Enorme prijsverhoging F1 TV kijkers
Enorme prijsverhoging F1 TV kijkers
Vandaag een verassende mail ontvangen F1 Tv dat de prijs van mijn abonnement verhoogd wordt met € 30,- per jaar. Dit vindt ik nogal wat daar het commentaar, dat geleverd wordt via commentatoren van Viaplay, erg belabberd is! Wat voor alternatief is er dan nog als je live wilt kijken naar F1 en niet een nog duurder abonnement wilt afnemen van Viaplay?
-
Re: Enorme prijsverhoging F1 TV kijkers
1. In een cafe gaan kijken
2. Naar het circuit gaan
2. Naar het circuit gaan
rwolters
vindt dit leuk
Naar hoeveel per jaar? Het vorige jaar heb ik ook al 94,99 betaald.
Aan die prijs doe je weinig, behalve misschien via het buitenland als je bijv vanuit Turkije betaald. Of dat nog gaat weet ik niet. Ik heb ooit zoiets via Reddit gelezen.
Verder via illegale IPTV. Daar hebben ze er veel voor opgepakt. Ik zou het niet doen
F1 streamt het zelf, dus zij beslissen.
De prijs is in Nederland zo hoog vanwege Max. Hier is veel te halen.
Een jaar kijken is nog altijd goedkoper dan naar een wedstrijd te gaan!
Aan die prijs doe je weinig, behalve misschien via het buitenland als je bijv vanuit Turkije betaald. Of dat nog gaat weet ik niet. Ik heb ooit zoiets via Reddit gelezen.
Verder via illegale IPTV. Daar hebben ze er veel voor opgepakt. Ik zou het niet doen
F1 streamt het zelf, dus zij beslissen.
De prijs is in Nederland zo hoog vanwege Max. Hier is veel te halen.
Een jaar kijken is nog altijd goedkoper dan naar een wedstrijd te gaan!
bupaul
vindt dit leuk
Een alternatief is er niet omdat Viaplay de F1 rechten voor Nederland heeft gekocht.
Wat wel mogelijk is is het abonnement met een ander delen omdat F1 TV op één inlogaccount zes gebruikers toestaat.
Voor wat het commentaar betreft is het wel minder spontaan dan ooit bij Ziggo maar toen was Max Verstappen nog de eeuwige tweede en de commentatoren zeker niet onpartijdig.
Alles draaide om Max Verstappen en wat de commentatoren van Viaplay doen is verslag van de race geven want er doen 20 coureurs aan de race mee die ook aandacht verdienen.
Wat wel mogelijk is is het abonnement met een ander delen omdat F1 TV op één inlogaccount zes gebruikers toestaat.
Voor wat het commentaar betreft is het wel minder spontaan dan ooit bij Ziggo maar toen was Max Verstappen nog de eeuwige tweede en de commentatoren zeker niet onpartijdig.
Alles draaide om Max Verstappen en wat de commentatoren van Viaplay doen is verslag van de race geven want er doen 20 coureurs aan de race mee die ook aandacht verdienen.
Je kunt altijd opzeggen als je het te duur vind
Thijs124
vindt dit leuk
Cherry picken is een goed alternatief. Bepaalde maanden zijn er veel races, neem dan een abonnementje voor een maandje. Andere maanden valt het erg tegen of is er de zomer stop. Die maanden laat je gewoon schieten.majuby80 schreef: ↑10 jan 2025 19:41Vandaag een verassende mail ontvangen F1 Tv dat de prijs van mijn abonnement verhoogd wordt met € 30,- per jaar. Dit vindt ik nogal wat daar het commentaar, dat geleverd wordt via commentatoren van Viaplay, erg belabberd is! Wat voor alternatief is er dan nog als je live wilt kijken naar F1 en niet een nog duurder abonnement wilt afnemen van Viaplay?
Vandaag ook die mail ontvangen en daar stond ook in dat als ik het abonnement wilde behouden 30 euro duurder zou worden.
Ik snap nu ook waarom want na een jaarabonnement wordt het abonnement maandelijks opzegbaar tenzij het abonnement met een jaar verlengt wordt.
Na inloggen krijg je de keuze het abonnement met een jaar te verlengen en is aanmerkelijk goedkoper dan het abonnement aan blijven houden want als je zelf geen actie onderneemt is er sprake van maandelijks opzegbaar abonnement.
Ik heb voor verlenging gekozen en betaal om en nabij 65 euro voor het nieuwe jaar abonnement.
Mijn nieuwe abonnement in tekst.
Abonnementsbedrag
€64.99
Volgende betaaldatum
17-02-2025
Even inloggen en het abonnement verlengen is voordeliger dan laten voor wat het is.
Ik snap nu ook waarom want na een jaarabonnement wordt het abonnement maandelijks opzegbaar tenzij het abonnement met een jaar verlengt wordt.
Na inloggen krijg je de keuze het abonnement met een jaar te verlengen en is aanmerkelijk goedkoper dan het abonnement aan blijven houden want als je zelf geen actie onderneemt is er sprake van maandelijks opzegbaar abonnement.
Ik heb voor verlenging gekozen en betaal om en nabij 65 euro voor het nieuwe jaar abonnement.
Mijn nieuwe abonnement in tekst.
Abonnementsbedrag
€64.99
Volgende betaaldatum
17-02-2025
Even inloggen en het abonnement verlengen is voordeliger dan laten voor wat het is.
Ik heb het vorig jaar ook al 94,99 betaald.
Dat staat er nu ook (nog).
Nieuwe abonnementen inplaats van verlengen alleen nog per maand.
Active
Subscription amount
€94.99
Next payment date
27-02-2025
Dat staat er nu ook (nog).
Nieuwe abonnementen inplaats van verlengen alleen nog per maand.
Active
Subscription amount
€94.99
Next payment date
27-02-2025
bupaul
vindt dit leuk
Ik kijk F1 gratis op youtube. Even een paar mogelijkheden proberen daar en er zit er eentje tussen die de hele wedstrijd uitzendt.
-
Ik hoor altijd van kennissen dat die verstappen weer ergens rondjes rijden op een of ander circuit heeft gewonnen. Deze (voor mij totaal oninteressante) informatie kost mij helemaal niets en ook geen moeite.
Dirkie
en juliomariner
vinden dit leuk
-
Persoonlijk snap ik ook niet wat er interessant is om te zien hoe een zwaar overbetaald knulletje in een belachelijk snel vreemd voertuig (bijna) elke keer weer wint.
Gelukkig zijn we allemaal verschillend. Ieder zijn eigen hobby. Iemand die hier een hekel aan heeft kan beter maar heel snel verder scrollen naar iets belangrijkers in zijn eigen leven. Ik sta wel midden in de nacht op om geen enkele training of bandentest te missen. Niki Lauda heb ik zelf ook nog zien rijden op de Nürburgring tijdens zijn ongeval. Vroeger vaker naar de F1 geweest, oa Nürburgring en Hockenheim. Dat kan ik niet meer. Nu gun ik het me op TV , tablet of telefoon ongeacht waar ik ben op dat moment. Een heel seizoen naar alle uitzendingen kijken is goedkoper dan een keer naar het circuit.
Dat je het niet snapt, heeft duidelijk alles te maken met het feit dat je blijkbaar niet kijkt. Want het is alles behalve wat jij denkt wat het is.juliomariner schreef: ↑11 jan 2025 17:59Persoonlijk snap ik ook niet wat er interessant is om te zien hoe een zwaar overbetaald knulletje in een belachelijk snel vreemd voertuig (bijna) elke keer weer wint.
bupaul
vindt dit leuk
-
Doe aub geen poging het mij uit te leggen.
J. Deltoer
vindt dit leuk
Dat zou paarlen voor de wijnen zijn.
Bereidt je maar vast voor dat nog veel meer programma's alleen nog maar op een dure manier beschikbaar komen. We hebben immers met z'n allen gekozen om de publieke.omroep flink aan te pakken dus dure zaken zoals sport zullen naar abonnementdvormen gaan. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de KNVB alvast aan het praten is met Viaplat e.d.
Dorfje
vindt dit leuk
Haha maak je geen zorgen hoor
-
Mooi. Geen belastinggeld naar voetbal. En dat zeg ik als voetballiefhebber. En nu nog alle onzinbaantjes bij de npo wegsaneren, de een pot nat woke omroepen opheffen want dat kost toch alleen maar geld voor dezelfde d66 indoctrinatie, en de nos opheffen want enige objectiviteit daar is ver te zoeken.rwolters schreef: ↑11 jan 2025 23:29Bereidt je maar vast voor dat nog veel meer programma's alleen nog maar op een dure manier beschikbaar komen. We hebben immers met z'n allen gekozen om de publieke.omroep flink aan te pakken dus dure zaken zoals sport zullen naar abonnementdvormen gaan. Ik kan me voorstellen dat bijvoorbeeld de KNVB alvast aan het praten is met Viaplat e.d.
-
Nou nou... de NOS levert tenminste nog informatie zonder enige betaalmuur of reclamehindernis, hoor. Dat kun je van het onvolprezen RTL niet zeggen. Geen cookies, geen info bij bepaalde items, en geen 'live' verslagen.
Bij beiden kun je trouwens gratis de uitslag van Max lezen. Inclusief achtergrond en dergelijke.
Bij beiden kun je trouwens gratis de uitslag van Max lezen. Inclusief achtergrond en dergelijke.
Off topic, ik snap voetbal dan weer niet 20 spelers die achter een bal aan rennen en zodra ze de bal hebben schoppen ze de bal weer weg.
Als een club verliest worden de fans boos en met wat pech vind een kleine groep fans het noodzakelijk om te gaan rellen.
On topic, de publieke omroepen kunnen de enorme bedragen voor de tv rechten niet meer opbrengen en dat maakt dat commerciële partijen na het kopen van de rechten veel sporten achter een betaalmuur laten verdwijnen.
De NOS mag wel een korte samenvatting uitzenden maar meer ook niet.
Het gaat om het grote geld dat de overkoepelende sportorganisaties aan de verkoop van de tv rechten verdienen, de kijkers worden er de dupe van maar ach die zoeken het maar lekker zelf uit.
Als een club verliest worden de fans boos en met wat pech vind een kleine groep fans het noodzakelijk om te gaan rellen.
On topic, de publieke omroepen kunnen de enorme bedragen voor de tv rechten niet meer opbrengen en dat maakt dat commerciële partijen na het kopen van de rechten veel sporten achter een betaalmuur laten verdwijnen.
De NOS mag wel een korte samenvatting uitzenden maar meer ook niet.
Het gaat om het grote geld dat de overkoepelende sportorganisaties aan de verkoop van de tv rechten verdienen, de kijkers worden er de dupe van maar ach die zoeken het maar lekker zelf uit.