De overheid kort gemeenten het effect hiervan dat dit door de gemeenten verhaalt wordt op de burger. Ik noem dit verkapte belastingen op je bruto loon. De vraag is, waarom zou je OZB, waterschapsbelasting etc. niet op je belasting opgave mogen zetten tenslotte zijn deze belastingen t.b.v de overheid. Indien de regering op deze manier de koopkracht van burgers steeds meer onder druk zet vind ik dat je deze belastingen op moet kunnen voeren.
M.vr.gr
Guevarra
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gemeentelijke Belastinge
-
witte angora
Re: Gemeentelijke Belastinge
Als ik het goed begrijp, Guevarra, wil je de betaalde gemeentelijke heffingen aftrekken van de inkomstenbelasting?
Zodat uiteindelijk de landelijke overheid de gemeentelijke heffingen betaald?
Zodat uiteindelijk de landelijke overheid de gemeentelijke heffingen betaald?
Een goed plan van Gueverra.
Ik denk dat ik dit jaar de door mij betaalde BTW en accijns ook maar eens in mindering ga brengen op mijn inkomstenbelasting.
En ook de energiebelasting, de motorrijtuigenbelasting, en de verkeersboetes, want dat is ook maar verkapte belasting.
Ik denk dat ik dit jaar de door mij betaalde BTW en accijns ook maar eens in mindering ga brengen op mijn inkomstenbelasting.
En ook de energiebelasting, de motorrijtuigenbelasting, en de verkeersboetes, want dat is ook maar verkapte belasting.
-
witte angora
Aangezien de zorgverzekering mij door de overheid is opgelegd, denk ik dat ik zeker wel een kans maak om, na aftrek van de ontvangen zorgtoeslag, het hele premiebedrag van de IB af te trekken. Immers, wie bepaald, die betaald, ja toch?