| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Facebook account geblokkeerd
-
liefdeisdeweg
Facebook account geblokkeerd
Momenteel krijg ik deze melding:
You Can't Log In Right Now
Bedankt voor het sturen van je foto. We sturen je binnen 72 uur een e-mail als de foto aan onze vereisten voldoet.
Momenteel is je account als veiligheidsmaatregel uitgeschakeld.
Ik moest van Facebook een profielfoto opsturen. Dat heb ik gedaan via mijn mobiel. De 72 uur zijn inmiddels verstreken. Bij de eerste pagina zie je geen mogelijkheid om contact op te nemen met Facebook voor vragen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Bedankt voor het sturen van je foto. We sturen je binnen 72 uur een e-mail als de foto aan onze vereisten voldoet.
Ik moest van Facebook een profielfoto opsturen. Dat heb ik gedaan via mijn mobiel. De 72 uur zijn inmiddels verstreken. Bij de eerste pagina zie je geen mogelijkheid om contact op te nemen met Facebook voor vragen. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
Re: Facebook account geblokkeerd
liefdeisdeweg schreef:Momenteel krijg ik deze melding:
Een profielfoto ?
Gelukkig heb ik geen gezichtsboek. Verplichten ze dat, en hoe controleren ze dat jij het bent op de foto.
Denk dat je een beetje genept wordt !
Ze zullen wel je ID-kaart bedoelen, niet je profielfoto. Volgens mij vragen ze dit als ze vermoeden dat je een nepprofiel gebruikt.
Nog meer redenen om Facebook gewoon niet te gebruiken. De laatste keer dat ik met iemand mee aan het kijken was, zag ik alleen maar meme's, internetfilmpjes en reclame voorbij komen. En ook veel politiek onzin van Nederland mijn vaderland of zo. Man, wat zou ik teleurgesteld zijn in vrienden en familie als ik ze die onzin zou zien delen. Maar iets missen doe ik niet, want de persoonlijke verhalen en foto's van mensen zijn er toch niet meer.
Nog meer redenen om Facebook gewoon niet te gebruiken. De laatste keer dat ik met iemand mee aan het kijken was, zag ik alleen maar meme's, internetfilmpjes en reclame voorbij komen. En ook veel politiek onzin van Nederland mijn vaderland of zo. Man, wat zou ik teleurgesteld zijn in vrienden en familie als ik ze die onzin zou zien delen. Maar iets missen doe ik niet, want de persoonlijke verhalen en foto's van mensen zijn er toch niet meer.
Wat een uit nu proporties getrokken verhaal. Het zegt vooral iets over deze Facebookgebruiker, niet over Facebook...Jetsertje schreef: Nog meer redenen om Facebook gewoon niet te gebruiken. De laatste keer dat ik met iemand mee aan het kijken was, zag ik alleen maar meme's, internetfilmpjes en reclame voorbij komen. En ook veel politiek onzin van Nederland mijn vaderland of zo. Man, wat zou ik teleurgesteld zijn in vrienden en familie als ik ze die onzin zou zien delen. Maar iets missen doe ik niet, want de persoonlijke verhalen en foto's van mensen zijn er toch niet meer.
Die zaken komen langs omdat de gebruiker bepaalde groepen volgt. Ik zie eigenlijk niets van Nederland mijn vaderland, gelukkig, racistische onzin (mijn mening). Dus zoals moneyman al aangeeft, het zegt meer over de persoon waar je met mee hebt gekeken dan over het platform Facebook.Jetsertje schreef:De laatste keer dat ik met iemand mee aan het kijken was, zag ik alleen maar meme's, internetfilmpjes en reclame voorbij komen. En ook veel politiek onzin van Nederland mijn vaderland of zo.
maar goed, het zal waarschijnlijk bedoeld zijn tegen nep-profielen. En ja, als ze niet meewerken? Dat is, hoe l*llig ook, uw probleem. Het betreft een gratis dienst, niemand zal u verplichten om dit te gebruiken, het betreft geen primaire levensbehoefte en ook nog eens een Amerikaanse onderneming. Dus ja, als ze niet meewerken, is het pech.
-
witte angora
Als je er definitief niet meer op komt: ander account openen, maar dan correct.liefdeisdeweg schreef:Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?
-
stofzuigertje
Als ik een mail adres maak en daarna een gelijke Fake Boek aanvraag?
Ja, als Cor Rupteling
Zo vraag je eerst g mail of zo en dan Fake Boek en als die gelijk zijn,
ook Nico & Tine Tabak komen moeiteloos erdoor.
Ja als je mail en gevraagde naam teveel afwijken of er met die voor en/of achternaam vaak gefraudeerd word/werd mogen ze dit doen.
Joepie van het Hek zullen ze ook verdacht vinden, en mag het om misbruik te voorkomen maar omdat de grote massa gewoon zonder controle erdoor komt is het niet eerlijk, iedereen of niemand.....
Maar ik weet hoe makkelijk het is mijn eigen ID kaart met Photo Shop te bewerken.
Ja, als Cor Rupteling
Zo vraag je eerst g mail of zo en dan Fake Boek en als die gelijk zijn,
ook Nico & Tine Tabak komen moeiteloos erdoor.
Ja als je mail en gevraagde naam teveel afwijken of er met die voor en/of achternaam vaak gefraudeerd word/werd mogen ze dit doen.
Joepie van het Hek zullen ze ook verdacht vinden, en mag het om misbruik te voorkomen maar omdat de grote massa gewoon zonder controle erdoor komt is het niet eerlijk, iedereen of niemand.....
Maar ik weet hoe makkelijk het is mijn eigen ID kaart met Photo Shop te bewerken.
-
liefdeisdeweg
Iemand had mijn account gehackt. Ik kreeg de vraag of ik op een locatie ergens had ingelogd. Vervolgens werd mij deze vraag gesteld. Vervolgens heb ik de foto toegestuurd maar de 72 uur zijn allang voorbij. Hoe kan ik Facebook contacteren om hierover vragen te stellen?
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
liefdeisdeweg
Facebook werkt weer na maanden. Kan gewoon weer inloggen.