LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Full Media Service
Full Media Service
Wie heeft ervaringen met Full media Service uit Maastricht? Mijn moeder krijgt ongevraagd spullen toegestuurd van Full Mdeia service. Ook wordt er automatisch bedragen van haar girorekening afgeschreven zonder dat zij daartoe een machtiging heeft afgegeven. Na het opvragen van het getekende contract blijkt dat er een vreemd telefoonnummer opstaat en een vreemde handtekening. Verder staat haar volledige naam en gironummer op het contract. Nu wordt ze bestookt met acceptgirokaarten met een fikse verhoging, met het verzoek om deze te betalen. Wie heeft hier meer ervaring mee?
Re: Full Media Service
Bij de bank blokkeren!
Spullen die ongevraagd zijn gestuurd, mag je gewoon houden.
Maar als je bij de bank het laat blokkeren en eventueel terug laten storten.
Je hebt het contract, dus bij de bank kan je aantonen dat het om dubieuze praktijken gaat en dan kunnen ze alles terugboeken.
Spullen die ongevraagd zijn gestuurd, mag je gewoon houden.
Maar als je bij de bank het laat blokkeren en eventueel terug laten storten.
Je hebt het contract, dus bij de bank kan je aantonen dat het om dubieuze praktijken gaat en dan kunnen ze alles terugboeken.
Ik heb voor hun 3 jaar gewerkt. eerst leerden we een studentenverhaal uit ons hoofd om simpathy te kweken bij mensen.
Bij een bepaald aantal orders in de week kregen we extra bonussen.
Als we dan eind van de week het aantal orders net niet haalden vulden we spookadressen in. Dat waren adressen waar we gelopen hadden, en vooral bij mensen die, in onze ogen, niet vriendelijk tegen ons waren.
Zo verkregen we wel die extra bonus aan het eind van de week.
Dit was geen beleid van het bedrijf, wel de smoesjes aan de deur.
Bij een bepaald aantal orders in de week kregen we extra bonussen.
Als we dan eind van de week het aantal orders net niet haalden vulden we spookadressen in. Dat waren adressen waar we gelopen hadden, en vooral bij mensen die, in onze ogen, niet vriendelijk tegen ons waren.
Zo verkregen we wel die extra bonus aan het eind van de week.
Dit was geen beleid van het bedrijf, wel de smoesjes aan de deur.
Mijn oma kreeg een brief met een acceptgiro van 23 euro en in die brief stond dat zij een abbonement had genomen op hart voor dieren en puzzel nl.Mijn oma heeft nergens een abbonement op genomen en ook heeft ze geen eerdere brieven van dit bedrijf ontvangen wat wel in de brief vermeld staat!Er wordt haar vriendelijk verzocht om binnen 10 dagen de rekening te betalen omdat het bedrijf al bepaalde kosten heeft gemaakt!Nu ben ik wel blij dat ze nog geen geld van haar rekening hebben gehaald maar het is te zot voor woorden dat dit bedrijf gewoon zijn gang kan blijven gaan!
Ik ben vanmiddag toevallig over de weg in Maastricht gereden, waar FMS volgens mijn laatste informatie zou moeten zitten. Het klopt: ze zitten er nog steeds.
Brusselseweg 704 (wijk 19) in Maastricht. Dat is de weg richting Lanaken Rekem, het adres bevindt zich, komende vanuit Maastricht, aan de rechterkant. Op het terrein bevindt zich ook een steenfabriek. Het pand van FMS bevindt zich op dat terrein links achteraan. Zwarte letters op een wit bordje. Het kan haast niet missen.
Brusselseweg 704 (wijk 19) in Maastricht. Dat is de weg richting Lanaken Rekem, het adres bevindt zich, komende vanuit Maastricht, aan de rechterkant. Op het terrein bevindt zich ook een steenfabriek. Het pand van FMS bevindt zich op dat terrein links achteraan. Zwarte letters op een wit bordje. Het kan haast niet missen.
Ik kreeg ongevraagd een acceptgiro van 154 euro in de bus van deze oplichtersbende. Nooit getekend, ook niet voor proefabonnementen of wat dan ook, ik heb zelfs nooit een colporteur gesproken. Er moet haast wel iemand iets van de brievenbus hebben overgeschreven of iets dergelijks.
Tegelijk met de acceptgiro werd er een bedrag van 21 euro van m'n rekening afgeschreven, ik laat het natuurlijk direct storneren.
Ook heb ik Vipmedia, de uitgever van Hart voor Dieren, gevraagd iets te doen, want ik kan me niet voorstellen dat een bonafide bedrijf met zulke oplichters geassocieerd wenst te worden.
Tegelijk met de acceptgiro werd er een bedrag van 21 euro van m'n rekening afgeschreven, ik laat het natuurlijk direct storneren.
Ook heb ik Vipmedia, de uitgever van Hart voor Dieren, gevraagd iets te doen, want ik kan me niet voorstellen dat een bonafide bedrijf met zulke oplichters geassocieerd wenst te worden.
We zijn dus al de nodige maanden verder en op dit moment liggen er 2 acceptgirootjes van € 240,45en €228,45 bij ons op de kast van incasso bureau I.P.B te Amsterdam! In december hebben we aangifte gedaan van oplichting en valsheid in geschrifte. Dit is doorgegeven aan Full Media Service te Maastricht, maar nee hoor, ze sturen je gewoon een incasso bureau op je dak! Vandaag een telefoontje gepleegd naar het incasso bureau. Daar wordt je dan afgeblafd op de manier van "je moeder moet zelf maar bellen, dit zijn onze procedures". Mijn moeder is 87 jaar dus die kan zulke telefoontjes niet plegen. Ik moest maar een mail of een brief sturen. Dat heb ik dus bij deze gedaan.
Ben nog op het politiebureau geweest en die adviseerde mij ook het mutatienummer van de aangifte in de brief te vermelden.
Wie heeft er nog suggesties?
Ben nog op het politiebureau geweest en die adviseerde mij ook het mutatienummer van de aangifte in de brief te vermelden.
Wie heeft er nog suggesties?
EEN ding begrijp ik niet , er zijn mensen die zeggen dat ze nooit iets getekend hebben , hoe komen ze dan aan jullie bankrekening? en milan ik begrijp even niet goed waarom jij aan zoiets meegewerkt hebt. want dit is toch pure oplichterij. en smoesjes aan de deur (waarom niet? ) je vraagt er toch om als je met zoiets aan de deur komt . en gasten blokkeer de machtiging bij de bank en als er iets af is geschreven meteen terugvorderen. laat de deurwaarders van dit malafide bedrijf maar komen , want als het echt ten onrechte is gegaan ,dan hebben ze voor de rechter geen poot om op te staan. zijn alleen maar extra kosten voor full media
b.olsen: ben jij nou zo naief, of doe je maar alsof?
Hoe iemand aan het bankrekeningnummer van een ander kan komen? Makkelijk: diefstal van bankafschriften uit iemands brievenbus, is helaas een veel voorkomend verschijnsel.
Dat is slechts 1 van de mogelijkheden.
Je KAN je banknummer voor een ander doeleind hebben vertrekt dat waar FMS het voor misbruikt, dat is mogelijkheid 2.
FMS is gewoon een louche bedrijf. En ze zitten nog steeds in Maastricht, einde Brusselsweg, op een groot terrein vlakbij de Belgische grens. Ik kan het weten, ik kom er wekelijks langs.
Hoe iemand aan het bankrekeningnummer van een ander kan komen? Makkelijk: diefstal van bankafschriften uit iemands brievenbus, is helaas een veel voorkomend verschijnsel.
Dat is slechts 1 van de mogelijkheden.
Je KAN je banknummer voor een ander doeleind hebben vertrekt dat waar FMS het voor misbruikt, dat is mogelijkheid 2.
FMS is gewoon een louche bedrijf. En ze zitten nog steeds in Maastricht, einde Brusselsweg, op een groot terrein vlakbij de Belgische grens. Ik kan het weten, ik kom er wekelijks langs.