LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] efteling

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
rara
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2009 16:28

efteling

Ongelezen bericht door rara »

Recent in het weekende naar de efteling geweest met 3 kinderen. Was er enorm druk. File op de weg en file bij de attracties.
Met verbazing zag ik de wachttijden toenemen tot wel ruim 1 uur voor een attractie die 1 tot enkele minuten duurt.
Ik vindt het voor de kinderen nog het meest vervelend.

Het zou m.i verboden moeten worden om kinderen zolang te laten wachten, oplossing zou kunnen zijn.
- limiet voor aantal bezoekers - niet als een pot haringen op elkaar
- fast pas zoals in Dysney paris - kun je tenminste nog in enkele attractie zonder je dag te verdoen met wachten.
- zorg dat je kinderen hun been in het (nep) gips hebben, kun je als ouder ook snel mee in de attractie.
- geld terug bij te lange wachttijden
Laatst gewijzigd door rara op 04 okt 2009 11:12, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: efteling

Ongelezen bericht door jor »

rara schreef:Met verbazing zag ik de wachttijden toenemen tot wel ruim 1 uur voor een attractie die 1 tot enkele minuten duurt.
Ik vindt het voor de kinderen nog het meest vervelend.

Het zou m.i verboden moeten worden om kinderen zolang te laten wachten, oplossing zou kunnen zijn.
- limiet voor aantal bezoekers - niet als een pot haringen op elkaar
- fast pas zoals in Dysney paris - kun je tenminste nog in enkele attractie zonder je dag te verdoen met wachten.
- zorg dat je kinderen hun been in het (nep) gips hebben, kun je als ouder ook snel mee in de attractie.
- geld terug bij te lange wachttijden
Ik kan me wel vinden in je ergernis, stond met mijn kleinkinderen ook ruim een uur te wachten en dat is niet leuk. Bij Disney Paris is het beter geregeld en hebben de meeste attracties ook een veel groter capaciteit! Geld terug bij te lange wachttijden is een aardige oplossing maar zal natuurlijk nooit gebeuren.Men blijft gewoon bezoekers binnenlaten al lijkt het mudvol.Weinig anders aan te doen als in de stillere tijden ( voor en najaar ) te gaan.

WarZir
Berichten: 191
Lid geworden op: 15 jan 2009 13:13

Re: efteling

Ongelezen bericht door WarZir »

Heb ik nog twee tips:

-blijf dan gewoon lekker thuis, heb je ook geen last van wachtrijen :P
-ga in het buitenseizoen, dus in mei/juni of eind september/oktober.

En je kind in het gips? Om al die andere goudeerlijke mensen (mét kids) in de rij, die wél bereid zijn om te wachten, simpelweg te naaien, bedoel je? Kom op zeg... :evil:

ChaWe
Berichten: 27
Lid geworden op: 15 sep 2009 14:30

Re: efteling

Ongelezen bericht door ChaWe »

Om die lange wachttijden te vermijden zou ik niet in het hoogseizoen gaan, je kan het dan gewoon verwachten dat je lang moet wachten.

En je kind (nep) gips om doen is dus iets wat ik totaal niet normaal vind!

Je weet veelal van te voren dat dat druk bezochte parken zijn en je weet dan dus ook dat lang wachten erbij hoort :wink:

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: efteling

Ongelezen bericht door RTD-Z »

types als rara moeten helemaal niet in een park komen krijg je alleen agressie van..

rara
Berichten: 8
Lid geworden op: 03 okt 2009 16:28

Re: efteling

Ongelezen bericht door rara »

RTD-Z schreef:types als rara moeten helemaal niet in een park komen krijg je alleen agressie van..

Zie, toch gefrusteerd

RTD-Z
Berichten: 314
Lid geworden op: 04 mei 2009 19:30

Re: efteling

Ongelezen bericht door RTD-Z »

Nope totaal niet :D leer jij nou maar topics in de goede groep te plaatsen he.rara welke is het :twisted:

wilg24
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2009 17:03

Re: efteling

Ongelezen bericht door wilg24 »

1. een kind in nep gips doen is uitermate stom en gemeen tegenover de andere mensen..

2. Ik zit voor verre afstanden in een rolstoel en kan ook niet lang staan, dus ik hoef niet te wachten in de rij.

3. als ik gewoon kon lopen dan had ik wel in de rij gestaan tot dat ik aan de beurt was.

4. pretpark mederwerkers hebben het recht om naar een medisch bewijs te vragen ook voor de veiligheid.

5. je kind in nep gips doen is vragen om moeilijk heden want in actracties zoals de python of droomvlucht daar kom je niet in met gips want als er een storing is dan moet je er uit met ladders en om nou met gips op een ladder te staan?? is niet echt veilig maar gevaarlijk.

dus niet zomaar misbruik maken om voor te mogen, of om een ouder te laten meegaan..
want dat is vragen om moeilijk heden.

Toobjuh
Berichten: 7
Lid geworden op: 21 okt 2009 10:55

Re: efteling

Ongelezen bericht door Toobjuh »

dat het in het weekend druk is daar kun je vantevoren ook weten..
en op de efteling site staat ook hoeveel bezoekers ze elke dag verwachten dus daar kun je het ook zien.
ik ben er vorige week donderdag geweest en heb nergens langer moeten wachten dan 10 min

hdalessi
Berichten: 15
Lid geworden op: 06 okt 2009 16:26

Re: efteling

Ongelezen bericht door hdalessi »

sja lang wachten is inderdaad vervelend maar je weet het van tevoren
eigen schuld dikke bult denk ik zo
ik had ook graag met mijn kiddies naar het pretpark gegaan maar dat ga ik natuurlijk niet doen in hoogseizoen EN vakantie?!
en als je dat dan toch persee wilt, niet zeuren, het is algemeen bekend. vind het ronduit triest dat je je kind met (nep)gips wilt laten lopen om eerder aan de beurt te zijn... wat voor signaal geef je hiermee aan je kinderen?? denk eens na....

wilg24
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 okt 2009 17:03

Re: efteling

Ongelezen bericht door wilg24 »

In me vorige reactie heb ik gezegd dat ik in een rolstoel zit voor verre afstanden en dat ik niet lang kan staan.
maar om op dit bericht terug te komen,
ik word geweigerd bij de droomvlucht en de rups
omdat ze geen risico willen lopen en in villa volta mag ik ook niet
want als er een storing is dan zijn er geen plekken om rolstoelers er uit te halen.
dus om je kind in nep gips te doen of in een rolstoel zetten ja dat is vragen om problemen want zoals ik net op noemde waar ik niet in mag ze mogen je weigeren.
dus wees blij dat je kind kan lopen wees blij dat je kan wchten in de rij.

want ik heb heel vaak nare gezichten gehad omdat ik voor mocht.
en dat is ook niet leuk, want ik zit om medische redenen in een rolstoel en heb er niet om gevraagd.
Want ik zou heel graag in Droomvlucht en Villa Volta willen maar dat gaat niet en dat doet me best veel verdriet.

Gesloten