Deze website ziet er erg gelikt uit, lijkt meer op een echte webshop dan menig andere site.
Helaas wat ze sturen voldoet totaal niet aan de verwachtingen die gewekt worden, het is goedkope troep uit china, wat je op Ali en Ebay voor een paar euro koopt. Kwaliteit en maatvoering zijn niet goed.
Retourbeleid is volgens de site erg goed maar niets daarvan.
Ik weet het, ik ben dom dat ik niet verder gekeken heb dan mijn neus lang is, maar dit is typisch een site waar je met beide voeten in traptl
Erikson-fashion stuurt troep
-
Re: Erikson-fashion stuurt troep
Inderdaad een gelikte site. Een mobielnummer, 7 dagen in de week open, 8 werkdagen levertijd (bijna 2 weken dus) en een retour moet je aanvragen. Bij voorbaat al te zien dan het een malafide dropshipper is.
J. Deltoer
, Nevyn
, juliomariner
, cherokee
en thecure
vinden dit leuk
-
van buiten hoei en van binnen foei, op de eerste blik lijkt het een gelikte site inderdaad echter als je naar een paar basic dingen zoekt (zie reactie van NeoDutchio) zie je inderdaad dat het een dropshipper is.
Een mobiel nummer is niet per se negatief. Qua bereikbaarheid een stuk handiger. Ik werk bij een redelijk bekende multinational en wij hebben ook alleen maar mobiele nummers. En als je naar een "vast" nummer wilt bellen is dat het nummer van het hoofdkantoor in het buitenland.NeoDutchio schreef: ↑17 jan 2025 13:44Inderdaad een gelikte site. Een mobielnummer, 7 dagen in de week open, 8 werkdagen levertijd (bijna 2 weken dus) en een retour moet je aanvragen. Bij voorbaat al te zien dan het een malafide dropshipper is.
En de overige gegevens van Erikson-fashion die van belang staan, staan ook op de site zoals het hoort. En het bedrijf zit niet in een woonhuis. Dus wat dat betreft geen red flags.
Het is een dropshipper die ongeveer de dubbele prijs rekent tov AliExpress. Het voordeel van AliExpress is niet alleen de prijs maar ook de zekerheid dat er in ongeveer 2 weken geleverd wordt en er een betrouwbaar retouradres in Schiedam is. Een bedrijfsverzamelgebouw gebruiken als postadres gebeurt wel vaker.
-
Kortom, het is dus een bonafide legale dropshipper.
-
Welke grote online kledingwinkel heeft enkel een mobiel nummer? Welke online kledingwinkel lukt het om het hele aanbod kwijt te kunnen in een unit? Welke normale online kledingwinkel heeft een levertijd van bijna 2 weken? Welke normale online kledingwinkel kan alles verzorgen zonder personeel? Dus inkoop, verkoop, marketing, enz, allemaal alleen?rwolters schreef: ↑18 jan 2025 12:55Een mobiel nummer is niet per se negatief. Qua bereikbaarheid een stuk handiger. Ik werk bij een redelijk bekende multinational en wij hebben ook alleen maar mobiele nummers. En als je naar een "vast" nummer wilt bellen is dat het nummer van het hoofdkantoor in het buitenland.NeoDutchio schreef: ↑17 jan 2025 13:44Inderdaad een gelikte site. Een mobielnummer, 7 dagen in de week open, 8 werkdagen levertijd (bijna 2 weken dus) en een retour moet je aanvragen. Bij voorbaat al te zien dan het een malafide dropshipper is.
En de overige gegevens van Erikson-fashion die van belang staan, staan ook op de site zoals het hoort. En het bedrijf zit niet in een woonhuis. Dus wat dat betreft geen red flags.
Genoeg red flags, maar je moet het wel willen zien.
thecure
vindt dit leuk