LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] foto's bestellen online

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
dorpsmeisje

foto's bestellen online

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Ik liet mijn foto's wel eens afdrukken via t for telecom, waar ik meestal wel tevreden mee was, maar ik krijg de laatste tijd ook veel reclamemails van o.a. webprint en andere aanbieders. Wie heeft er ervaring met online aanbieders die je digitale foto's (van mobieltje en simpele camera) afdrukken? Alles is welkom, slechte en goede ervaringen.

tennis

Re: foto's bestellen online

Ongelezen bericht door tennis »

dorpsmeisje schreef:Ik liet mijn foto's wel eens afdrukken via t for telecom, waar ik meestal wel tevreden mee was, maar ik krijg de laatste tijd ook veel reclamemails van o.a. webprint en andere aanbieders. Wie heeft er ervaring met online aanbieders die je digitale foto's (van mobieltje en simpele camera) afdrukken? Alles is welkom, slechte en goede ervaringen.
Kijk eens op de website van:
Kruidvat
Hema
Media Markt
daar kan je de foto's met een speciale software oploade3n,en dan in de filiaal afhalen.
Ik gebruik de laatste tijd Kruidvat, omdat deze op het ogenblik de goedkoopste zijn.
suc6

dorpsmeisje

Ongelezen bericht door dorpsmeisje »

Dat lijkt me inderdaad ook makkelijk. Is de kwaliteit hiervan ook mooi?

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Zelf tevreden met Aldi, maar vele winkels blijken na bestellen dezelfde afdruk centrale te hebben, dus wel prijs maar nauwelijks kwaliteit verschil.

Verder is vooraf bewerken van foute kleuren mogelijk dus kijk goed zonder zonlicht op de laptop of de kleuren goed zijn.

Naast losse foto's zijn foto boeken ook makkelijk, tekst erbij en je hebt een vakantie boek alles klant en klaar thuis.
Ook is uitvergroten of verkleinen mogelijk en na enige oefening krijg je een goed boek wat makkelijker en nauwelijks duurder dan zelf plakken.

Gesloten