LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaringen bezorging kerstkaarten

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
de
Berichten: 49
Lid geworden op: 15 sep 2005 08:34

ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door de »

Ik hoor veel slechte reacties over de bezorging van de kerstkaarten door TPG post.

Wat zijn de ervaringen hier?

Rasje34
Berichten: 614
Lid geworden op: 05 dec 2005 19:28

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Rasje34 »

Mijn kerstkaarten hebben er een precies een week over gedaan om aan te komen...Gisteren heeft ierdereen ze ontvangen. Ik dacht dat het 3 dagen zou duren, maar dat is dus niet het geval. Maar evengoed lig ik er niet wakker van, hoor :wink:

cornelia88
Berichten: 105
Lid geworden op: 07 jun 2005 23:02

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door cornelia88 »

Mijn kerstkaarten zijn op de 13e gepost en de 20e bij de mensen op de deurmat gevallen :)

Angelic
Berichten: 140
Lid geworden op: 18 aug 2005 08:10

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Angelic »

Hoorde inderdaad op de radio vanochtend dat de TPG heeft toegegeven errug laat te zijn met het bezorgen van kaarten dit jaar.
Als reden gaven ze op druk te zijn geweest met de offertes van zorgverzekeringen...

:?

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

tpg heeft het druk gehad hebben zelfs extra krachten erbij gehaald om de vracht aan te kunnen, logisch dat het wat langer duurd...onzinnige forum...zeker niets te doen? ga dan breien of achter de geraniums zitten maar loop niet over zoiets onzinnigs te zanikken..... :oops:

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Adne »

Ik heb jouw kaart nog niet ontvangen Cornelia :lol:

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

is via de postduif verzonden voor het volgend kerstfeest krijg je hem wel... :roll:

Adne
Berichten: 133
Lid geworden op: 07 aug 2005 14:08

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Adne »

Oh bedankt ik was al bang dat deze via Versatel zou komen 8)

boos_versatel_klantje
Berichten: 56
Lid geworden op: 01 nov 2005 15:11

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door boos_versatel_klantje »

nee dan duurt het nog minimaal een decennium...hihii :twisted:

LeeGer
Berichten: 138
Lid geworden op: 15 aug 2005 00:37

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door LeeGer »

Tsja, als je bekijkt hoeveel extra post er deze tijd is met zorgtoeslagen, huurtoeslagen, zorgverzekeringsoffertes en dan ook nog miljoenen kerstkaarten kan ik me voorstellen dat de kerstkaarten er wat langer over doen, die zijn immers wel leuk maar niet van levensbelang. En er zal ook weleens wat mis gaan, of een kaartje dat niet aankomt. Maar om daar nu meteen Tros Radar voor in te schakelen?

karr-2
Berichten: 1996
Lid geworden op: 10 apr 2005 15:30

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door karr-2 »

de gemiddelde kerstkaart doet er een dag of 3 a 4 over was vanavond op het nieuws. Dat lijkt me toch een acceptabele termijn, gezien de enorme hoeveelheden post die in december verzonden worden.

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door SJZ »

Ja, en waarom krijg ik dan vandaag een kerstkaar die vorige week maandag (9 dagen geleden) gepost is?

Ook veel zakelijke post is na 3 dagen echt niet aangekomen.

woman4life
Berichten: 319
Lid geworden op: 08 mar 2004 12:23

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door woman4life »

ja maar je kan het weten dat het langer duurt deze dagen
ik kreeg vandaag ook nog een aantal kaarten ineens

Captain Pervert
Berichten: 1282
Lid geworden op: 20 jul 2005 00:52

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Captain Pervert »

Alles mooi op tijd aangekomen.


En wat dan nog, iedereen weet dat je die zooi wat eerder op de bus moet doen en dat het niet binnen 1 dag aankomt. Die kennis is net zo algemeen bekend als dat water nat is. Houd daar rekening mee en ga niet klagen...

SJZ
Berichten: 4103
Lid geworden op: 09 aug 2003 21:03

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door SJZ »

Dan nog vind ik 9 dagen wel erg lang.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Ik heb gemiddeld 8 dagen gewacht op kerstkaarten, ervan uitgaande dat je moet afgaan op de poststempel, voor zover die te lezen is.

Dat de TPG het argument gebruikt dat de ziektekostenverzekeraars zoveel post in december te verzenden hadden: tja, daar had de TPG dus op moeten inspelen. Als professioneel bedrijf weet je dat dat extra werk met zich meebrengt.

Een kerstkaart hoeft voor mij echt niet de volgende dag te arriveren, maar 8 dagen of nog langer, dat vind ik ook niet kunnen.

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

Tja, het was dit jaar niet echt goed te volgen, (in tegenstelling tot vorig jaar, max. 3 dagen), wanneer jouw, of de kerstkaarten van familie of vrienden, bezorgd werden.
Soms al na 2 a 3 dagen, soms pas na een week of langer..
Maar ach dat dit een feit was werd al spoedig duidelijk, vond het achteraf eigenlijk wel leuk niet alles ineens in de bus, iedere dag weer de postbode die naar je brievenbus loopt en er kaarten in "dropt", leuk toch, elke dag post..!!
Misschien niet zoals verwacht, maar "so what, who cares", wat is de schade...??
Hooguit alsnog iemand een kaart sturen die je vergeten bent, wordt dan moeilijker...!! :lol:
Laatst gewijzigd door zonnetje2 op 28 dec 2005 22:30, 1 keer totaal gewijzigd.

bodejosm43
Berichten: 3040
Lid geworden op: 03 dec 2003 23:26

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door bodejosm43 »

Hooguit alsnog iemand een kaart sturen die je vergeten bent, wordt dan moeilijker...!!
ik maak ruim vantevoren een lijst en die vul ik dan geleidelijk aan met mensen die me later invallen. En dan is de lijst toch behoorlijk actueel tegen de tijd dat ik ze echt ga schrijven.

Lijst van vorig jaar actueel houden, wil ook wel helpen, en zo is de kans dat je echt iemand vergeet, erg klein.

Nee, ik ben geen boekhouder, hoor..............

zonnetje2
Berichten: 253
Lid geworden op: 20 apr 2005 00:08

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door zonnetje2 »

bodejosm43
:wink: Houd zelfs bij wat voor soort kaart ik vorig jaar gestuurd heb aan mijn vrienden/familie/kennissen, vanuit "het overschot", kan het voor mijn gevoel niet maken iemand dezelfde kaart als het jaar ervoor te sturen.
Ben ook geen boekhouder...!! Misschien wb. de financien zou het nog niet zo slecht zijn...! Maar "to the point" daar gaat het hier niet over. Dus terug naar de kerstkaarten!

Brabander
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 jul 2004 23:17

Re: ervaringen bezorging kerstkaarten

Ongelezen bericht door Brabander »

Volgend jaar wordt de Postmarkt vrij gegeven.

TPG krijgt er sterke concurrenten bij zoals Sandd en Select Mail.

Deze zijn snel en goedkoper.

TPG zal dan ook met de prijzen omlaag moeten en betere service leveren.

Gesloten