LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] dure entree

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
JeffreyB
Berichten: 4
Lid geworden op: 10 mei 2004 16:43

dure entree

Ongelezen bericht door JeffreyB »

Ik woon in almere. hier ga ik vaak zaterdags avond stappen. ik ging altijd naar deze kroeg in almere. tot opeens 2 weken geleden er entree werd gerekend. een cafe dat steeds gratis was sinds 2001 en nu opeens een entree betaald moet worden van 3 euro. ik zal toegeven dat het niet veel lijkt maar dan eenmaal binnen gekomen zijn er ook hoge prijzen voor drank en gaderobe. de danscafe was een goedkoop alternatief tegen de hoge prijzen van entree in almere, maar dit gaat nu ook een anderekant weer op.

Ik vraag me af waar en hoeveel entree andere mensen moeten betalen in andere plekken van nederland voor dit soort simpele danscafe's en kroegen.

Gast

Re: dure entree

Ongelezen bericht door Gast »

Thuis blijven kan ook met een zakje chips is ook gezellie.

@@@@@@@@

Re: dure entree

Ongelezen bericht door @@@@@@@@ »

DIE VORIGE SCHRIJVER KOMT MIJ BEKEND VOOR, HET ENIGE WAT DIE KAN IS OP DE BANK ZITTEN MET EEN ZAK CHIPPIES .HIJ WEET N.L. IEDEREEN TE VERTELLEN DAT HIJ OP DE BANK ZIT MET EEN ZAK CHIPPIES ZAK

Gast

Re: dure entree

Ongelezen bericht door Gast »

Ja zo'n gast dwaalt hier op meerdere forums rond.
Omdat daar geen zinnige opmerkingen, toevoegingen e.d. van komen lijkt het mij het beste om deze te negeren.
De ene reactie lokt de andere uit, oeps nu doe ik het zelf.......

Gesloten