| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Geen kamers beschikbaar via Hotelkamerveiling.nl
-
Elfriede123
Geen kamers beschikbaar via Hotelkamerveiling.nl
Heeft iemand ervaring met hotelkamerveiling.nl? Ik heb al een tijdje geleden een veiling gewonnen voor Mercure hotel Amersfoort.
Ik dacht 2 weken geleden ik ga deze bon eens inwisselen. Maar helaas geen kamers beschikbaar. Niet alleen op bepaalde data maar gewoon helemaal geen kamers beschikbaar. Helemaal niets. Al 5 keer over gemaild met hun maar krijg steeds hetzelfde antwoord. We zijn er mee bezig en het ligt aan het hotel. Ik heb ze nog een voorstel gedaan om het betaalde bedrag om te zetten in een tegoed bij hun zodat ik ergens anders een hotel kan boeken waar wel kamers beschikbaar zijn maar daar wordt totaal niet op gereageerd. Voortaan boek ik wel rechtstreeks bij dit hotel maar ik zit nu met een bon en ik kan er geen gebruik van maken want er zijn GEEN kamers beschikbaar. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
Ik dacht 2 weken geleden ik ga deze bon eens inwisselen. Maar helaas geen kamers beschikbaar. Niet alleen op bepaalde data maar gewoon helemaal geen kamers beschikbaar. Helemaal niets. Al 5 keer over gemaild met hun maar krijg steeds hetzelfde antwoord. We zijn er mee bezig en het ligt aan het hotel. Ik heb ze nog een voorstel gedaan om het betaalde bedrag om te zetten in een tegoed bij hun zodat ik ergens anders een hotel kan boeken waar wel kamers beschikbaar zijn maar daar wordt totaal niet op gereageerd. Voortaan boek ik wel rechtstreeks bij dit hotel maar ik zit nu met een bon en ik kan er geen gebruik van maken want er zijn GEEN kamers beschikbaar. Heeft iemand hier ook ervaring mee?
-
NeoDutchio
Re: Geen kamers beschikbaar via Hotelkamerveiling.nl
Heel veel mensen hebben hier ervaring mee als de de verschillende fora leest. Men denkt namelijk dat je alles kan boeken met zo'n veiling. Deze veilingen worden gehouden om de bezettingsgraad op de rustige momenten in te vullen. Dat de veiling een tijdje terug geweest is en u in, in een drukkere periode, wil boeken, tja, dan zit het hotel al gewoon vol.
Rechtstreeks boeken is sowieso altijd slim. U betaald wellicht ietsjes meer, maar bent verzekerd dat er een kamer is op het moment dat u wilt.
Rechtstreeks boeken is sowieso altijd slim. U betaald wellicht ietsjes meer, maar bent verzekerd dat er een kamer is op het moment dat u wilt.
Re: Geen kamers beschikbaar via Hotelkamerveiling.nl
Het past wel in de kerstgedachte. "Voor hen was geen plaats in de herberg"