| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] domino's pizza
-
Martin1976
Re: domino's pizza
met als gevolg dat je de hele avond honger hebt 
T is het een of het ander.
Als je m toch aanneemt ga dan niet zeuren over 1.5 euro.
Als je m toch aanneemt ga dan niet zeuren over 1.5 euro.
komt nog bij.
Dat de topicstarter nog steeds z`n buik er van vol heeft:
En niet meer reageerd
Dat de topicstarter nog steeds z`n buik er van vol heeft:
En niet meer reageerd
Dat mensen moeilijk gaan doen over 1,50 is zoiezo al niet te begrijpen.
nou en, daar blijf je jong en gezond bij.ik wil niet heel vervelend doen maar ik fiets nog steeds elke dag, door weer en wind, meer dan 20 kilometer
dat is dan sneu voor jou.'t salaris is aan het eind van de maand nog steeds evenhoog.
bij mij is de fietsvergoeding stukke hoger dan de km vergoeding per auto.
ik ook, maar er zijn er ruim voldoende die dat Niet hebben.En ik vize leren werken voor hun geld en dat je een prestatie moet leveren voor je salaris.
nou ja, salarisze leren werken voor hun geld en dat je een prestatie moet leveren voor je salaris.
zo, mijn woorden...Dat mensen moeilijk gaan doen over 1,50 is zoiezo al niet te begrijpen.
Laatst gewijzigd door showgirl op 23 jun 2006 11:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Martin1976
Maar thanks in elk geval, 'k blijf er inderdaad fit en gezond bij, vind het ook helemaal niet erg dat fietsen. Heb 3 maanden geleden ook een nieuwe Gazelle van m'n werkgever gekregen dus mij hoor je niet klagen! (voor degenen die mijn vorige topic als geklaag opgevat hadden, 'k wilde alleen de overeenkomst even aangeven dat slecht weer niet per se tot meer geld hoeft te leiden
Maar om bij het topic te blijven, 'k bestel m'n pizza's nooit, 'k koop ze gewoon in de supermarkt en gooi ze thuis in de oven, dit heeft een paar voordelen:
1) ze zijn gegarandeerd warm
2) voor het geld dat ik uitgeef aan 1 'bestel-pizza' heb ik er in de supermarkt ongeveer 3 - 4
3) en ik vind ze nog lekkerder ook
4) hoef me nooit druk te maken over fooien als het slecht weer is
5) hoef ook geen 40 minuten te wachten als het slecht weer is
6) het spaart me nog een telefoontje uit ook
moraal van dit verhaal, pizzatenten zijn duur en we emmeren al anderhalve pagina door over een minimale fooi
Laatst gewijzigd door Martin1976 op 23 jun 2006 11:23, 1 keer totaal gewijzigd.
nou, heerlijk he 
Ik moet eerlijk zeggen dat ik pizza uit eigen over veeeeel lekkerder vind! Die pizza's van bijv. Domino's zijn baggervet.. ik ben een voorstander van Italiaanse dunne pizza's en niet van de Amerikaanse dikke dingen!
Ben trouwens vorige week nogal ziek geweest van een pizza van Domino's!! We hadden met z'n besteld (15 man) en 15 man is aan de diaree en buikkrampen geweest... Voor mij nooit meer een afhaalpiza!
Ben trouwens vorige week nogal ziek geweest van een pizza van Domino's!! We hadden met z'n besteld (15 man) en 15 man is aan de diaree en buikkrampen geweest... Voor mij nooit meer een afhaalpiza!
-
reintje vitesse
Heb je nog geluk gehad want die 15 voor jou liggen nu allemaal met de mond open en de broek dicht bij de Dela opgebaardWe hadden met z'n besteld (15 man) en 15 man is aan de diaree en buikkrampen geweest
ennuh topicstarter heb je geen rechtsbijstandsverzekering
-
Gasssst
Veel meningen, maar de vraag van de topicstarter wordt niet beantwoord. De pizzabakker biedt in zijn aanbod aanvullende garantievoorwaarden ten aanzien van de overeenkomst zonder hierbij beperkingen te noemen. Hiermee neemt hij bewust als verkoopargument het risico van vertraging voor zijn rekening met de uiteindelijke bedoeling hier meer pizza's door te verkopen.
De overweging dat de bezorger door weer en wind moet waar de meerderheid hier nogal waarde aan schijnt te hechten speelt geen rol. De overeenkomst is tussen de uitbater en de klant.
Dat er omstandigheden zijn waardoor daadwerkelijk de levering vertraging heeft opgelopen valt in de risicosfeer van de pizzabakker en dit vormt juist een onderdeel van de garantie die hij de klant heeft aangeboden. De klant kan daarom aanspraak maken op het naleven van deze garantiebepaling en de 1,50 opeisen.
Het is een beetje merkwaardig dat een meerderheid hier blijkbaar vindt dat het aanbod van die 30 minuten garantie blijkbaar ook kan worden geïnterpreteerd als een 30 minutengarantie mits er zich omstandigheden voordoen waardoor het langer dan 30 minuten wordt. Zou men het ook hebben geaccepteerd als het excuus was geweest dat er zoveel mensen een pizza hadden besteld?
Ten slotte is het slechte weer niet binnen 10 minuten na de bestelling uitgebroken, en had de pizzabakker al tijdens het doen van zijn aanbod kennis van de vertragende omstandigheden. Hij had daarmee alle gelegenheid zijn aanbod aan te passen en bijvoorbeeld levering binnen 3 kwartier te garanderen. Hij heeft daar niet voor gekozen en kan nu gehouden worden aan de nakoming van zijn garantie.
De overweging dat de bezorger door weer en wind moet waar de meerderheid hier nogal waarde aan schijnt te hechten speelt geen rol. De overeenkomst is tussen de uitbater en de klant.
Dat er omstandigheden zijn waardoor daadwerkelijk de levering vertraging heeft opgelopen valt in de risicosfeer van de pizzabakker en dit vormt juist een onderdeel van de garantie die hij de klant heeft aangeboden. De klant kan daarom aanspraak maken op het naleven van deze garantiebepaling en de 1,50 opeisen.
Het is een beetje merkwaardig dat een meerderheid hier blijkbaar vindt dat het aanbod van die 30 minuten garantie blijkbaar ook kan worden geïnterpreteerd als een 30 minutengarantie mits er zich omstandigheden voordoen waardoor het langer dan 30 minuten wordt. Zou men het ook hebben geaccepteerd als het excuus was geweest dat er zoveel mensen een pizza hadden besteld?
Ten slotte is het slechte weer niet binnen 10 minuten na de bestelling uitgebroken, en had de pizzabakker al tijdens het doen van zijn aanbod kennis van de vertragende omstandigheden. Hij had daarmee alle gelegenheid zijn aanbod aan te passen en bijvoorbeeld levering binnen 3 kwartier te garanderen. Hij heeft daar niet voor gekozen en kan nu gehouden worden aan de nakoming van zijn garantie.
Daarom zeg ik, ik kan me niet voorstellen dat de pizzabakker dit aanbod doet zonder dat hij in de voorwaarden een uitzondering maakt voor onvoorziene omstandigheden...
Wat een drukte om niks...