LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Elmodi.nl
Elmodi.nl
Via deze site heeft Elmodi contact met mij opgenomen.
Geld is retour gestort en 1 overhemd werd in de avond persoonlijk bezorgd.
Prima opgelost en het is een mooi overhemd.
Ik heb op 23 maart een bestelling gedaan bij Elmodi.nl. De mooiste overhemden in Italiaanse stijl, tot wel 70% korting[/b.Twee mooie overhemden besteld en 98 euro betaald via Ideal.
Op 24 maart ontving ik een mail dat de bestelling verzonden was via de TNT post.
Toen ik na vier dagen nog geen overhemden had ontvangen, heb ik via contacten op de site gevraagd hoe dit kon. Hier is niet op gereageerd en heb via een email [email protected] gestuurd ook hierop nog altijd geen antwoord ontvangen. Mijn vriend heeft gegoogeld en heeft oa.de volgende bedrijfjes gevonden op het zelfde adres op postbus nummer. Retail Manager, Publi Force,Horsimo, Travel Force.
Hebben meer mensen een negatieve ervaring met Elmodi?
En weet iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Ik heb op 23 maart een bestelling gedaan bij Elmodi.nl. De mooiste overhemden in Italiaanse stijl, tot wel 70% korting[/b.Twee mooie overhemden besteld en 98 euro betaald via Ideal.
Op 24 maart ontving ik een mail dat de bestelling verzonden was via de TNT post.
Toen ik na vier dagen nog geen overhemden had ontvangen, heb ik via contacten op de site gevraagd hoe dit kon. Hier is niet op gereageerd en heb via een email [email protected] gestuurd ook hierop nog altijd geen antwoord ontvangen. Mijn vriend heeft gegoogeld en heeft oa.de volgende bedrijfjes gevonden op het zelfde adres op postbus nummer. Retail Manager, Publi Force,Horsimo, Travel Force.
Hebben meer mensen een negatieve ervaring met Elmodi?
En weet iemand hoe ik mijn geld terug kan krijgen?
Laatst gewijzigd door Mieke904 op 22 apr 2010 18:30, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Re: Elmodi.nl
Zowel elmodi.nl als elmodi.com staan op naam van United Force
Volgens SIDN zijn de (openbaar opvraagbare) gegevens:
Voor de .com gegevens:
http://www.networksolutions.com/whois-search/elmodi.com
Ook hier: Creation Date: 17-jan-2010
Erg 'jong' dus.
Gaan we verder - unitedforce.nl:
Hier moet je toch voldoende uit kunnen halen.
Bij de eerste link van Networksolutions staan ook telefoonnummers (078).
Succes.
Volgens SIDN zijn de (openbaar opvraagbare) gegevens:
Een erg 'jong' bedrijf.Domeinnaam elmodi.nl
Status actief
Houder United Force BV
Administratieve contactpersoon [email protected]
Technische contactpersonen [email protected]
Datum registratie 2010-01-17
Administratie door NL Domain Registry
Voor de .com gegevens:
http://www.networksolutions.com/whois-search/elmodi.com
Ook hier: Creation Date: 17-jan-2010
Erg 'jong' dus.
Gaan we verder - unitedforce.nl:
Deze bestaat al sinds: 2005-09-13Domeinnaam unitedforce.nl
Status actief
Houder United Force
Hier moet je toch voldoende uit kunnen halen.
Bij de eerste link van Networksolutions staan ook telefoonnummers (078).
Succes.
-
Bovenstaande link gevolgd :
Netjes opgelost zo.Mieke904 schreef:Via deze site heeft Elmodi contact met mij opgenomen.
-
Bij mij eigenlijk hetzelfde verhaal als dat van Mieke. Vorige week, ten goede trouw, 2 blousen besteld via de website elmodi.com. Kreeg zaterdag een mailtje dat de bestelling verzonden zou zijn via TNT Post. Nu is mijn ervaring met TNT dat deze bestelling de maandag danwel uiterlijk dinsdag bezorgd had kunnen zijn. Ik denk dat er met mij vast meerdere mensen zullen zijn die bij deze webshop een bestelling geplaatst hebben....bij hen wel geleverd??? Wat hier verder aan te doen?
-
Ik heb nu ook deze ervaring met elmodi.
Kunnen mensen tips geven wat te doen.
Dank je
Kunnen mensen tips geven wat te doen.
Dank je
-
Ik heb 2 dagen terug een mailtje van Elmodi.com ontvangen waarin stond uitgelegd dat er wat mis is gegaan op het postkantoor, maar inmiddels alles in orde was een m'n pakketje zaterdag(vandaag dus) geleverd zou worden. Ik wacht dus nog ff 1 dagje rustig af...
-
En warempel zojuist de Postbezorger aan de deur met 2 blousen. Zit wel één blouse bij die ik niet besteld heb dus die gaat weer retour en wacht ik wel op een goede levering. Maar gelukkig dus toch netjes geleverd...
Halo Allemaal..
ik hoor hier nu alemaal slechte berichten maar ik heb hele andere ervaringen.
Ik kreeg ongeveer 2 maanden gelede een mail van elmodi over een uitverkoop die ze hielden dus (ik ben best wel een blouzen fan) dus ik ging kijken en bestel er twee. Alles zag er goed uit, keurmerk ideal enz.
Na 2 dagen werden de blouzen bij me thuis afgeleverd eentje bleek er niet te passen dus die kon ik ruilen en ook dit ging helemaal zonder problemen (het duurde wel wat langer maar dat kwam door de drukte zeide ze.
dus mischien dat jullie net pech hebben gehad want ik ben keurig geholpen.
MvG Wim v/d Giessen
den Haag
ik hoor hier nu alemaal slechte berichten maar ik heb hele andere ervaringen.
Ik kreeg ongeveer 2 maanden gelede een mail van elmodi over een uitverkoop die ze hielden dus (ik ben best wel een blouzen fan) dus ik ging kijken en bestel er twee. Alles zag er goed uit, keurmerk ideal enz.
Na 2 dagen werden de blouzen bij me thuis afgeleverd eentje bleek er niet te passen dus die kon ik ruilen en ook dit ging helemaal zonder problemen (het duurde wel wat langer maar dat kwam door de drukte zeide ze.
dus mischien dat jullie net pech hebben gehad want ik ben keurig geholpen.
MvG Wim v/d Giessen
den Haag
-
Geachte lezer,
Graag willen wij via deze weg reageren op de berichtgeving op dit forum
Het geval met Mieke is zoals u kunt lezen netjes opgelost nadat alle miscommunicatie verholpen was.
Hetzelfde is het geval bij de heer Leenders. De overhemden werden bij hem later geleverd door (wat hij zelf ook schrijft) een aantal onduidelijkheden bij de TNT waardoor zij onze pakketten later hadden verstuurd die week.
In het geval van de heer Vermeer was er sprake van een fout in ons systeem waardoor er 2 overhemden waren besteld die helaas niet meer leverbaar waren. Wij hebben hier ook contact over gehad met de heer Vermeer en ook dit probleem is ondertussen verholpen.
Mocht u naar aanleiding van dit bericht noch vragen en/of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, want Elmodi staat voor vertrouwt en betrouwbaar online shoppen garant.
Met vriendelijke groet,
Team Elmodi
[email protected]
Graag willen wij via deze weg reageren op de berichtgeving op dit forum
Het geval met Mieke is zoals u kunt lezen netjes opgelost nadat alle miscommunicatie verholpen was.
Hetzelfde is het geval bij de heer Leenders. De overhemden werden bij hem later geleverd door (wat hij zelf ook schrijft) een aantal onduidelijkheden bij de TNT waardoor zij onze pakketten later hadden verstuurd die week.
In het geval van de heer Vermeer was er sprake van een fout in ons systeem waardoor er 2 overhemden waren besteld die helaas niet meer leverbaar waren. Wij hebben hier ook contact over gehad met de heer Vermeer en ook dit probleem is ondertussen verholpen.
Mocht u naar aanleiding van dit bericht noch vragen en/of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen, want Elmodi staat voor vertrouwt en betrouwbaar online shoppen garant.
Met vriendelijke groet,
Team Elmodi
[email protected]
Heb 17-09-2010 bij http://www.Elmodi.com 4 hemden gekocht en daarvan was er 1 met een fabricage fout geleverd. Deze teruggestuurd en vervolgens werd er een andere teruggestuurd (verkeerde kleur). Deze weer teruggestuurd op (06-10-2010)en tot op heden (18-10-2010) geen andere hemd ontvangen en verzend kosten teruggestort gekregen. dit na herhaaldelijk bellen en toezeggingen om dit te doen.
Na elke keer bellen wordt er gezegd wordt morgen gestuurd/overgemaakt.
Als dit de manier is om een bedrijf te runnen dan hoop ik dat andere dit niet hoeven mee te maken.
Na het posten van deze bericht een uitleg waarom het steeds mis ging maar dat zijn smoesjse. Binnen 2 dagen geld + bestelling ontvangen.
Mvgr,
Sanjay
Na elke keer bellen wordt er gezegd wordt morgen gestuurd/overgemaakt.
Als dit de manier is om een bedrijf te runnen dan hoop ik dat andere dit niet hoeven mee te maken.
Na het posten van deze bericht een uitleg waarom het steeds mis ging maar dat zijn smoesjse. Binnen 2 dagen geld + bestelling ontvangen.
Mvgr,
Sanjay
Het verhaal van Mieke is volledig herkenbaar. Ook ik heb een overhemd besteld met als reactie verzonden met TNT maar na 4 dagen nog niets gehad. Het spreekt vanzelf dat ik het er niet bij zal laten. Als het moet zal ik juridische stappen ondernemen tegen dit bedrijf.
Maar eerst zal ik ze nog een kans geven. Ik zal nog even afwachten.
Maar eerst zal ik ze nog een kans geven. Ik zal nog even afwachten.
Lectori Salutem,
Als ik voor zaterdag a.s. geen 27,10 euro heb terug ontvangen op mijn rekening 807527793 t.n.v D.M. Stichter of een overhemd Graz 13 in xxxl roep ik de hulp in van Tros radar.
Met vriendelijke groet,
D.M. Stichter
Als ik voor zaterdag a.s. geen 27,10 euro heb terug ontvangen op mijn rekening 807527793 t.n.v D.M. Stichter of een overhemd Graz 13 in xxxl roep ik de hulp in van Tros radar.
Met vriendelijke groet,
D.M. Stichter