LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen bezorging kerstkaarten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
karr-2

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

Vergeef me, maar met alle recente voorbeelden van de marktwerking heb ik er niet al teveel vertrouwen meer in. Prijzen omlaag enzo dat zeiden ze van de energie en de verzekeringsmarkt ook volgens mij.

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Kijk, als je belangrijke brieven e.d. hebt verstuurd en je komt er achter dat het 10 dagen heeft geduurd eer ze zijn aangekomen...tja, dan zou ik ook kwaad zijn (hoewel, je weet dat het met deze dagen altijd wat langer duurt). Maar kom op toch, het gaat om kerstkaarten...Als ik me hier al druk om moet maken :shock:

JH

Ongelezen bericht door JH »

Wat een gemekker over kerstkaarten die via de post worden verstuurd. TPG-Post moet gewoon eens wat betere service geven door de reguliere post op tijd en volgens de juiste adressering te bezorgen op het juiste adres. Dit kan door accurate en gemotiveerde postbestellers te benoemen in plaats van goedkope werkstudentjes en scholiertjes de dagelijkse post te laten bezorgen.

Overigens is er een goede oplossing voor het versturen van de kerst- en nieuwjaarswens. Doe dit via e-mail en voor de bejaarde familie, neem de moeite en ga eens op bezoek die ene keer in het jaar.

ronald g

Ongelezen bericht door ronald g »

Misschien dat de voordelige december zegels er iets mee van doen hebben? Ik had op mijn kaarten gewone zegels geplakt en die waren met een dag aangekomen.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Kijk, als je belangrijke brieven e.d. hebt verstuurd en je komt er achter dat het 10 dagen heeft geduurd eer ze zijn aangekomen...tja, dan zou ik ook kwaad zijn
Nou, die post was ook niet binnen drie dagen bezorgd hoor!
Misschien dat de voordelige december zegels er iets mee van doen hebben?
Nee, want:
1. met decemberzegels: niet binnen 3 dagen bezorgd
2. met gewone zegels: ook niet binnen 3 dagen bezorgd

ronald g

Misschien dat het met de regio van doen heeft?

karr-2

Ongelezen bericht door karr-2 »

n plaats van goedkope werkstudentjes en scholiertjes de dagelijkse post te laten bezorgen.
Ik heb in mijn studententijd toch ook aardig wat post bezorgd hoor, geloof me zonder die hulp kunnen ze niet eens normaal draaien. Wie wil er tegenwoordig nog postbode worden en door weer en wind naar buiten de straat op?

Rasje34

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Nou Karr, weet je dat ik dat inderdaad heel graag wilde? Er schijnt nog een postbode in de Biesbosch te varen met zo'n ienie minie bootje. Ik had graag willen ruilen, maar ik heb (nog ) een goedbetaalde baan en fijne werktijden en dat lever je niet zomaar in. Maar anders... :wink:

ronald g

Zetten we karr2 in als postbode op de titanic als hij die kan vinden en dat zal niet lukken, kan hij het ook nog op de bereboot proberen.

zonnetje2

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

He, even wat anders,
Als TGP-Post geen gebruik maakt van de door jullie zogenoemde "goedkope werkstudentjes en scholiertjes", (die op deze manier kennelijk toch een voor hun toereikend extraatje verdienen...!)

Sorry hoor, ik heb niets met TGP, maar realiseer je wel even dat TGP zo ongeveer de enige is die na de invoering van de Euro het tarief niet verdubbeld heeft en we momenteel nogsteeds nauwelijks meer betalen voor de postbezorging, dan in 2002!

Captain Pervert

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

TPG zal dan ook met de prijzen omlaag moeten en betere service leveren

Och och wat is het toch allemaal duur tegenwoordig, privatiseren is zaligmakend, zie de NS... Jaja. Ik heb bij het kopen van een postzegel nou nog nooit het idee gehad dat dat duur is. Zelfs pakketjes aangetekend naar België versturen kost minder dan een tientje.

Gesloten