| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dure luiers
Dure luiers
Hallo
Met moederdag zijn wij met onze baby van 9 maanden bij mijn schoonouders op visite gegaan.
Bij aankomst bleek dat we de luiers vergeten waren en dat hij toch hoognodig aan een nieuwe toe was.
Uit noodzaak zijn we bij het tankstation uitgekomen nl. de Esso.
Oke, je verwacht wel dat daar de luiers wat duurder zijn maar 18,50 vragen voor een pak luiers wat je normaal voor 9,99 krijgt vind ik uibuiterij.
Een luier is een eerste levensbehoefte voor een kind en ik vind niet dat je dat hoeft uit te buiten.
Ik zou graag een klacht willen indienen bij de esso maar kan geen mail adres vinden. Weet iemand misschien waar ik terecht kan?
groetjes Dena
Met moederdag zijn wij met onze baby van 9 maanden bij mijn schoonouders op visite gegaan.
Bij aankomst bleek dat we de luiers vergeten waren en dat hij toch hoognodig aan een nieuwe toe was.
Uit noodzaak zijn we bij het tankstation uitgekomen nl. de Esso.
Oke, je verwacht wel dat daar de luiers wat duurder zijn maar 18,50 vragen voor een pak luiers wat je normaal voor 9,99 krijgt vind ik uibuiterij.
Een luier is een eerste levensbehoefte voor een kind en ik vind niet dat je dat hoeft uit te buiten.
Ik zou graag een klacht willen indienen bij de esso maar kan geen mail adres vinden. Weet iemand misschien waar ik terecht kan?
groetjes Dena
Re: Dure luiers
Op de pagina van Esso, zie ik onderaan het woordje 'contact' staan. Op de pagina waar ik vervolgens kom, zie ik een hele rits adressen en telefoonnummers staan.
Ik geef je weinig kans van slagen, je bent niet verplicht om je luiers daar te kopen. Bovendien zijn er genoeg alternatieven.
Wees blij dat er nog een tankstation open is waar je ze wél kan kopen. Ik zie het als een stuk extra service van de Esso.....Niet op zondag.
Een nog beter alternatief is om altijd een (rug)tas met alle belangrijke dingen voor de baby bij je te hebben en deze op tijd weer aan te vullen... ik weet wat je bedoelt want we hebben er zelf ook ervaring mee. Maar ik vind niet dat je het de Esso kwalijk kan nemen.
Vraag eens aan je oma hoe die het zou aanpakken, wedden dat ze een theedoek als alternatief aandraagt.Niet op zondag.
Weet je hoeveel supermarkten er tegenwoordig op zondag open zijn? En niet alleen in de grote stad!
P.S.: ouwe krant helpt ook..
P.S.: ouwe krant helpt ook..
Wat is dat nu voor een antwoord Jan1. Gebruiken ze zeker ook voor incontinente oude mannen?Vraag eens aan je oma hoe die het zou aanpakken, wedden dat ze een theedoek als alternatief aandraagt.
Ik ben het helemaal met Dena eens. Dit is puur een vorm van afzetterij. Niet zozeer van dat bewuste tankstation, maar van Esso. Ze weten heus wel, als je in nood zit, dat je het toch wel koopt, ook al wil je dat niet.
Lulkoek, alles dat je bij een tankstation koopt is duurder dan een gewone winkel! Wat denk je van twee bruine boterhammetjes met kaas: 3,50 euro! En wij als domme consumenten kopen het nog!
Boycot die zooi dan!
Boycot die zooi dan!
-
Toolboy
Ronduit belachelijk om zulks een prijzen te hanteren.
Ik zou de gevulde luiers terug brengen
Vraag eens aan je oma hoe die het zou aanpakken, wedden dat ze een theedoek als alternatief aandraagt.
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan,
bovendien, beter duur, dan niet te koop.
Goed plan van Toolboy en je kan er nog meerGeplaatst op 26 Mei 2007 12:34 door Toolboy
--------------------------------------------------------------------------------
Ronduit belachelijk om zulks een prijzen te hanteren.
voor vragen ook want je hebt ze leeg gekocht
Kan niet Jan1 er zitten geen plakdingen op of hoeVraag eens aan je oma hoe die het zou aanpakken, wedden dat ze een theedoek als alternatief aandraagt.
ze mogen heten en veiligheidsspelden zijn tegenwoordig
ook moeilijk te kopen.
Ja, die Jan1 heeft makkelijk praten. Heeft zijn jongens allang de deur uit. Hoe is het trouwens met de jongens Jan?
Maarja, voor sommige dingen is het toch lekker handig, dat het bij de benzinepomp alsnog te koop is, als alles verder dicht zit.
Enneh nee, ik woon toch in een middelgrote stad, maar hier is nooit een supermarkt op zondag open, uitgezonderd de koopzondag 1 x per maand.
Maarja, voor sommige dingen is het toch lekker handig, dat het bij de benzinepomp alsnog te koop is, als alles verder dicht zit.
Enneh nee, ik woon toch in een middelgrote stad, maar hier is nooit een supermarkt op zondag open, uitgezonderd de koopzondag 1 x per maand.
Ik zal er wel niets mee bereiken maar ik heb ze een brief gestuurd. Weten ze in ieder geval hoe ik er over denk.
Denk je nu werkelijk dat men bij Shell iets gaat doen met jouw brief?
Bedenk dan dat men in Nederland voor een product mag vragen wat men wil, als consument heb je de vrijheid de vraagprijs te accepteren of niet!
Kortom, nutteloze discussie!
Bedenk dan dat men in Nederland voor een product mag vragen wat men wil, als consument heb je de vrijheid de vraagprijs te accepteren of niet!
Kortom, nutteloze discussie!
Hoe kom je er bij dat ik zoons zou hebben, zelf heb ik dat niet gezegd(omdat het niet waar is), het is alleen maar uit de duim gezogen door fantasten op dit forum, zoals er wel meer fantasiën geuit worden.G7
Geplaatst op 26 Mei 2007 17:53 door G7
Hoe is het trouwens met de jongens Jan?
Nee daarvoo moet je weer bij Tel Shell zijn.Geplaatst op 26 Mei 2007 21:09 door Toolboy
Je hebt helemaal gelijk caruso bij shell zullen ze er niks aan doen
Oeps
sorry Jan1. Ik wist niet dat je kwaad werd!
Goed gedaan Dena. Laat ze maar wel even weten hoe jij en meerdere mensen hier over denken. Je zult er inderdaad wel niks mee bereiken, maar als je je mond houdt, weten ze ook nooit wat.
Goed gedaan Dena. Laat ze maar wel even weten hoe jij en meerdere mensen hier over denken. Je zult er inderdaad wel niks mee bereiken, maar als je je mond houdt, weten ze ook nooit wat.
Dat lijkt me ook niet. Want als je de klacht aan Esso stuurt zal Shell niet reagerenDenk je nu werkelijk dat men bij Shell iets gaat doen met jouw brief?