de hele wereld ze hebben een netwerk dat wil je niet weten! zijn ze met elkaar in verbinding tot de HOOGSTE TOPPEN! en nu belanden die viezerikken in de politiek! het is een soor smerige netwerk die deze dingen mogelijk gaan maken en dan manipuleren en spelen ze de zaak op een zodanige manier door alsof iedereen het maar eens langzamer hand maar eens moet gaan accsepteren en gewoon moet gaan vinden dat er mannen ( meerendeel) behoeftes hebben om kleine kinderen te willen ******!! alleen maar door dat ze zo geil zijn! en ze hebben het over '' gevoellens'??? wat gevoellens??? ja hun smerige geile LUST "gevoellens die ze niet onder bedwang kunnen houden om aan kleine kinderen met hun smerige vette vingers te willen sitten ,en over die grote *** die ze erin kunnen dowen zonder enig spijt of geweten!! zulke gevoellens hebben ze! nee we hebben het hier niet over NORMALE 'gevoellens" dit is gewoon DUIVELS!
om een kind zoiets aan te doen! Deze partij is een horror-nachtmerrie voor alle kinderen die ooit zijn verkracht! gaan ze een beetje 'de belangen van pedofielen behatigen en verdedigen??? wat een fuk zoooi zeg!

Nou het netwerk wordt dus uitgebreid nu zitten ze hun BELANGEN en WENSEN kenbaar te maken in het kabinet! ja en deze topick wordt ook verwijderd, TEN GUNSTE VAN HET SMERIGE NETWERK VAN DE PEDOFIELEN!

Nou nou IK HEB HIER ECHT GEEN WOORDEN VOOR!
ongeloofelijk dit hoor! dat dit maar weer kan! al heb je het over de 'democratie'MAAR ZELFS hiervan GAAN ZE MISBRUIK VAN MAKEN die PEDO'S! ! tsja tis nederland he? alles kan en niets is meer taboe hier! doe maar gewoon he? dan doe je al gek genoeg he??? lekker gezelliiiii he????? BAH!

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Joyce R »

wie bepaalt die grenzen? ik denk dat het het gezonde verstand is die de grenzen bepaalt.
je hebt een punt met wie zijn wij om de vrijheid van een ander in te perken, maar het gaat hier wel om een partij die pedofilie en sex met kinderen wil legaliseren en wat al niet meer. ik denk dat niemand daar op zit te wachten.
ik ben het met je eens dat ze waarschijnlijk niet eens genoeg stemmen zullen halen, aan de andere kant vind ik toch dat we met zijn allen onze stem moeten laten horen tegen deze partij, op wat voor manier dan ook!

inxsnl
Berichten: 1127
Lid geworden op: 31 mar 2004 14:38

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door inxsnl »

@ orion.
Is het voor u mogelijk om normale reacties te plaatsen.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

@Orion

Kunt u paranoide spellen?

@Joyce R
Nee ik neem aan dat er niemand zit te wachten op een partij die sex met kinderen en dieren legaliseren wil, maar willen we de vrijheid in perken omdat te promooten. Zolang ze niet in de politiek komen omdat er te weinig mensen op stemmen, hoeven we niet te vrezen dat het ooit werkelijkheid gaat worden.

Ik snap dat veel mensen moeite hebben met de standpunten van deze partij, ik ben het er ook niet mee eens, maar dankzij onze democratie mag iedereen zeggen en denken wat hij/zij wil. Zolang ze er niets fysieks mee doen, hebben ze recht van spreken.

Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Joyce R »

@ dilbert

ben het helemaal met je eens!
Een ieder moet zijn/haar mening kunnen zeggen. alleen denk ik dat deze partij met deze bedoelingen een hoop kwaad bloed zet bij mensen, en die gaan dan in actie komen dmv peteties bv. ik kan dat wel begrijpen, zeker omdat ik zelf ook kinderen heb.
deze partij mag dan wel recht van spreken hebben, maar dan hebben de tegenstanders toch ook recht van spreken.

Dilbert29
Berichten: 2509
Lid geworden op: 31 mar 2005 15:08

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Absoluut dat ben ik geheel met je eens. Ze hebben al een hoop kwaad bloed gezet door het oprichten van deze partij en dat zal waarschijnlijk nog veel meer worden dan nu.

Ik heb er dan ook alle begrip voor dat er acties komen tegen deze partij, ik zal er zelfs aan meedoen ondanks dat ik (nog) geen kinderen heb.

edmoor
Berichten: 316
Lid geworden op: 10 jul 2003 17:24

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door edmoor »


Joyce R
Berichten: 29
Lid geworden op: 20 apr 2006 21:04

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door Joyce R »


orion
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 jan 2005 06:51

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door orion »

Zo dus allemaal tekenen op www.skatespots.be/nvd/
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

S. ;-)

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Hee, hier was al eerder een topic over.
Waar is dat gebleven?

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

hey Orion,

heb je dit soms in je eigen (familie) kring meegemaakt, omdat je zo woest reageert?? :shock:

Partij verbieden hoeft m.i. niet . Er stemt toch bijna niemand op , en de partij is dan snel weer verdwenen. :D

Teveel aandacht doet dit soort verknipte types alleen maar groeien :(

stork4
Berichten: 61
Lid geworden op: 09 mei 2005 11:12

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door stork4 »

Niet zo snel allemaal. En ook niet zo met uw haatgevoelens rondlopen.
In Nederland mag veel, dat weet u, en dat geldt ook voor het oprichten van een partij. Dat er bijna ( ? ) niemand gaat stemmen op de pedopartij mag ook duidelijk zijn.
Die mensen mogen DENKEN wat ze willen als pedofiel, maar in praktijk brengen is strafbaar, zeer strafbaar. En in de gevangenis vinden ze pedofielen ook niet zo aardig : pedo's worden gezien als het laagste soort.
Even voor de goede orde : pedofilie is van alle tijden. Daarom is er bij het schrijven van de Bijbel al een passage opgenomen met wij "gij gemeenschap zult hebben".
In Leviticus 18 staat te lezen hoe dat hoort.

Gr, Mark

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: dit is echt ongeloofelijk....

Ongelezen bericht door karr-2 »

Tsja alsof de bijbel een maatstaf is in de wereld. Volgens de bijbel mag je ook niet homosexueel zijn, maar dat is dan wel weer toegestaan volgens de wet.

Laten we dus de bijbel er even buiten houden, dat doe je maar in de kerk of zo.

Gesloten