LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dream Team Telivision Academy - TV Talent - Televisie Talent

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
Pahladsingh

Dream Team Telivision Academy - TV Talent - Televisie Talent

Ongelezen bericht door Pahladsingh »

Hierbij een waarschuwing voor Dream Team Television Academy, ook wel werkend onder de naam Televisie Talent, gevestigd aan de Gijsbrecht van Amstelstraat te Hilversum.
Dit kantoortje schermt met opdrachten, echter na inschrijving en het afgeven van een machtiging hoor je nooit meer iets van dit kantoor. Er is mij in de afgelopen vier jaar geen enkele opdracht aangeboden of is er enige verzoek gedaan. Dit lijkt meer een manier van snel geld maken.
De opdrachten en klanten waarmee ze schermen zijn helemaal niet onderbouwd !

Pas dus goed op !

patriesencollin

Re: Dream Team Telivision Academy - TV Talent - Televisie Talent

Ongelezen bericht door patriesencollin »

Hallo,

Ik krijg op 04-11-2011 een herinnering factuur van € 70,- voor onze oudste dochter voor auditie workshop.
Na bellen en mailen heb ik gevraagt waar dit voor is, aangezien onze dochter niet thuis woont maar begeleid kamer wonen voor kinderen met een beperking.
Via de mail kreeg ik nu een brief tezien die inderdaad door onze dochter is ondertekend.
In die gehele brief staat niets , maar dan ook niets van bijkomende kosten...bedrag van €70,- is nergens tevinden.
Alleen maar reageer snel , want er zijn maar enkele plaatsen.
En over gtst mensen en workshops lopen daar.
Nu heb ik terug gemaild...dat ik het verder uit ga zoeken.
Wat kan je nu hier mee???
Vind het allemaal erg vaag en onoverzichtelijk.

mvg een moeder

Guardian72
Contacteer:

Re: Dream Team Telivision Academy - TV Talent - Televisie Talent

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Zowiezo een beetje vaag - moeten betalen voor iets waarvan zij niet kunnen garanderen dat je het krijgt.

Een beter constructie zou zijn:
Schrijf je in,
Krijg een opdracht,
Betaling via agentschap, onder inhouding van een percentage (5 of zo).

Als in die 'ondertekende' brief niets staat over kosten, machtigingen etc. lijkt het me een beetje lastig dit te eisen.
Daarnaast, u meld verstandelijke beperking, wat zou kunnen duiden op curatele (is dit zo?) - dan mag zij volgens mij ook niets zonder toestemming curator.

Als ze lastig blijven doen - neem contact op met het juridisch loket, en meld het ook bij de instelling waar ze begeleid wonen heeft - mogelijk komen die jojo`s daar ook opduiken.

Gesloten