LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] F&L publishing stopt met computertijdschrift

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
lcm.dolle
Berichten: 20
Lid geworden op: 02 mar 2007 19:41

F&L publishing stopt met computertijdschrift

Ongelezen bericht door lcm.dolle »

Al jarenlang ben ik geabonneerd op het computer-tijdschrift Chip. In mei 2016 zit bij de toezending een brief, dat dit het laatste nummer is ! Ook wordt vermeld, dat je abonnement wordt overgezet naar een ander tijdschrift, dat eveneens door de F&L Publishing group wordt uitgebracht. Geen woord over de financiële gevolgen hiervan ( het aangeboden tijdschrift blijkt duurder te zijn, maar niets hierover in de brief ). Indien men vragen heeft moet men maar contact opnemen.
Naar aanleiding van deze klantonvriendelijke brief, heb ik een email gestuurd, dat ik niet akkoord ga met hun 'aanbieding' vanwege de klant onvriendelijke brief om midden in een abonnementsjaar te stoppen. Aangezien zij in gebreke blijven wil ik dan ook per omgaande het resterende abonnementsgeld teruggestort krijgen.
Na 3 dagen een excuus mailtje met de belofte om het geld terug te storten.
Drie weken hierna is er nog steeds niets terug gestort en op mijn volgende email is na 8 dagen nog niet gereageerd.
Zijn er wellicht nog andere abonnementslezers van Chip, die ook een dergelijke ervaring hebben ?

newmikey
Berichten: 4571
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: F&L publishing stopt met computertijdschrift

Ongelezen bericht door newmikey »

Nee. Ik had zelf twee abo's op tijschriften van deze uitgeverij waarvan één is gestopt en ik heb redelijk stel het omgerekende deel van het betaalde geld retour gestort gekregen.

Gesloten