25 april 2003 ons over laten schrijven van Nuon naar Energiebedrijf.com. Het begon al direct met het moeten betalen van een te hoog voorschot elke maand. Na lang en veel bellen/e mailen werd de jaar afrekening opgemaakt na 1 1/2 jaar[aug 2004], toegezonden begin november en daaruit blijkt dat wij € 270 tegoed hebben. Dus wij betalen € 15 per maand teveel. Het maand bedrag is omlaag met € 2 en op die € 270 wachten wij na 2 maanden nog steeds. Weer gebeld en het antwoord was dat als het bedrag over 1 maand nog niet bij ons is bijgeschreven dan moeten wij maar weer contact opnemen met deze maatschappij. Wij hebben inmiddels onze automatische afschrijving laten blokkeren via de KPN want op de aan hen toegestuurde rode kaart reageerden ze ook niet. Dit riekt heel erg naar oplichting. Hebben nog meer mensen dergelijke ervaringen ?
Groeten: Reintje
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Energiebedrijf.com
Re: Energiebedrijf.com
Ik was zo kwaad toen ik dit opschreef en nu na even verder kijken zie ik dat nog zeer veel mensen dergelijke problemen hebben. Kan hier nou echt niemand wat aan doen en wie is er erg tevreden over zijn/haar maatschappij want ik wil per direct gaan overstappen.
Reintje
Reintje
Reintje,
Ik heb hetzelfde meegemakt met Evolta. Kreeg voorschotten te verwerken van bijna 1000 Euro per maand. Ben na 1,5 jaar nog met ze bezig via de geschillencommissie consumenten zaken.
Succes ermee.
Ik heb hetzelfde meegemakt met Evolta. Kreeg voorschotten te verwerken van bijna 1000 Euro per maand. Ben na 1,5 jaar nog met ze bezig via de geschillencommissie consumenten zaken.
Succes ermee.
Dit onderwerp bestaat al en is daarom gesloten.
TROS Radar internetredactie
TROS Radar internetredactie