LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DPG Media, kranten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
ronwilwijdeveld

DPG Media, kranten

Ongelezen bericht door ronwilwijdeveld »

Het lijkt er op dat DPG Media er voor heeft gekozen om verschillende kranten in Nederland in dit geval Dongen maar helemaal niet meer te bezorgen.
Dit al vanaf 1 april 2022 zo al meer dan 7 dagen.
Hierbij is er niets vermeld op welke manier dan óók
Een excuus in een bandje is natuurlijk óók onzin en niet gemeend
DPG vertegenwoordigd veel plaatselijke dagbladen in Nederlan en heeft in die zin een soort monopolie positie.
Dit bemerk je op de manier waarmee DPG met dijn klanten omgaat.
Zijn vaak moeilijk of in het geheel niet te bereiken.
Sturen direct een deuurwaarder op je dak wanneer er volgens hen niet is betaald.

DPG: de arrogantie ten top op het onbeschofte af.
Wij hebben ond :evil: :evil: ertussen al twee abonnementen bij DPG opgezegd.

HandigeHarrie

Re: DPG Media, kranten

Ongelezen bericht door HandigeHarrie »

Het bezorgen van kranten vormt een knelpunt, veel abonnees lezen de krant digitaal en dan wordt het nogal duur om ze te laten bezorgen. Natuurlijk moet je als klant netjes behandeld worden, daar heb je gelijk in. Ook 40 jaar geleden al werd bij de (telefonische) klantenservice op zaterdag tegen mij gezegd over een niet-bezorgde krant "we zullen het doorgeven"; het nabezorgen was al afgeschaft.
Wij lezen inmiddels de krant dugitaal en alleen op zaterdag een papieren krant, dat voelt nu als een kadootje voor het weekend.

PeterPeters1966

Ongelezen bericht door PeterPeters1966 »

Het meest voor de hand liggend is dat er domweg geen bezorgers zijn. Personeel is zo goed als niet te krijgen en het ziekteverzuim is momenteel gigantisch, door omicron en griep. En als iedereen die geen krant krijgt gaat bellen kom je er logischerwijs niet doorheen.

Maar er zijn hier ongetwijfeld mensen die dat met wetsartikelen in de hand vanaf hun zolderkamer oplossen.

Nevyn

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ik zie dat de papieren uitgave van de krant steeds minder wordt.
Lagen er 10 jaar geleden smorgens nog 2 stapels kranten op de balie van het bejaardentehuis van mijn moeder, nu nog maar een klein stapeltje.
En van de oudere generatie moeten ze het nog hebben, de jongere generatie leest ( als ze dat al doen) digitaal.
En wie wil er tegenwoordig nog voor een schijntje door weer en wind de krant bezorgen.
Denk dat de papieren krant met de oude generatie uit sterft.

Ik_weet_niet_alles

Ongelezen bericht door Ik_weet_niet_alles »

PeterPeters1966 schreef:
09 apr 2022 12:13
Het meest voor de hand liggend is dat er domweg geen bezorgers zijn. Personeel is zo goed als niet te krijgen en het ziekteverzuim is momenteel gigantisch, door omicron en griep. En als iedereen die geen krant krijgt gaat bellen kom je er logischerwijs niet doorheen.

Maar er zijn hier ongetwijfeld mensen die dat met wetsartikelen in de hand vanaf hun zolderkamer oplossen.
Mag ik het ook omdraaien. Waarom nog ergens voor betalen. Er zijn domweg te weinig banken en geldautomaten om voor allemaal geld op te nemen. Dat is net zo dooddoener als die van u.
Als een aanbieder niet kan leveren moet deze geen product aanbieden en anders moet deze gewoon de overeenkomst nakomen,

Erthanax

Ongelezen bericht door Erthanax »

In Trouw, ook een DPG-krant, stond een week of wat geleden een groot stuk over een bejaarde mevrouw (ik meen van 82 of zo), die zes dagen in de week om 5.00 uur opstaat om iets van 5 krantenwijken te doen, omdat er te weinig bezorgers zijn. Tegen 9.00 uur (eigenlijk veel te laat) was ze dan klaar.

Zelf ben ik gezegend met een even trouwe als punctuele bezorger. Ik kan de krant ook digitaal lezen. Technisch werkt dat prima, maar ik geef toch de voorkeur aan een stukje leesbeleving van de papieren krant. Op tablet of telefoon een appel schillen is ook al niet handig.

Jablan
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jablan »

Merkwaardig. Bij het afsluiten van het abonnement hadden we de keuze tussen digitaal en ophalen in de kiosk. Reden: een tekort aan bezorgers.

Arizonakid

Ongelezen bericht door Arizonakid »

Zelf lees ik al jaren de krant digitaal, maar mijn moeder van 80 vind papier fijner, en zij kan zeker 2 keer per week in de auto stappen om de krant te kopen als hij weer eens niet bezorgd is. (AD)

Rooos

Ongelezen bericht door Rooos »

Ook hier veel frustratie met hernieuwd nu geen bezorging NRC sinds 1-4. Ook vanaf begin van dit jaar voortdurend lange periodes geen krant.
Wel soms verkeerde krant( hoezo geen bezorgers?)
Meest respectloos is de manier waarop je als klant bejegend wordt. Keer op keer loze beloftes; toezeggingen die niet waar gemaakt worden; beloofde analyses worden niet uitgevoerd ; zo blijkt steeds.
Suggesties om op te lossen worden weggewuifd. Steeds maar alleen verwijzen naar te kort aan bezorgers is onderhand wel genoeg uitgekauwd..
Laatst gewijzigd door Rooos op 11 apr 2022 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten