Diverse items onterecht verwijderd van VINTED
Diverse items onterecht verwijderd van VINTED
Goeiemorgen,
Al jaren verkoop ik via Vinted, maar het loopt mij nu echt de spuigaten uit. Al tig items onterecht verwijderd. Enkele worden teruggeplaatst, omdat ze hun fout erkennen, maar vaak ook niet.
Zo had ik een oud piepfiguur van Donald Duck te koop staan. Zij beweren dat dit home decoration is, terwijl dit speelgoed is.
Een ander voorbeeld: een wdcc Mickey Mouse Christmas tree ornament. Het staat zelfs op het doosje. De titel van het ornament is 'Christmas for my pals'. Zij beweren dat dit home decoration is. Ik heb bij mijn uitleg foto's gestuurd, maar sturen iedere keer als antwoord een standaard bericht en zeggen uiteindelijk dat ze bij hun standpunt blijven. Zeer frustrerend en onterecht. Ik ben bang dat door hun dadelijk mijn account geblokkeerd wordt.
Zo heb ik wel meerdere voorbeelden, maar dan wordt het een wel heel lang topic.
Groetjes
Kirsten
Al jaren verkoop ik via Vinted, maar het loopt mij nu echt de spuigaten uit. Al tig items onterecht verwijderd. Enkele worden teruggeplaatst, omdat ze hun fout erkennen, maar vaak ook niet.
Zo had ik een oud piepfiguur van Donald Duck te koop staan. Zij beweren dat dit home decoration is, terwijl dit speelgoed is.
Een ander voorbeeld: een wdcc Mickey Mouse Christmas tree ornament. Het staat zelfs op het doosje. De titel van het ornament is 'Christmas for my pals'. Zij beweren dat dit home decoration is. Ik heb bij mijn uitleg foto's gestuurd, maar sturen iedere keer als antwoord een standaard bericht en zeggen uiteindelijk dat ze bij hun standpunt blijven. Zeer frustrerend en onterecht. Ik ben bang dat door hun dadelijk mijn account geblokkeerd wordt.
Zo heb ik wel meerdere voorbeelden, maar dan wordt het een wel heel lang topic.
Groetjes
Kirsten
-
Re: Diverse items onterecht verwijderd van VINTED
Verschrikkelijk. Bedankt voor de waarschuwing. Dat Vinted ga ik mijden als de pest, alle reclame via sbs6 ten spijt.
Een andere verkoop site zoeken of gewoon met Vintage meegaan.
Wat maakt het uit onder welke categorie, het gaat toch om de verkoop?
Wat maakt het uit onder welke categorie, het gaat toch om de verkoop?
Bram Bonnewel
vindt dit leuk
Gaarne niet nog meer voorbeelden, dit moet ik al even zien te verwerken op deze Paasochtend.....
J. Deltoer
, Bram Bonnewel
en Dirkie
vinden dit leuk
Dat is moeilijk.
Een verrassingsei met Pasen?
Je raakt helemaal in de war.
Paasei
Snoepgoed
Speelgoed
Home decoration.
Eet het op.
Een verrassingsei met Pasen?
Je raakt helemaal in de war.
Paasei
Snoepgoed
Speelgoed
Home decoration.
Eet het op.
-
Zo'n ding waar vroeger de hond van mijn ouders mee speelde? Die zijn leuk - en oud, heel erg oud. Niet meer geschikt voor de hond denk ik, dat rubber zal nu wel uitgedroogd zijn. Dus inderdaad enkel nog goed ter decoratie.
Maar ondertussen: die arme Donald...
Wauw...sterkte!
-
Laat die Mickey Mouse nou net op amazon staan: https://www.amazon.com/Plutos-Christmas ... B000YFQ9JC
Hmm... Welke categorie zou dat zijn?
Home & Kitchen›Home Décor Products›Home Décor Accents›Sculptures
Well...****. Misschien heeft Vinted dus gewoon gelijk? In mijn opinie is het ook geen speelgoed maar iets wat je ergens gewoon neerzet ter decoratie.
Hmm... Welke categorie zou dat zijn?
Home & Kitchen›Home Décor Products›Home Décor Accents›Sculptures
Well...****. Misschien heeft Vinted dus gewoon gelijk? In mijn opinie is het ook geen speelgoed maar iets wat je ergens gewoon neerzet ter decoratie.
-
Met een certificaat van echtheid nota bene. Ja, dat is speelgoed voor de kleine meid, hoor.
-
Ik heb de indruk dat Vinted niet als een soort Marktplaats wil eindigen en actief ”handelaren” probeert te weren. Je aangekondigde vertrek zou wel eens de bedoeling kunnen zijn.
kuklos
vindt dit leuk
-
Ik doe geen oog meer dicht nu. Wat een ellende.
En hier ook niet meer actief....
-
Jammer, ik was zo benieuwd naar hoe dit zou aflopen...
-
Jessica Fletcher vond ik daarnet toch wat spannender, al vond ik er eigenlijk weinig aan.