1 jaar geleden hebben wij 2 kussens van M-line gekocht. De M-line energy pillow II wel te verstaan met wel 3 jaar garantie dat deze echt in vorm blijven, naar je hoofd vormen, terugveren naar oorspronkelijk model als je je hoofd eraf haalt. In het begin sliepen ze heerlijk! Maar helaas na 1 jaar zijn ze compleet versleten net zoals de goedkope kussens die we in het verleden kochten. Het is een vormloze zak met vulling geworden die je naar 1 kant kan schudden waardoor de andere kant totaal leeg is; geen veerkracht meer heeft en klachten geeft aan de nek en hoofdpijn oplevert. Niet meer te vergelijken met het kussen wat we kochten: deze was niet op te schudden, vormde zich naar je hoofd, bleef in model, was veerkrachtig en vormvast. Er zou 3 jaar garantie op zitten, maar helaas geeft M-line niet thuis! Het was slechts een mooie verkooptruc van Goossens en M-line. 85 euro per kussens... hadden we ze maar nooit gekocht! Slapeloze nachten omdat je niet meer weet hoe op die zak te moeten liggen, pijn in de nek en hoofdpijn als je 's morgens opstaat!
Eerst zijn wij teruggegaan naar Goossens waar de kussens vorig jaar zijn gekocht. Hier gaf men aan dat dit zeker niet de kwaliteit van M-line was. De kussens wilde men niet zien maar we moesten foto's nemen en mailen aan de klantenservice van Goossens. Na een tijdje zelf maar gebeld daar er nog geen reactie was (men zou binnen 5 werkdagen reageren) en ook telefonisch gaf men aan dat dit niet hoorde maar ze moesten met M-line overleggen wat te doen met de garantie. Na een half uur werd ik al teruggebeld en toen was het verhaal totaal anders: opeens was het heel normaal dat ze na 1 jaar niet meer naar je hoofd vormen en dat de kussens na het slapen niet meer terugveren naar oorspronkelijk model! Opschudden, opschudden en nog eens opschudden mevrouw zei dhr van Goossens aan de andere kant van de lijn al snauwend! Dus ik nogmaals verteld wat er in de beschrijving bij deze kussens staat en hoe deze ook in het begin waren, je kon die kussens niet eens opschudden: ze waren gewoon in een vaste vorm! Meerdere malen aangeboden om langs te komen met de kussens want hoe kun je nu de kwaliteit beoordelen a.d.v. 4 foto's?? Nee, ik hoefde de kussens niet te laten zien en omdat ik zo aandrong (dus zeurde) zou meneer wel een zakje vulling opsturen. Alsof het hier om een stel kussen van de grootgrutter gaat die je na een tijdje opvult omdat ze wat platter zijn geworden!! Diep triest deze service en heel erg teleurgesteld in de garantie van zo'n firma die zegt kwaliteit kussens en matrassen te verkopen!
Aangezien hiermee de kous af was aldus Goossens heb ik M-line zelf maar gemaild. Maar helaas natuurlijk geen enkele reactie... En die zak vulling? U raad het al: ook die is nooit ontvangen. We zijn nu ruim een maand verder en ik vraag me af wat ik nog kan doen om wel aanspraak te maken op de garantie? Ik ben eigenlijk niet van plan om het zomaar te laten zitten. Voor ons is 2 x 85 euro heel veel geld en vorig jaar was medegedeeld dat we echt meerdere jaren plezier zouden hebben van deze kussens. Ik heb letterlijk gevraagd: hoef ik dan niet weer na 1,5 jaar het kussen in de kliko gooien of op te gaan vullen omdat ze versleten zijn want anders kan ik beter weer naar de Leenbakker gaan voor een kussen van 20 euro? Nee mevrouw M-line verkoopt uitsluitend kwaliteit en u krijgt 3 jaar garantie dat dit kussen echt zo in model blijft. Ja ja, we horen het hem nog zeggen, verkopen ze vast heel veel spullen mee met zo'n verhaal.... Hopelijk weet iemand nog een mogelijkheid?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen garantie van M-line (kussens) en Goossens
Geen garantie van M-line (kussens) en Goossens
Laatst gewijzigd door Radar op 03 mei 2017 16:05, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Topictitel aangepast.
Reden: Topictitel aangepast.
Re: Geen garantie van M-line (kussens) en Goossens
M-line en kwaliteit gaan helaas niet samen, zo is onze ervaring helaas (met matrassen)
Maar Goosens is en blijft de verantwoordelijke partij. Is lid van het CBW. De geschillencommissie lijkt mij de aangeweze route. En anders nog eens terug gaan naar de winkel, met kussens, en wat "drukte" maken. Dat is nooit zo leuk als er andere klanten zijn: advies, blijf wel,altijd netjes en beleeft, daar bereik je ook bij nukkige bedrijven het meeste mee.
Maar Goosens is en blijft de verantwoordelijke partij. Is lid van het CBW. De geschillencommissie lijkt mij de aangeweze route. En anders nog eens terug gaan naar de winkel, met kussens, en wat "drukte" maken. Dat is nooit zo leuk als er andere klanten zijn: advies, blijf wel,altijd netjes en beleeft, daar bereik je ook bij nukkige bedrijven het meeste mee.
Re: Geen garantie van M-line (kussens) en Goossens
Tip: je kunt ook nieuwe kussens kopen. Je hoeft niet op die verrotte kussens te blijven slapen...estherg schreef:Slapeloze nachten omdat je niet meer weet hoe op die zak te moeten liggen, pijn in de nek en hoofdpijn als je 's morgens opstaat!