Ik heb een internethandel in motoraccessoires, waarbij ik dagelijks pakketten ontvang en verstuur. Vrijwel alle pakketdiensten komen bij ons langs met zndingen, en GLS is zeker niet de slechtste. Zeker in de vakantieperiode is de betrouwbaarheid ver te zoeken.
Van verschillende chauffeurs en anderen hoor ik dat er in die periode gemiddeld 4 keer zo veel klachten en vermissingen zijn.....
DHL heeft het zelfs meerdere malen gepresteerd om complete palletzendingen met motorbanden kwijt te raken, en zelfs enkele malen palletzendingen bij mij thuis voor de deur neer te zetten als er niemand thuis was. We praten dan al snel over zendingen van duizenden Euro's die onbewaakt aan de openbare weg staan waar iedereen bij kan....
Echter, de meeste zendingen gaan goed (bij alle transporteurs), en fouten maken we allemaal. Als je een 100% perfecte service van een bedrijf verwacht kom je vrijwel altijd bedrogen uit. Dit bestaat namelijk niet..... Iedereen maakt vroeg of laat wel eens een fout.
Wij Nederlanders zijn nu eenmaal gek op klagen. Gaat het 99 van de 100 keer goed, dan vergeten we dat snel. Gaat het een keer fout dan is het huis (en Internet) te klein..... Ook internationaal staan wij bekend als zeurpieten
![Laughing :lol:](./../images/smilies/icon_lol.gif)