Ja, of mij natuurlijk.Nou dan noem ik ze toch.
Nu las ik net even zo het een en ander door en zag, dat ons nummertje ook op vakantie is. Toeval? Ik ben in ieder geval terug.
Verder wens ik jullie natuurlijk ook nog even hele fijne kerst toe.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Ja, of mij natuurlijk.Nou dan noem ik ze toch.
Hier sluit ik me bij aan, ik heb op het draadje beginnen met mlm kritiek geuit over de opgelegde censuur, meerdere kritische berichten van mijn hand zijn verwijderd, men kan duidelijk niet tegen kritiek.joopataa
Geplaatst op 20 Dec 2006 22:47 door joopataa
--------------------------------------------------------------------------------
Het is heel triest gesteld met de moderators van dit forum. Eigenlijk kan je het geen modereren noemen. Er verdwijnen gewoon berichten die de tros en consorten niet naar de mond praten of op een andere wijze niet bevallen. De mond van van kritiek op anderen en er zelf niet tegenkunnen.
idem, gelukkig hebben ''onze'' stukjes wel tot gevolg gehad dat een figuur als M v Mooter is verdwenen van dit forum.Slecht en het begint op censuur te lijken. Ik kijk er niet gek van op als ook dit topic ineens verdwijnt.
jor
Mee eens, ik denk alleen dat we daarop (helaas) kunnen wachten tot we een ons wegen.Zou een idee zijn wanneer de Tros-redactie tekst en uitleg geeft over de wijze waarop ze hun site beheren.
Jouw oordeel, toch?Duidelijk is dat de moderatoren direct ingrijpen als er in de postings de namen/woorden TROS, RADAR of OPGELICHT voorkomen.