Ze hebben op 08-01-2004 mij kenteken platen gestolen .
Ik heb meteen aangifte gedaan bij de politie.en formulier gehaald op het postkantoor en ingevuld en opgestuurd met de aangifte van de politie.
Na 3 weken verder had ik nog niets gehoord en heb gebeld naar de r.d.w
Die vertelde mij dat ik een kopie van mij giro afschrift moest opsturen of faxen .
Ik heb het gefaxt naar de r.d.w.
En 2 weken later kreeg ik een brief met de mededeling dat ik een kopie van mij giro en kenteken moest opsturen dat heb ik weer gedaan voor de derde maal en nu maar weer wachten ....
Ondertussen heb ik 2 proces verbalen gehad voor te hard rijden wat ik niet gedaan heb ..naar de politie gebeld in zeeland en het verhaal uitgelegt en die hebben gezegd dat ik niets hoef te doen ..dat het wel goed komt ..
Maar mij auto moest op 06-02-2004 a.p.k gekeurd worden maar kan nu ook niet .de politie zegt dat ik niet meer mag rijden ..
maar wel mijn auto belasting en verzekering betalen maar niet rijden
ik weet niet meer wat ik moet doen
kunnen julie me alstublieft helpen ...
Bij Voorbaat Dank
R.Smeulders
Mahlerstraat 67
5011MA Tilburg
tel. 013 5437862
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] gestolen kentekenplaten
Re: gestolen kentekenplaten
Heeft u een rechtsbijstandverzekering? Wellicht dat u in het andere geval in aanmerking komt voor een toevoeging zodat u een pro deo advocaat kunt inschakelen.
Aangezien u een spoedeisend belang heeft in de oplossing van dit conflict (u kunt tenslotte niet meer rijden), kunt u een advocaat vragen om ieder geval een concept dagvaarding voor een Kort Geding te sturen naar de RDW, meestal schrikt men daar zo van dan u naar alle waarschijnlijkheid binnen no time de benodigde bescheiden voor een nieuwe kentekenplaat in huis heeft.
Op normale wijze corresponderen met de RDW lukt helaas niet, dat is een bekend feit.
Aangezien u een spoedeisend belang heeft in de oplossing van dit conflict (u kunt tenslotte niet meer rijden), kunt u een advocaat vragen om ieder geval een concept dagvaarding voor een Kort Geding te sturen naar de RDW, meestal schrikt men daar zo van dan u naar alle waarschijnlijkheid binnen no time de benodigde bescheiden voor een nieuwe kentekenplaat in huis heeft.
Op normale wijze corresponderen met de RDW lukt helaas niet, dat is een bekend feit.
je krijgt toch een bewijs mee en dat je dan tijdelijk met een wit kentekenplaat mot rijen voordat je weer een gele krijgt
heeft mij vader ook gehad
duurde 3 weken in totaal
eerst dus met wit kenteken wachten tot gele klaar is kost wat geld maar dn krijg je een nieuwe gele plaat met hetzelfde kenteken met een 1 erboven
stel je kenteken is:
AB-10-CD
dan word dat nu
AB¹-10-CD
Hoplijk heb je nu genoeg info
moet wel zeggen vind het raar hoe t is gegaan en hoe politie reageerde
dat ze je niet vertelde hoe alles in zijn wer gaat.
Zelf weet ik ook nie precies want is bij mijn vader gebeurd
gegroet danielle
heeft mij vader ook gehad
duurde 3 weken in totaal
eerst dus met wit kenteken wachten tot gele klaar is kost wat geld maar dn krijg je een nieuwe gele plaat met hetzelfde kenteken met een 1 erboven
stel je kenteken is:
AB-10-CD
dan word dat nu
AB¹-10-CD
Hoplijk heb je nu genoeg info
moet wel zeggen vind het raar hoe t is gegaan en hoe politie reageerde
dat ze je niet vertelde hoe alles in zijn wer gaat.
Zelf weet ik ook nie precies want is bij mijn vader gebeurd
gegroet danielle
Mijn moeder heeft zo iets gehad met het kenteken van de kinderwagen. wullie heebben nooit meer iets geheurt.