LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GELUKSBODE!!!

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
allicia
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2004 08:32

GELUKSBODE!!!

Ongelezen bericht door allicia »

inmiddels had ik al miljonair kunnen zijn dankzij geluksbode heb deze week WEER post gehad van geluksbode en weer 60.000 euro gewonnen :D helaas... :( ik moest alleen even mijn bankrekening invullen en werd dan lid van het geluksbode boekje voor 17 euro per maand (ach geen geld toch) maar je kan nergens alleen je bankrekening nummer invullen om mijn prijs in ontvangst te nemen dus weer geen vakantie Hawai voor mij trap hier dus niet in want geld ontvangen dat is dus niet zo vul je bankrekening nummer niet in want dan halen ze abbonnementsgeld eraf en zit je er een jaar aanvast enne bellen ... doe geen moeite ze zijn de hele dag ingesprek!

groetjes allicia(de miljonair :roll: )

mr. no

Re: GELUKSBODE!!!

Ongelezen bericht door mr. no »

allicia, je bent zeker heel errug blond ? :lol:

Gast

Re: GELUKSBODE!!!

Ongelezen bericht door Gast »

of jij! want Al. scheen het door te hebben :wink:

jinx
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 sep 2005 12:41

Re: GELUKSBODE!!!

Ongelezen bericht door jinx »

Hallo, ben zelf ook lid geweest van de geluksbode, en na deze berichten wilde ik zelf ook opzeggen. Na alle berichten dacht ik dat het moeilijk zou worden om op te zeggen, maar tot mijn verbazing kreeg ik verbinding per telefoon 040-2302475 en werd het lidmaatschap gewoon stop gezet. Omdat ik de boel nog steeds niet vertrouwde na alles wat ik erover had gehoord en gelezen, heb ik dus meerdemalen mijn rekening gecontroleerd en tot nu toe is er nog steeds niets afgeschreven door de geluksbode. Hopend dat ik met dit telefoonnummer wat mensen kan helpen.

Marwaus
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 okt 2005 13:36

Re: GELUKSBODE!!!

Ongelezen bericht door Marwaus »

Maar jij bent dus lid geweest heb je dan ook het bedrag in ontvangst mogen nemen?? Of was jij niet 1 van de gelukkige die een leuk bedrag kan ontvangen doormiddel van je gegevens in te vullen??

Heb al twee keer prijs gehad zowel van de
"geluksbode"als van "Just4Love"

Pas op met deze CRIMINELEN/OPLICHTERS!!!! :twisted: :evil:

Gesloten