Een dag later belde ik om mijn abonnement te annuleren. Ik ontving hiervan een bevestiging per mail.
Na een poosje ontdekte ik dat het abonnementsgeld nog niet teruggestort was en hierover belde ik.
Mij werd verteld niet te weten hoe dat moest en bij de leidinggevende zou hierover worden geïnformeerd.
Even later belde de leidinggevende met de boodschap dat ze het geld niet terug betalen omdat ik via Ideal heb betaald...
Sindsdien ben ik aan het mailen en bellen om mijn geld terug te krijgen. Ik krijg geen reactie op mijn mails, noch is het geld teruggestort.
Wel kreeg ik, tot mijn stomme verbazing, opnieuw een bevestiging van een nieuw abonnement met acceptgiro en een nieuwe tv gids.
Hierover weer gebeld met de klantenservice en telefonisch afgesproken dat ik een bevestiging zou ontvangen per mail. Deze bevestiging natuurlijk niet ontvangen noch een reactie op mijn mail waarin ik er opnieuw om vroeg.
Het is en blijft doodstil bij Mikro gids. Ik weet nu niet of het tweede abonnement, dat door mij nooit is aangevraagd, waarom zou ik dat doen als ik er juist vanaf wil, is gestopt.
Een hoop onduidelijkheid die zeker door Mikro gids niet opgehelderd wordt. Wat een service
Ik overweeg juridische stappen. Wie kan mij adviseren?