| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Festivaltickets ivm corona gecanceld, maar geen geld retour?
Festivaltickets ivm corona gecanceld, maar geen geld retour?
Wat kun je er aan doen wanneer als Festivaltickets gecanceld zijn en je geen geld retour krijgt?
Er was een terugboekaktie maart 2020 die heeft ons niet bereikt.
Ook geen mail of brief van het Ticketbureau.
Is het Ticketbureau niet verplicht om het geld terug te storten?
Die hebben al jou gegevens.
Festival gemailt. Reactie OJee dat de terugboekaktie U niet bereikt heeft. Daar kunnen we nu niets meer aan doen.
50 euro weg
. Kan dit zomaar? Mvg
Er was een terugboekaktie maart 2020 die heeft ons niet bereikt.
Ook geen mail of brief van het Ticketbureau.
Is het Ticketbureau niet verplicht om het geld terug te storten?
Die hebben al jou gegevens.
Festival gemailt. Reactie OJee dat de terugboekaktie U niet bereikt heeft. Daar kunnen we nu niets meer aan doen.
Laatst gewijzigd door Radar op 06 mar 2022 15:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Typfouten en duidelijkheid
Reden: Typfouten en duidelijkheid
-
DeZevendeHenk
Re: Festivaltickets ivm corona gecanceld, maar geen geld retour?
Een ding is zeker, als u zelf niets meer onderneemt is het antwoord ja.
Nevyn
vindt dit leuk
Wat kun je dan ondernemen. Wij hebben dit nog nooit aan de hand gehad. Mvg
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder. Hun kunnen je verder helpen.
Als de organisatie de festival heeft geannuleerd heb je recht op geld terug. Zie www.consumentenbond.nl/juridisch-advies ... t-afgelast. Eventueel kan je met www.juridischloket.nl contact opnemen voor advies.
Als de organisatie de festival heeft geannuleerd heb je recht op geld terug. Zie www.consumentenbond.nl/juridisch-advies ... t-afgelast. Eventueel kan je met www.juridischloket.nl contact opnemen voor advies.
Neem contact op met je rechtsbijstandverzekering of een deurwaarder. Hun kunnen je verder helpen.
Neem contact op met je creditcard maatschappij indien je met je creditcard betaald hebt en doe een beroep op aflevering garantie.
Neem contact op met je creditcard maatschappij indien je met je creditcard betaald hebt en doe een beroep op aflevering garantie.
Bedankt voor de tips. Mvg
-
PeterPeters1966
Weet je zeker dat je in de goede mailbox hebt gezocht? Ik had onlangs ook zoiets met een concert dat in 2020 was uitgesteld en ik geen updates meer had gehad. Tot ik me opeens herinnerde dat mijn dochter de tickets had besteld, en dat ik haar had terugbetaald... Zij had dus wel de mail gehad, maar er niets mee gedaan.