Gooi een statement, hier op het forum en wedden dat je in no time een aantal mensen krijgt die het hier fundamenteel met je over oneens zijn... Da's het lot van een forum en de bedoeling van een discussie..rechts heeft voorrang dat is duidelijk, hoeven we niet over te discuseren, zijn duidelijke wetten voor gemaakt.
Het feit dat dus mensen het oneens zijn met je, is geen basis voor een conclusie !
Niet nodig om voor alle mogelijke uitingsvormen een nieuwe wet te introduceren.. Die heb je ook niet voor de krant, tijdschrift, prikbord in de supermarkt, radio, tv, etc.. etc.. etc..dat kan je dus duidelijk niet zeggen, over schending van privacy in al zijn facetten, op het internet.
noem mij anders maar eens, in welke wet het geregeld is, voor internet.
De RECHTER net zoals uiteindelijk bij de verkeerswet.. De politie kan je namelijk een sanctie opleggen, maar niet afdwingen.. Weiger je die te betalen, dan sta je uiteindelijk ALSNOG bij de rechter !en om het even wat moeilijker te maken, de handhaver, de contoleur, en wie er sanctie's uitdeelt.
Nee, dat begrijp ik dus niet en geloof ik ook absoluut niet inik hoop dat je zult begrijpen dat juist dat gat in de wet vraagt om een (lieftst )erkende instantie, die op eenvoudige wijze alle handelingen die nu nog uitgevoerd moeten worden, kan overnemen, en verspoedigen, van en voor slachtoffers.