LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] GLS onbetrouwbare pakjesdienst

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
LucRonse

GLS onbetrouwbare pakjesdienst

Ongelezen bericht door LucRonse »

Koerierdienst GLS: wat een rotfirma,
Is de tweede keer dat ze iets moeten leveren, tweede keer dat het fout loopt.

Eerste keer beweerden ze dat we niet thuis waren, terwijl we de ganse dag vooraan bezig waren: ze zijn gewoon niet langs geweest.

Nu hetzelfde: dinsdag beweren ze onvoldoende adresgegevens te hebben, vandaag beweren ze dat de goederenreceptie gesloten was, terwijl de levering naar een prive woning is. Dat is in totaal al 3 volle dagen dat we speciaal hiervoor thuisblijven.
Als je het kunt, vermijd bestellingen waarvan je weet dat die via GLS geleverd worden, bv. externe verkopers van bol .com

mahadma

Re: GLS onbetrouwbare pakjesdienst

Ongelezen bericht door mahadma »

Noem mij één absoluut perfecte vervoerder waar geen enkele klacht over is.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Nooit problemen met die bezorgers.

Nijogeth

Ongelezen bericht door Nijogeth »

Zou het te maken kunnen hebben met de plek waar je woont? Hier in het dorp nooit problemen, behalve toen de straat over 500 meter open lag.

Ik denk altijd dat de bezorger eenzelfde persoon is als de mensen in het gebied waar ie bezorgt. Hier kent iedereen elkaar en zegt goedendag tegen elkaar, nooit problemen. In de stad zie je dat totaal niet en misschien dat ook de bezorgers dan wat asocialer zijn. Ik denk dat er in de dorpjes wat meer binding met de klanten is dan in de stad.

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

Als je berichten hier moet geloven deugt er van enkele pakketbezorgers iets. En toch groeien de internetverkopen jaar in, jaar uit stug door. Dan zijn er 2 mogelijkheden:

a- het valt allemaal wel mee met die belabberde bezorging.
b- consumenten zijn kennelijk niet zo snugger dat ze telkens maar meer online gaan bestellen terwijl het "nooit" aankomt.

Ik gok dat optie a het dichtst bij de waarheid zit.

Gesloten